San_Andreas_Nigga Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 V1 V2 Ikzelf vind V2 wel beter. Rates? Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Prachtig, ik weet niet waarom, maar de kleuren zijn erg mooi. 9/10(Hier zou je een tut van moeten maken) Reageren
King Room Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Heel mooi GL Ik vindt V2 Ook mooier "Die Border vindt ik er meer bij passen en je ziet die Lens Flare wat minder" Rate: 9.1/10 Reageren
McNelly Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Ik vind versie 2 er beter uit zien, een stroke maakt het af en laat het er netjes uitzien...! Ik zou maybe nog wel wat aan die text doen, de eerste letters kun je niet lezen...dat kan voor sommige mensen annoying zijn... Verder ziet 't er strak uit! 8/10 NeLSoN Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 13 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Bedankt, nog meer rates? Ohja, V1 moet je even bekijken in Calired skin, dan zie je het beter. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Heey general lee, Commentaar: Ben blij dat er weeral sigs van je stonden om te rate. - punten: Met V2 kon je mischien de render wat duidelijker maken, en de achtergrond wat lichter + punten Door die kader die je om V2 gezet hebt, maakt dat de sig mooier. EindTotaal Punten: 8.4 Eindbesluit: Ik vind je V2 siggy veel mooier dan V1, ook al heb je er niet heel veel aan veranderd, hetgene wat je toch veranderd hebt, maakte de sig veel mooier. Dus zeker en vast me complimenten, goed werk weer van je TheGuardian Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.