San_Andreas_Nigga Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Onderwerp: Freestyle Soort: Signature Grootte: Max 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: ASAP Mijn inzending: ------------------ Zodra je je signature hebt ingeleverd, kan de battle meteen beginnen.
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 13 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 General Lee gta ripper ------------------ Stemmen kan beginnen.
King Room Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 MARIAH vs. MARIAH maar één kan er maar winnen.. General Lee Ik vindt die heel mooi.. Alleen de tekst kan je bijna niet zien.. Eigenlijk kan ik er weining over zeggen.. Gta Ripper Vindt ik ook wel mooi maar ik vindt hem iets te licht als je met die van GL gaat vergelijken.. Dan had ik het zelf wat donkerder gemaakt!! En daar is de tekst ook niet helemaal perfect!! Stem: General Lee
mattiejj Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 stem GL ik vind die van GTARipper niet echt mooi (misschien is het grootste probleem dat ik HAAR niet mooi vind ) ik vind die van Gtaripper te weinig kleur hebben alleen vind ik het jammer van dat woordje Mariah bij GL,dat is echt niet te lezen
McNelly Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Ik stem ook op: General Lee. Dit omdat ik de kleuren beter vind op de render zelf. Ik vind bij de sig van GTAripper dat Mariah een beetje een Gothic is geworden. Maar ik moet ook zeggen dat ik niet kapot ben van de eerst sig's tekst (Onleesbaar!). Moge de best winnen NeLSoN
TheGuardian Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Ik ergdere me bij allebei aan die effecten met die bliksemdingen of wat dat ook zijn mocht. Hoewel ik die van general lee er beter uit zag zien. Ook frisser van kleur, en ook een duidelijker voorkomen.. Mijn stem gaat zeker en vast ook naar General Lee[/font] >>> Door RonaldVC: Ietsiepietsie te laat met stemmen, maar op zich maakt het niet uit, General Lee was sowieso al de gelukkige winnaar van deze battle. <<<
Recommended Posts