San_Andreas_Nigga Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Deze heb ik laatst nog gemaakt, gewoon een beetje geprutst. Reageren
King Room Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Ik vindt deze heel mooi GL.. Misschien kon je te tekst iets kleiner doen dat het net niet op de Arm komt van Rihanna.. Ik vindt deze heel mooi!!. Misschien dat je er ook een TUT van wil maken want die zou ik graag ook wel willen maken!! Rate: 9.4/10 Reageren
TheGuardian Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Heey General lee, Commentaar: Ik wou gisteren eigenlijk al rate, maar doordat het al wat later was, en ik nog andere sigs moest inhalen om te rate omdat ik dit tijdje uit het oog verloren was, had ik hier geen tijd meer voor. Nu heb ik even tijd en ben ik weer op rate ronde, dus ik rate de jouwe weer mee. Ik was weer blij dat ik je als topic starter zag, en toen de sig verscheen, vond ik hem er ook beter uitzien dan ik verwacht had bij de topictitel naam.. - punten: Haar rechterschouder zou ik voor die achtergrond gehouden hebben. Nu zit het er iets minder goed uit daardoor, hoewel dat niet echt te zien is als je snel over de sig heen kijkt + punten Je render past heel goed bij je achtergrond, en ook je lettertype en fond vond ik er zeker en vast ook perfect bij passen EindTotaal Punten: 9.1 Eindbesluit: Goed werk weeral, ik vond het een zeer geslaagde siggy! TheGuardian Reageren
mattiejj Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 mooie sig,alleen jammer van haar rechterschouder,(voor ons links ) 9/10 volgende weer zo mooi Reageren
.Syfes Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 Je hebt weer eens goed gedaan je achtergrond is goed gevul alles is gewoon perfect 10/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.