Chi Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Mensen, het spijt me dit jullie te zeggen, maar: ER WORDEN TEVEEL SPAMTOPICS AANGEMAAKT. Sorry, maar van af nu behouden wij het recht om met geldige opgave van reden alle voor-ons-op-spamtopic-lijkende topics te beëindigen en/of te verwijderen. Dit doen wij mede om het voor jullie mede-leden en voor ons overzichtelijk te houden. Spammen over een topic doe je maar in het onzinforum, en wanneer je over iets wilt praten (dus geen hulp), doe je dat in het andere forum. Wie hier niet mee akkoord gaat, hoeft niet meer te posten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 daar ben ik het mee eens en heb ik geen problemen mee B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ghost-rider Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 (bewerkt) volledig mee akkoord want anders word het een warboeltje :blink: Bewerkt: 13 november 2004 door ghost-rider Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cjsa Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 voledig mee eens :ph34r: k ga me goe gedragen!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thabri Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 ook mee eens spamtopics zijn onnodig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 ook mee eens spamtopics zijn onnodig stop dan zelf ook met SPAM berichten te plaatsen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
love the gang Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 ik ga 100% akkoord Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juriaan Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 ik ga 100% akkoord ik ook want ik vindt het Zeer irritand Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
love the gang Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 Dat is hier een site voor kinderen en tieners er zitten hier ook -18 jarigen dus ik zal me gedragen tot ik zelf zo oud word Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
love the gang Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 Want ik snap zelf niet waar ze spamtopics maken Maar is dat ook zoo dat je zegt dan er bij verschillende topics zegt dan er nog van die topics zijn gemaakt en je zegt dan "hier is al een topic over gemaakt" ik durf slotje niet te zeggen anders wordt deze onderwerp geclosed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 Want ik snap zelf niet waar ze spamtopics makenMaar is dat ook zoo dat je zegt dan er bij verschillende topics zegt dan er nog van die topics zijn gemaakt en je zegt dan "hier is al een topic over gemaakt" ik durf slotje niet te zeggen anders wordt deze onderwerp geclosed Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld, sorry Sommige vragen komen zeer vaak voorbij, bijv. over inbreken, parachute, export e.d. Op zulke topics wordt een slotje gezet door een mod omdat mensen ook gewoon de zoekfunctie kunnen gebruiken, en er anders voor de zoveelste keer dezelfde antwoorden moeten worden gegeven. Om slotjes vragen hoef je niet te vragen, mod's bepalen toch zelf of hij op slot gaat of niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 Want ik snap zelf niet waar ze spamtopics makenMaar is dat ook zoo dat je zegt dan er bij verschillende topics zegt dan er nog van die topics zijn gemaakt en je zegt dan "hier is al een topic over gemaakt" ik durf slotje niet te zeggen anders wordt deze onderwerp geclosed Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld, sorry Sommige vragen komen zeer vaak voorbij, bijv. over inbreken, parachute, export e.d. Op zulke topics wordt een slotje gezet door een mod omdat mensen ook gewoon de zoekfunctie kunnen gebruiken, en er anders voor de zoveelste keer dezelfde antwoorden moeten worden gegeven. Om slotjes vragen hoef je niet te vragen, mod's bepalen toch zelf of hij op slot gaat of niet. Hij denkt dat als hij slotje zegt dat topic opslot gaat. Maar ik ben wel eens met het regel ik maak zelf nooit topics aan, mij vraag zit altijd tussen en als het niet zo is vraag ik het in een topic dat iets mee te maken heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
love the gang Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 ze zijn alweer Spamtopics aan het maken den ik in gta SA genral dacht ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
janjoker Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 Komen ze zelf ook wel 8er hoor. eet niej als dit hier wel is bedoelt voor mensen die iemand willen opgeven die Spam topics maken. Maarre soms doe je het onbewust. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrSelected Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 Uitermate irritant. Goed dat ze geclosed worden. Maar voor onwetenden is het best raar. :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.