Jump to content

Rihanna

San_Andreas_Nigga

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vindt deze heel mooi GL..

Misschien kon je te tekst iets kleiner doen dat het net niet op de Arm komt van Rihanna..

Ik vindt deze heel mooi!!.

Misschien dat je er ook een TUT van wil maken want die zou ik graag ook wel willen maken!!

Rate: 9.4/10

Geplaatst:

Heey General lee,

Commentaar: Ik wou gisteren eigenlijk al rate, maar doordat het al wat later was, en ik nog andere sigs moest inhalen om te rate omdat ik dit tijdje uit het oog verloren was, had ik hier geen tijd meer voor. Nu heb ik even tijd en ben ik weer op rate ronde, dus ik rate de jouwe weer mee. Ik was weer blij dat ik je als topic starter zag, en toen de sig verscheen, vond ik hem er ook beter uitzien dan ik verwacht had bij de topictitel naam..

- punten: Haar rechterschouder zou ik voor die achtergrond gehouden hebben. Nu zit het er iets minder goed uit daardoor, hoewel dat niet echt te zien is als je snel over de sig heen kijkt :)

+ punten Je render past heel goed bij je achtergrond, en ook je lettertype en fond vond ik er zeker en vast ook perfect bij passen

EindTotaal Punten: 9.1

Eindbesluit: Goed werk weeral, ik vond het een zeer geslaagde siggy! :klap:

TheGuardian :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...