ralgeu Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 (bewerkt) Kan iemand voor mij halen: - Flying School - Circle Airstrip & Circle Airstrip and Land - Driving School - Burn and Lap Opgeslagen bij de Abdonned AC Tower. Je mag cheats gebruiken. Je mag zelf weten hoe je in San Fierro komt bij de Driving School. In ieder geval bedankt! GTASAsf1.b Bewerkt: 13 augustus 2006 door ralgeu
SummerBase Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 (bewerkt) Back to School - Passed! Ik heb de missie: 'Back to School' gehaald zonder cheats en/of mod(ificatie)s. In deze missie moet je jezelf bewijzen in de Driving School oftewel de Autorij- school. In het spel kan je zonder dat er iets aan de hand is rtijen waardoor je tot stilstand komt in een situatie waar je de uitweg niet van kunt onderschatten. Dan heal auto- rijden, maar er zijn nog een aantal dingen waarbij je rekening moet houden je hebt onder andere Driving Skill dat is de vaardigheid in je rij- gedrag. Hoe hoger hoe beter de auto's gaan rijden, maar voor dat Driving Skill moet je uiteraard wel wat doen, maar daarvoor hebben ze de school nog altijd. Ga er heen en laat je vaardigheden zien. Veel mensen vinden het lastig vooral de bepaalde oefeningen die niet willen lukken, zoals de oefening: 'Alley Oop', maar het is opzich een moment van oefenen. Dat even voor wat het is, natuurlijk kan ik je wel wat tips geven waar je eventueel iets aan kunt hebben. Zoals het beheersen van je auto en het sturen en slippen door de bochten. Laat ik beginnen bij de beheersing van het voertuig, zoals je kan zien kun je met twee soorten toetsen de auto tot stilstand brengen met de spatie en de achteruit toets. Het is aan jou de keuze welke je het beste vind, maar ik houd het meestal op de achteruit toets die voorkomt langdradige slip- pab je nog de beheersing van het stuur, ik gebruik altijd de vuist- regel blijf rustig en probeer de voorgangers zo efficient mogelijk te ontwijken. Lukt het niet probeer het dan gewoon nog een keer, want wie niet probeert zal nooit tot zijn/haar doel komen. Verder kan ik nu wel specifiek per oefening een uitleg van hier tot tokio geven, maar daarvoor hebben ze al een hele mooie uitleg gemaakt op de Dochter- pagina van dit netwerk: 'WikiGta', mischien bekend, maar zij hebben meer dan 2000pagina's over Grand Theft Auto. Je vind de pagina over de Auto- school op 'deze' pagina van Wikigta. Je vind in het midden van de pagina de oefeningen, klik op de desbetreffende oefening en je zult een uitleg vinden waar je het wel degelijk mee zult halen. Verder wens ik je veel succes met het behalen van latere missies zoals: 'Zero/Woozie/Jetro- missies'. En mocht nog een missie niet lukken kom dan gerust terug. Tevens wil ik je er nog even op wijzen dat ik hem opgeslagen heb tegenover de Driving School, en de savegame vind je in de Bijlage ter verduidelijking geef ik je wat eerder gemaakte screen's mee om het verhaal wel zo mooi af te maken. Beloning: Driving Skill + Learning to Fly - Passed! In de missie: 'Learning to Fly' moet je jezelf van je beste kant laten zien op het vlieg gebied. Je moet in deze missie naar de Verdant Meadows oftwel het vliegveld in The Desert. Voor de missie moet je het vliegveld kopen voor maar liefst, $80000 een flinke som geld, maar je krijgt er natuurlijk ook wat voor. Als je het gekocht hebt moet je naar boven gaan en daar wacht een Tv op je. Ga er voor staan en je zult een overzicht krijgen van de oefeningen. Als je een oefening wilt starten moet je gewoon simpelweg op de Spatie drukken. Kijk goed naar het voorbeeld en je zult met gemak de oefening halen. Voor elke oefening moet je minstens een score hebben van 70% en hoger. Ik heb ze allemaal boven de 90% gehaald als ik me niet vergis. Ik heb deze save-game gedaan zonder cheats en/of mods. Beloning: Flying Skill + --- De Savegame is in een volgorde van Learning to Fly tot Driving School gedaan, omdat we begonnen in de Verdant Meadows de moederplek van het lucht verkeer in de Dessert. Je bent nu met de Savegame in San Fierro in het huis tegenover de Driving School ik heb niet alles tot goud behaald, maar dat was ook niet de vraag. Je kan nu in ieder geval verder en daar gaat het om, zie deze lap tekst als een extra'tje, veel succes en mochten er nog meer problemen zijn vertel het! Bewerkt: 13 augustus 2006 door SummerBase
ralgeu Geplaatst: 13 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Danke wel,,, nu kan ik eindelijk verder!!!
Recommended Posts