Twenty Eyes Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 (bewerkt) Ik heb er heel wat layers overheen gedaan, allemaal met hun eigen effect, daarna heb ik er nog een brushlayer en een border overheen gedaan. Ik had geen behoefte aan tekst op de signature. Ik zou het leuk vinden als mensen mijn signature willen raten/beoordelen, bij voorbaad dank... Bewerkt: 12 augustus 2006 door Twenty Eyes Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Heel mooi gedaan hoor! Dat je geen tekst erbij gedaan hebt, kan ik me best voorstellen Mooi uitgesneden, en mooie effecten! AppleMac Cijfer (als dat boeit:) 8,5 Reageren
Yohan Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Mooie rustige sig, mooie render, coole effecten gebruikt, tekst was inderdaad niet nodig.. 7/10 Reageren
TheGuardian Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Heey Twenty Eyes, Commentaar: Je sig ziet er op zich goed uit. Dus ik zal maar direct beginnen met de - en + punten - punten: Het effect met de bolletjes die je gedaan hebt, zijn opzich leuk, maar doordat deze over de kin van de vrouw komen, maakt het de sig wat minder mooi en professioneler. + punten Je achtergrond past heel goed bij je render, je hebt het ook mooi afgewerkt met die effecten, hoewel er 1 minpuntje inzit (zie - punten) EindTotaal Punten: 8.6 Eindbesluit: Je sig is heel mooi, je kon hem iets mooier maken en professioneler door met dat bolletjeseffect niet over haar gezicht te gaan. Voor de rest prima gedaan TheGuardian Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Je hebt een mooie signature gemaakt, Twenty Eyezzz . Je hebt een mooie render uitgekozen, en verder heb je de sig mooi strak en simpel gehouden. Die pattern(?) vind ik er niet zo mooi bij passen, vooral als het over de render heengaat. Voortaan niet je naam er vergeten op te zetten. Cijfer: 8.6. Reageren
DaBeast Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 (bewerkt) Beoordeling: Achtergrond: 8.8 >Een beetje leeg, maar dat past bij deze sig ,dus dat is wel ok . Kleuren: 8.9 >De kleuren passen enorm goed bij elkaar. Render: 9.1 >Zeer mooie render. Effecten: 8.7 >Effecten zijn goed gebruikt, niet op aan te merken Tekst: / >Er is geen tekst, vind ik niet erg, maar wat er niet is kan ik geen punten op geven . Originaliteit: 9.1 >No comment. Eindscore: 8.8/10 Conclussie:Een mooie sig, aleen jammer die bolletjes op haar kin, voor de rest mooi. Die bolletjes zijn btw een gradient met een effect er over heen. Greetz Bewerkt: 13 augustus 2006 door DaBeast Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.