King Room Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Ik vindt dit opzich wel een mooie signature.. Maar ik vindt dat je die StroomSchokken(Ofzoiets) hebt gedaan.. En de tekst kan je niet zo goed zien: Probeer die aan de andere kant neer te zetten.. Rate: 8/10 MvG. King Room Reageren
Ferre Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Ziet er goed uit. Alleen de render vind ik op sommige plekken te licht en sommige te donker. Test het eens met de Dogde Tool en de Burn Tool Reageren
TheGuardian Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Heey gta ripper Commentaar: In je vorige topic vond ik je sig er echt niet goed uitzien, maar deze vind ik er al veel beter uitzien. Dus je score zal hier zeker en vast ook hoger liggen.. - punten: Ik zou je sig wat lichter maken, en die stroomeffecten eruithalen. Die maken je mooie sig eigenlijk lelijk.. + punten Je render past goed bij de achtergrond, hoewel lichtere render en achtergrond beter geweest zou zijn. Je lettertype en fond vond ik zeer geslaagd en bijpassend.. EindTotaal Punten: 7.8 Eindbesluit: Zoals je ziet ligt je score veel hoger dan je vorige rate die ik in een ander topic van je deed. Ik vond deze sig er ook beter uitzien als de vorige. Nu nog lichter en die effecten eruit, en dan is ie helemaal perfect Prima werk TheGuardian Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.