McNelly Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Ik heb het eerst helemaal uitgespeeld (de missies dan) zonder cheats! Nu gebruik ik de 'gekopierdeerde' savegame om te spelen...en die MET cheats NeLSoN Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 van cheaten worden je graphics op een gegeven moment ook slechter ik cheatte eerst echt heel veel en ik merkte toen dat er zwarte vegen in het spel kwamen maar ik had dan ook ECHT veel cheats gebruikt, zo rond de 10.000(!) cheats! Sindsdien doe ik het veel minder en eigenlijk nooit meer maar heel soms wel voor me lol Reageren
GTA-oholic Geplaatst: 13 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 ja voor fun doe ik het soms dus de conclusie is: voor fun cheats en voor het avontuur non-cheats Reageren
energie Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 cheaten is voor noobs en als je hem dan nog niet uit kan spelen ben je wel erg NOOB! want het is hellemaal niet zo moelijk om hem zonder cheats af te spelen! Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 (bewerkt) Ligt eraan wat je verstaat onder het woord 'uitspelen'. Als je de storyline bedoelt, zo'n 50%, dan is het inderdaad heel erg makkelijk. Maar 100% halen vereist wel wat meer hoor. Ge hebt het eigenlijk uitgespeelt op 100% Bewerkt: 13 augustus 2006 door wakkiegeslacht Reageren
nick11123 Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 ik cheat alleen voor de fun niet om een story line uit te spelen dat vind ik echt n00b achtig als je dat doet. tenminste één keer was ik zo kwaaden ik kon het gewoon niet winnen van die k*t race van Cesar en toen heb ik gewoon een cheat gebruikt :$ voor dat ik die joystick door het beeld heen zwaaii en ik heb een geld cheat gedaan. maar nu ben ik Sanandreas aan het uitspelen zonder cheats Gta Vice city en Gta Liberty City Stories heb ik NO cheats helemaal uitgespeeld. Reageren
Amnuty Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 ik speel gta eerst zonder cheats uit en als k hem uitgespeeld heb speel ik hem nog eens met cheats Reageren
GTA-oholic Geplaatst: 14 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 ja eerst zonder dant met maar ja het blijft avontuurlijker zonder cheats. Reageren
PoisonedxRain Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Als je cheats gebruikt kun je toch geen 100% meer.. tog ? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 (bewerkt) Als je cheats gebruikt kun je toch geen 100% meer.. tog ? Jawel, van dat fabeltje is niks waar. De cheats zoals wapencheats, healthcheats kun je gewoon allemaal rustig invoeren en gebruiken zonder dat je spel er schade aanheeft. Er is één cheat die dat wel kan dat is de riot cheat, als je die invoert en je slaat je spel op kun je er niet meer mee verder. Kijk dus uit als je die cheat gaat gebruiken! Enige wat ik heb gehoord is dat je in GTA3 na het cheaten niet meer de 100% kan halen, maar dat weet ik niet zeker. Dat doet er nu ook niet toe. Bewerkt: 16 augustus 2006 door -Matthijs- Reageren
Kzaf Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 ik zit al in las venturas en gebruik geen cheats.vroeger wel Reageren
Natasja24 Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 ik speel ook altijd zonder cheats.Met cheats vind ik het niet zo leuk als ik hem nog moet uitspelen. Als ik hem uitgespeeld heb dan kijk ik pas waar voor ze zijn.Vind ik veel leuker Reageren
moechy Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 dat zei iemand toch al van: cheat voor fun niet voor storyline Reageren
Vercetty Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 vroeger gebruikte ik voor de story cheats, nu niet meer. alleen voor de lol, maar de story is uitdagender zonder cheats Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.