Wijst Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 (bewerkt) het is jammer genoeg wel de laaste missie maar het achterna rijden van sweet die aan de auto van tenpenny hangd en dan eraf word geduwd en hem dan op moet vangen lukt me steeds niet maar ik heb hem al ooit eens uitgespeeld dus vind ik het niet zo erg om aan iemand anders deze missie over te laten dus hier is de savegame >>> http://rapidshare.de/files/29174203/GTASAsf2.b.html alvast bedankt. ______________ nee dit is alleen het laatste gedeeltje in die auto big smoke heb ik al gemolt want als je hier mision faillet hebd kan je verder in die auto ______________ ok maar ik stop niet met gta ik begin gewoon lekker opnieuw" ______________ dankje summerbase voor alle missies die je voor me gehaald hebdt ik hoop dat je er nog een paar voor me doet want de screens vind ik altijd fijn en nog een hartelijk dank iedereen voor het helpen jullie zien me nog wel op het forum !! Bewerkt: 12 augustus 2006 door wijst
SummerBase Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 (bewerkt) End of the Line - Passed! Ik heb het laatste gedeelte van de missie: 'End of the Line' gehaald zonder cheats en/of mod(ificatie)s. In dit gedeelte van deze missie moet je achter de Brandweer wagen aan racen, aan die brandweer wagen hangt Sweet (Jou broer). Hij houd het een heel eind uit om aan de Brandweer-wagen te blijven hangen, maar dan op een gedeelte van de snelweg in Los Santos verliest hij zijn grip. Je moet dan zo snel mogelijk en kij hard naar de brandweer wagen gaan. Er is geen truc voor, maar je moet gewoon al van te voren dichtbij rijden. Als je hem op gevangen hebt gaat hij achter het stuur en ga jij de driveby doen. Dat betekent dus dat je gaat schieten en dergelijke. Je moet zorgen dat de wagen heel blijft. Je kogels kunnen niet op dus schiet maar een eind in het rond, zorg in ieder geval dat de Auto niet kapot gaat. Als je dan bij de brug bij de Hood aan gekomen bent, zal de brandweerwagen van de brug af rijden en je hebt het verhaal uitgespeeld. --- Ik heb echt genoten van de missies die je ons allemaal hebt toe vertrouw Wijst! Echt heel erg bedankt! Als je verder gaat spelen kan ik en de andere mensen die savegames behalen je onbetwist weer helpen. Ik heb de savegame opgeslagen in de Hood in het Johnson Huis. Ik hoop dat je het leuk vond en laten we zeggen, tot de volgende keer maar weer. Zoals gewoonlijk heb ik wat screens voor je gemaakt, want dan weet je ook hoe het een beetje ging. - Doen we Wijst. - Bewerkt: 12 augustus 2006 door SummerBase
Recommended Posts