Jump to content

installeren


xaviertjuh_

Recommended Posts

hey!

bij vice city, als ik hem installeer, en dan moet ik die tweede cd erin steek, bij de installatie van radio station doet hij altijd error en slaat hij toe, dus kan er niet meer op spelen...

kan iemand mij helpen

thx!

Link to comment
Delen op andere websites

hey!

bij vice city, als ik hem installeer, en dan moet ik die tweede cd erin steek, bij de installatie van radio station doet hij altijd error en slaat hij toe, dus kan er niet meer op spelen...

kan iemand mij helpen

thx!

Zitten er misschien wat krasjes op je CD? Zoek je CC eens af, pak een zacht iets; een washandje bijvoorbeeld. Doe daar wat water op, een paar drupjes!! Als er teveel water op zit kan dat schadelijk zijn voor de CD. Wrijf dan zacht over je hele CD heen, en probeer daarna nog eens. Als hij het daarna nog niet doet is er waarschijnlijk wat met je CD aan de hand.

Link to comment
Delen op andere websites

-Matthijs- raad je een washandje aan, gebruik deze niet. Deze is heel zacht, maar er zitten bij veel washandjes harde randjes op, dat kan ook schadelijk zijn. Doe het gewoon met een vaatdoekje of een theedoek. Deze zijn lekker zacht, en hebben geen harde uiteinden. En je kunt best veel water gebruiken, zelf zet ik de kraan er vol op, en er gebeurt nooit wat.

Mocht dat niet lukken? Dan moet je hem zonder Radiostation installeren. Want bij sommige andere mensen hier op het forum die hebben ook problemen met het installeren van de 2e CD. Meestal gaat het dan bij het 'Radio Station' fout, je kunt dus het beste gewoon zonder de radio installeren. Wel erg jammer maar helaas, vraag anders een vriend als je cd2 mag lenen mocht hij die hebben ;)

Link to comment
Delen op andere websites

-Matthijs- raad je een washandje aan, gebruik deze niet. Deze is heel zacht, maar er zitten bij veel washandjes harde randjes op, dat kan ook schadelijk zijn. Doe het gewoon met een vaatdoekje of een theedoek. Deze zijn lekker zacht, en hebben geen harde uiteinden. En je kunt best veel water gebruiken, zelf zet ik de kraan er vol op, en er gebeurt nooit wat.

Mocht dat niet lukken? Dan moet je hem zonder Radiostation installeren. Want bij sommige andere mensen hier op het forum die hebben ook problemen met het installeren van de 2e CD. Meestal gaat het dan bij het 'Radio Station' fout, je kunt dus het beste gewoon zonder de radio installeren. Wel erg jammer maar helaas, vraag anders een vriend als je cd2 mag lenen mocht hij die hebben ;)

Wat kan je dat toch ook zo goed uitleggen

_O_

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...