Gizmo71 Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 Yeah goed zo eindelijk ben er mee eens B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ralf1 Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 ik d8 ook dat als je slotje zij dat hij dan gesloten werd of zo. maar ja mensen maken wel eens fouten. ik ben ook tegen SPAM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CokeYoki Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 Uitermate irritant.Goed dat ze geclosed worden. Maar voor onwetenden is het best raar. :unsure: Je geeft aan dat het voor onwetenden raar is. Ben ik niet helemaal eens, als men goed de regels weet hoef je niet raar op te kijken. Wel ben ik het eens dat spam ietwat overbodig is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 bha spam topics zijn echt stom :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 bha spam topics zijn echt stom :angry: Nog 1 zo'n post en je krijgt een warn voor .... een spam post! :-) 1) het is al een oud topic 2) je voegt niets nuttigs toe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hey dude Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 oke ik ga ook akkoord(ik zal beter op letten want ik heb er 2 denk het zal nie meer gebeuren ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2005 Ik zal ook beter opletten. Hoe minder spamtopics, hoe beter het overzicht van de site is, des te makkelijker het is voor de moderators Toch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jah dag hoor Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2005 ik vind die regels onduidelijk opgesteld.Je zou bij het registreren gelijk zoon brief moeten zien war alle regels opstaan en een vakje aanvinken dat je akkoord gaat.Nu moet je zelf eerst kijken wat de regels zijn en ik begrijp best dat niet iedereen dit gelijk doet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2005 ik vind die regels onduidelijk opgesteld.Je zou bij het registreren gelijk zoon brief moeten zien war alle regels opstaan en een vakje aanvinken dat je akkoord gaat.Nu moet je zelf eerst kijken wat de regels zijn en ik begrijp best dat niet iedereen dit gelijk doet Elk forum heeft regels, die kun je niet vermijden ! Niet met de regels akkoord gaan ? Niet op 't forum komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2005 ik vind die regels onduidelijk opgesteld.Je zou bij het registreren gelijk zoon brief moeten zien war alle regels opstaan en een vakje aanvinken dat je akkoord gaat.Nu moet je zelf eerst kijken wat de regels zijn en ik begrijp best dat niet iedereen dit gelijk doet Bij heel veel forums (en ook bij software wat je installeerd) staat een heel verhaal waar je mee akkoord moet gaan. Zeg een eerlijk: lees je dat altijd? PS: ik nooit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2005 Bij heel veel forums (en ook bij software wat je installeerd) staat een heel verhaal waar je mee akkoord moet gaan. Zeg een eerlijk: lees je dat altijd?PS: ik nooit. doe ik ook nooit ik de hele tijd op next, en dan installeert hij wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2005 ik ook niet en als ik me verveel ga ik ze wel een keer lezen als je er nog naar toe kan gaan zoals op dit forum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jah dag hoor Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2005 klopt broken table daar heb je ook wel weer gelijk in, maar het bewijst wel weer dat niemand/bijna niemand de regels doorleest . 9 van 10 weten niet wat bijvoorbeeld spammen is.mischien dat die regels op de een of andere manier toch nog beter gepresenteerd kunnen worden. voorkom je in iedergeval een hoop irritaties mee en onzinnige topics greetzzz! ps. hayate ik weet niet waar jij het over hebt mischien dat je eens beter moet lezen :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2005 Om nog even op spammen/onnutig posten terug te komen, ik denk dat de oorzaak duidelijk is. Blijkbaar hecht men hier veel waarde aan het aantal posts dat je op je naam hebt staan, hoe meer posts je hebt, hoe hoger je 'rang' is. En dat kan ik aan de ene kant ook wel begrijpen, maar aan de andere kant ook weer niet. Ik ben ook lid van andere forums en daar maakt het echt niet uit of je nou 100 of 500 posts hebt, en daar heb je dus ook weinig spam, en dat is hier anders. Oplossing lijkt me heel simpel, haal die posts meter weg, en moeten jullie kijken hoe snel het probleem is opgelost. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2005 ja ik vind dubbele topics het ergste <_< de laatste tijd zie ik heel veel slotje vooral in general en in missie hulp PLZ stop met die onzin en lees eerst eens dit forum door! :angry: Ps: ik heb zelf ook al eens een dubbele poll gemaakt nog sorry daarvoor :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.