Jump to content

Cheats :@ :(


GTA-oholic

Recommended Posts

van cheaten worden je graphics op een gegeven moment ook slechter ik cheatte eerst echt heel veel en ik merkte toen dat er zwarte vegen in het spel kwamen maar ik had dan ook ECHT veel cheats gebruikt, zo rond de 10.000(!) cheats! Sindsdien doe ik het veel minder en eigenlijk nooit meer maar heel soms wel voor me lol

Link to comment
Delen op andere websites

Ligt eraan wat je verstaat onder het woord 'uitspelen'. Als je de storyline bedoelt, zo'n 50%, dan is het inderdaad heel erg makkelijk. Maar 100% halen vereist wel wat meer hoor. Ge hebt het eigenlijk uitgespeelt op 100% :Y:Y

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Link to comment
Delen op andere websites

ik cheat alleen voor de fun niet om een story line uit te spelen

dat vind ik echt n00b achtig als je dat doet. :duh:

tenminste één keer was ik zo kwaaden ik kon het gewoon niet winnen

van die k*t race van Cesar en toen heb ik gewoon een cheat gebruikt :$

voor dat ik die joystick door het beeld heen zwaaii :engel:

en ik heb een geld cheat gedaan.

maar nu ben ik Sanandreas aan het uitspelen zonder cheats

Gta Vice city en Gta Liberty City Stories heb ik NO cheats helemaal uitgespeeld. 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je cheats gebruikt kun je toch geen 100% meer.. tog :? ?

Jawel, van dat fabeltje is niks waar. De cheats zoals wapencheats, healthcheats kun je gewoon allemaal rustig invoeren en gebruiken zonder dat je spel er schade aanheeft. Er is één cheat die dat wel kan dat is de riot cheat, als je die invoert en je slaat je spel op kun je er niet meer mee verder. Kijk dus uit als je die cheat gaat gebruiken! Enige wat ik heb gehoord is dat je in GTA3 na het cheaten niet meer de 100% kan halen, maar dat weet ik niet zeker. Dat doet er nu ook niet toe.

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...