Jump to content

Cheats :@ :(


GTA-oholic

Recommended Posts

Ik ken iemand die gebruikt cheats bij gta sa en kan hem nog niet uitspelen, ik zeg dan je bent gewoon f*cking NOOB!! dan zegt hij nou iedereen zegt: GTA SA is een cheat spel :?:duh:

ik vind dat niet hij is veel mooier om hem zonder cheats uit-tespelen.

wat vinden julie??? 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik cheat nooit, ik vind dat je dan het spel bederft. Een spel is om spanning te beleven en avontuur, dan moet je niet gaan cheaten om het makkelijker te maken. Ze hebben het spel zo gemaakt en dan moet je het dus ook zó uitspelen.

Grove St.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je n00bmode of Destruction Trainer v4 gebruikt kun je dmv cheaten SA zonder problemen uitspelen, maar anders heb je, ookal cheat je, nog steeds veel problemen met sommige missies.

Voor de missie Freefall bijv. heb je gewoon vliegskills nodig, en die krijg je niet met cheats.

Ook bijv. de missies Key to Her Heart en Snail Trail, er bestaat geen cheat om de Spook-O-Meter leeg te houden, dus je zal die missie gewoon normaal moeten uitspelen.

Hetzelfde geld voor missies zoals Cesar Vialpando en Dance Party.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken iemand die gebruikt cheats bij gta sa en kan hem nog niet uitspelen, ik zeg dan je bent gewoon f*cking NOOB!! dan zegt hij nou iedereen zegt: GTA SA is een cheat spel :?:duh:

ik vind dat niet hij is veel mooier om hem zonder cheats uit-tespelen.

wat vinden julie??? 8)

net zeg je dat je het met cheats niet uitkan spelen en in je laatste zin zeg je : ik vind dat niet hij is veel mooier om hem zonder cheats uit-tespelen.

je spreekt jezelf tegen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...