kristof01 Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 HALLOW, zoals ik al eerder zei is mijn CD zwaar beschadigd ik ben vanplan om SA een tijdje te verwijderen omdat wij zéééér weinig plaats op onze pc hebben. maar ik vraag me nu af of ik SA later nog kan installeren omdat mijn PC de CD niet meer "aanneemt" dus mijn vraag is of bijv. mijn vriend SA hier kan installeren en ik een no CD crack kan downloaden. om te bewijzen dat mijn versie legaal is kan ik de streepjescode typen. ik hoop toch dat die bij iedereen hetzelfde is 5 026555 038799o ja en de stadgids bestaat uit 78 pagina's en de laatste letter is en C GROETJES KRISTOF01 Reageren
King Room Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Als je Pc hem nu nog niet aanneemt dan neemt die hem dan ook niet aan denk ik.. Ik denk dat het aan de CD ligt dat die een beetje beschadigt is .. Reageren
kristof01 Geplaatst: 12 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Als je Pc hem nu nog niet aanneemt dan neemt die hem dan ook niet aan denk ik..Ik denk dat het aan de CD ligt dat die een beetje beschadigt is .. maar mijn vraag is of je één CD op meerdere PC's kunt instaleren. Reageren
King Room Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Ja, dat lijkt me eigenlijk wel!! Volgens mij moet dat wel lukken!! Reageren
kristof01 Geplaatst: 12 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Ja, dat lijkt me eigenlijk wel!!Volgens mij moet dat wel lukken!! ok, kan iemand dat AUB bevestigen? Reageren
Goliat Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Nee dat kan ik niet aangezien je CD beschadigd is.. Mocht het zo zijn dat je een werkende CD hebt dan kan je hem zonder problemen op 50 computers instaleren.. Reageren
kristof01 Geplaatst: 12 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Nee dat kan ik niet aangezien je CD beschadigd is..Mocht het zo zijn dat je een werkende CD hebt dan kan je hem zonder problemen op 50 computers instaleren.. ja, m'n vriend heeft ook een orginele CD die niet beschadigt is... dus hij kan die op mijn PC installeren? Reageren
SummerBase Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Je natuurlijk kan je dat, zelfs op 50 computers als dat nodig zou zijn. Dat is compleet geen probleem, zo lang jij maar je originele boekje en dergelijke behoud en die veilig op bergt dan is er niks aan de hand. Dan mag jij zo vaak je wilt een no-cd crack voor dit spel gebruiken als je wilt. Mocht je nog iets willen weten zeg het maar! Reageren
kristof01 Geplaatst: 12 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Je natuurlijk kan je dat, zelfs op 50 computers als dat nodig zou zijn. Dat is compleet geen probleem, zo lang jij maar je originele boekje en dergelijke behoud en die veilig op bergt dan is er niks aan de hand. Dan mag jij zo vaak je wilt een no-cd crack voor dit spel gebruiken als je wilt. Mocht je nog iets willen weten zeg het maar! ok bedankt ik ga nu gta sa verwijderen tot binnen december dan heb ik men nieuwe PC. grtzz kristof01 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.