leo teal Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 hoe kom ik bij de missies van marty chonks Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 (bewerkt) Je kunt beginnen aan de Marty Chonks missies als je een paar missies hebt voltooid voor Joey. Er staat bij Bitchin' Dog Food Factory een telefoon die dan rinkelt. De fabriek ligt tegenover Joey. Je moet dan de telefoon opnemen en zo kun je beginnen aan de missies van Marty Chonks. De missies van Marty Chonks staan niet aangegeven op de radar. Hier was al een topic over. Voor meer informatie verwijs ik je naar het topic hierover. Bewerkt: 13 augustus 2006 door Colonel Cortez Reageren
.Timothy Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 (bewerkt) Je moet de missie 'Drive misty for me' gedaan hebben van Luigi Goterelli. Je hoort na deze missie wel een telefoon rinkelen. Hierna moet je tussen 09.00-19.00 bij bitchin' dog food factory staan. Ik hoop dat ik je hiermee geholpen hebt! Edit: Cortezje was me net voor Bewerkt: 13 augustus 2006 door VWO-er Reageren
.Timothy Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 Graag gedaan. Super de Boer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.