Jump to content

Pirates of the Carribean 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Ja jack komt wel terug want als barbossa leeft dan leeft jack ook wnat hij pakte ook een vervloekte munt snapje. En als je op google kijkt zie je dat johnny depp weer meespeelt in het derde deel.

Geplaatst:

Het is misschien niet zo handig om hier met spoilers te gaan strooien, want er zijn ook nog mensen die die film niet hebben gezien.

Er is trouwens al een topic over Pirates of The Carribean 2.

Geplaatst: (bewerkt)

Je kunt in dat topic toch net zo goed je mening over die film geven zonder daar een nieuw topic voor te openen? Je kunt niet over elk onderwerp meerdere topics openen, want dan zou het een zooitje worden hier.

Bewerkt: door Piet-Herr
Het is misschien niet zo handig om hier met spoilers te gaan strooien, want er zijn ook nog mensen die die film niet hebben gezien.

Er is trouwens al een topic over Pirates of The Carribean 2.

Dat is een heel ander verhaal ,daar is het waneer ga je naar de film kijken dus dat iets heel anders dit topic moet niet gesloten worden je ziet duidelijk waneer je er gaat kijk en je het er een pol om daar in te stemmen hier is het heel anders heir is zelf geen poll(de poll heeft er eigelijk niets mee te maken),ik geef me mening toch:Ik vond het een goeie en komische film het einde vind ik wel raar ik verheug me wel op de 3de film :Y

Greets Syfes :)

Bewerkt: door Syfes
Geplaatst:

Heey,

Ik ga er deze week heen, en ben ook benieuwd of ie inderdaad zo goed is al de meeste zeggen. Ik zelf hoop dat het niet echt een vervolg is, want film 1 heb ik maar half half gezien, omdat ik die eerlijk gezegd niet zo leuk vond.

Deze week ga ik met vrienden naar de 2de film kijken van Pirates of the Carribean , en hoop natuurlijk dat deze zal meevallen en dat ik wat kan volgen in de film..

Ik zal zeker hier nog posten hoe ik de nieuwe film vind.

Aan de reacties te horen lijkt het een leuke film.

Ik ben benieuwd..

TheGuardian :cya:

Geplaatst:

Ik vond het echt een goede film.

Hij was (naar mijn mening) nog mooier als deel I.

De special effecten waren echt heel goed !! Vooral die grote octobus die het schip kapot maakt is goed gemaakt.

Johnny Depp was de ster van de film. Hij vertolkte het personage Jack Sparrow perfect.

De humor uit deel 1 zit er ook weer in. De stukjes van Depp zijn echt grappig.

Het enigste minpuntje vind ik het eind. Het is een open eind en daar hou ik niet van.

Maar wel een mooi open eind met de terug komst van Captain Barbossa[/font] (Niet in de spoiler kijken als je de film nog gaat kijken)

Maar door het open einde kijk ik nog meer uit naar deel III

Daan :cya:

Deel 3 heet 'At World's End' en komt uit in 2007. Jack Sparrow[/font] komt terug(niet op de spoiler klikken als je het niet wilt weten) en ze moeten dan Davy Jones, die nieuwe commodore(ben zijn naam even vergeten) en ex-commodore Norrington verslaan in één grote epische strijd. Dat is wat ik heb gehoord.

:cya: wakkiegeslacht

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Geplaatst:

De meeste vervolg films zijn nooit zo goed als het 1e deel, maar POTC2 is misschien nog wel beter dan het 1e!

Er waren veel verschillende verhaallijnen merkte ik, en dat vondt ik soms moeilijk te volgen.

Ik wist trouwens niet dat Norrington zo goed was in zwaardvechten :Y

Op het einde liep ik in een soort trance de zaal uit, want ik verwachtte niet dat Barbossa [/font]

terugkwam. Ben er ook achtergekomen dat hij mijn favoriete karakter is _O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...