JolaNM Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Ik heb SA op zoon 73 procent (met cheats) op weekje , maar kan geen missies meer vinden -,-' Laatste missie is 'End Of The Line' met big smoke Er staat nergens een icoontje , uit verveeling heb ik alle auto's (garage san fierro) al gezocht , en andere game zonder cheats begonnen 53 procent , 3 dagen lol .. wil iemand me ff helpen want er staat nergens een icoontje op de radar , behalve zoon rood kruis op mullholland intersection maar als ik er naar toe ga zie je niks . Heb zeker wel degelijk rondgekeken , onder , op naast , boven , overal misschien moet ik alle gangs los santos veroveren ? heb ik ook weinig zin in wil gwn de missies iemand help ? ty Do polar bears shit in the woods ? Reageren
Joriz Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 bekijk is op WikiGTA wat je wel en niet al hebt gedaan. Bijvoorbeeld met de checklist: http://nl.wikigta.org/index.php/Checklist_..._San_Andreas%29 Reageren
SummerBase Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 (bewerkt) Niemand is hier een noob op het forum volgens mij, maar als eerst wil ik zeggen: 'Welkom op dit prachtige Forum'. Ik weet waarom jij geen dingen meer kan doen, dit kan wezen omdat jij geen Telefoontje gehad hebt. Of dat er nog zij- missies zijn die je moet doen die kan je eventueel vinden op de map: 'Escape > Map'. Dat kruis dat is iets wat je daar zelf hebt neer gezet, want dat is een soort hulpstuk voor het vinden van bijvoorbeeld een bepaalde plek. Deze kun je met 'T' in/uit- schakelen op de map, die je weer kunt vinden op: 'Escape > Map'. Anders kan je kijken op 'WikiGTA', daar vind je veel hulp over San Andreas en alle andere versies van GTA. Bijvoorbeeld het verzamelen van huizen is ook nood zakelijk voor de 100%. De odd-jobs zoals we die noemen, dat zijn dus de oefeningen in de stadion's en vul de lijst zelf maar aan. Op WikiGTA zul je diverse dingen beslist vinden zoals alle savehouses en dergelijke. Er komen dus vanaf dit moment niet echte missies meer, maar wel opdrachten zoals het zoeken van hoefijzers en oesters en het bespuiten van de gang tags of het maken van foto's. Verder kun je op de 'checklist' kijken van Wikigta daar staan de dingen beschreven die nodig zijn voor 100%. Ik wens je veel succes en laten we hopen dat je hier wat aan hebt, ik wens je tevens nog veel plezier op dit forum. Mochten er nog meer vragen zijn stel ze maar gerust. Edit: Graag gedaan. Bewerkt: 12 augustus 2006 door SummerBase Reageren
JolaNM Geplaatst: 12 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Niemand is hier een noob op het forum volgens mij, maar als eerst wil ik zeggen: 'Welkom op dit prachtige Forum'. Ik weet waarom jij geen dingen meer kan doen, dit kan wezen omdat jij geen Telefoontje gehad hebt. Of dat er nog zij- missies zijn die je moet doen die kan je eventueel vinden op de map: 'Escape > Map'. Dat kruis dat is iets wat je daar zelf hebt neer gezet, want dat is een soort hulpstuk voor het vinden van bijvoorbeeld een bepaalde plek. Deze kun je met 'T' in/uit- schakelen op de map, die je weer kunt vinden op: 'Escape > Map'. Anders kan je kijken op 'WikiGTA', daar vind je veel hulp over San Andreas en alle andere versies van GTA. Bijvoorbeeld het verzamelen van huizen is ook nood zakelijk voor de 100%. De odd-jobs zoals we die noemen, dat zijn dus de oefeningen in de stadion's en vul de lijst zelf maar aan. Op WikiGTA zul je diverse dingen beslist vinden zoals alle savehouses en dergelijke. Er komen dus vanaf dit moment niet echte missies meer, maar wel opdrachten zoals het zoeken van hoefijzers en oesters en het bespuiten van de gang tags of het maken van foto's. Verder kun je op de 'checklist' kijken van Wikigta daar staan de dingen beschreven die nodig zijn voor 100%. Ik wens je veel succes en laten we hopen dat je hier wat aan hebt, ik wens je tevens nog veel plezier op dit forum. Mochten er nog meer vragen zijn stel ze maar gerust. Bedankt you'r the man ! Reageren
Wijst Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 (bewerkt) summerbase is gewoon the bes >>> Door GTA-Sheep: Het bericht wat er eerst stond was al niet erg ontopic, maar ook deze voegt niet zo veel toe. Stuur hem denoods een PM om hem te prijzen over zijn werk, maar plaats dit soort berichten gewoon niet. Dit wordt echt als spam gezien<<< Bewerkt: 12 augustus 2006 door GTA-Sheep Reageren
jeroenmini Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Geplaatst: 21 september 2006 speelen julie ook runescape is ook me cb is 85 i Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Geplaatst: 21 september 2006 eh... waar slaat dit op? post dit a.u.b. in het Games Forum sorry als dit moderator gedrag is maar ik wil de crew ook een handje helpen Reageren
killerfist Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Geplaatst: 21 september 2006 (bewerkt) @--> Jeroenmini, als je over Runescape wilt praten kan dat in dit topic klik, Deze subforums zijn alleen bedoeld voor GTA San Andreas. Bewerkt: 21 september 2006 door killerfist Reageren
krentebol Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 je kan bijv. alle pay and spray's, foto's en hoefijzers verzamelen ook alle oesters kan je doen en de vrachtwagen missies dat kan je ook alleemaal op wikigta vinden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.