Jump to content

Regels; SPAMTOPICS!

Chi

Recommended Posts

• Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BrokenTable

4

• love the gang

4

• jah dag hoor

2

• Majus

1

Uitermate irritant.

Goed dat ze geclosed worden.

Maar voor onwetenden is het best raar. :unsure:

Je geeft aan dat het voor onwetenden raar is.

Ben ik niet helemaal eens, als men goed de regels weet hoef je niet raar op te kijken.

Wel ben ik het eens dat spam ietwat overbodig is.

Delen op andere websites

• 4 weken later...
  • 1 maand later...

ik vind die regels onduidelijk opgesteld.Je zou bij het registreren gelijk zoon brief moeten zien war alle regels opstaan en een vakje aanvinken dat je akkoord gaat.Nu moet je zelf eerst kijken wat de regels zijn en ik begrijp best dat niet iedereen dit gelijk doet

Delen op andere websites

ik vind die regels onduidelijk opgesteld.Je zou bij het registreren gelijk zoon brief moeten zien war alle regels opstaan en een vakje aanvinken dat je akkoord gaat.Nu moet je zelf eerst kijken wat de regels zijn en ik begrijp best dat niet iedereen dit gelijk doet

Elk forum heeft regels, die kun je niet vermijden !

Niet met de regels akkoord gaan ? Niet op 't forum komen.

Delen op andere websites

Bij heel veel forums (en ook bij software wat je installeerd) staat een heel verhaal waar je mee akkoord moet gaan. Zeg een eerlijk: lees je dat altijd?

PS: ik nooit.

Delen op andere websites

Bij heel veel forums (en ook bij software wat je installeerd) staat een heel verhaal waar je mee akkoord moet gaan. Zeg een eerlijk: lees je dat altijd?

PS: ik nooit.

doe ik ook nooit ik de hele tijd op next, en dan installeert hij wel :puh::puh:

Delen op andere websites

klopt broken table daar heb je ook wel weer gelijk in, maar het bewijst wel weer dat niemand/bijna niemand de regels doorleest . 9 van 10 weten niet wat bijvoorbeeld spammen is.mischien dat die regels op de een of andere manier toch nog beter gepresenteerd kunnen worden. voorkom je in iedergeval een hoop irritaties mee en onzinnige topics ;)

greetzzz!

ps. hayate ik weet niet waar jij het over hebt mischien dat je eens beter moet lezen :rolleyes:

Delen op andere websites

Om nog even op spammen/onnutig posten terug te komen, ik denk dat de oorzaak duidelijk is. Blijkbaar hecht men hier veel waarde aan het aantal posts dat je op je naam hebt staan, hoe meer posts je hebt, hoe hoger je 'rang' is. En dat kan ik aan de ene kant ook wel begrijpen, maar aan de andere kant ook weer niet. Ik ben ook lid van andere forums en daar maakt het echt niet uit of je nou 100 of 500 posts hebt, en daar heb je dus ook weinig spam, en dat is hier anders.

Oplossing lijkt me heel simpel, haal die posts meter weg, en moeten jullie kijken hoe snel het probleem is opgelost.

Delen op andere websites

ja ik vind dubbele topics het ergste <_<

de laatste tijd zie ik heel veel slotje vooral in general en in missie hulp :(

PLZ stop met die onzin en lees eerst eens dit forum door! :angry:

Ps: ik heb zelf ook al eens een dubbele poll gemaakt nog sorry daarvoor :unsure:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...