Jump to content

Ferre versus RonaldVC

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Signature van minstens 3 maanden terug :)

Soort: Signature

Grootte: Max 500x150

Render: Ja/Nee

Animatie: Nee

Premade:

Tijd van inlevering: ZSM.

Die van mij kom na die van jou, na na nana naaah! :cab:

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst:

Laat ik eens gemeen doen Ferre, zo ben jij ook! :engel: Nee, grapje, ik vind ze beide heel mooi, maar Ferre jou type signature is niet mijn stijl. Te simpel en niet echt veel creatie. Persoonlijk vind ik hem een beetje saai, in tegenstelling tot RonaldVC, mooi veel effecten maar dan wel 3 jaar oud maar nog altijd evenmooi. Verder strakke effecten op de achtergrond, dus mijn stem naar RonaldVC.. Gemeen hé Ferre uwhm Verre! :puh:

Geplaatst:
Laat ik eens gemeen doen Ferre, zo ben jij ook! :engel: Nee, grapje, ik vind ze beide heel mooi, maar Ferre jou type signature is niet mijn stijl. Te simpel en niet echt veel creatie. Persoonlijk vind ik hem een beetje saai, in tegenstelling tot RonaldVC, mooi veel effecten maar dan wel 3 jaar oud maar nog altijd evenmooi. Verder strakke effecten op de achtergrond, dus mijn stem naar RonaldVC.. Gemeen hé Ferre uwhm Verre! :puh:

Dit is een goede reactie waar ik niet meer aan toevoegen..

Stem: RonaldVS :puh:C

Geplaatst:

Ik vind ferre zijn kleuren niet goed zwart wit vind ik saai maar Ronald Vc heeft een mooi effect gemaakt met de achtergrond en de brushes vind ik toch dus men stem gaat naar Ronald Vc [/font] :D

Geplaatst:

stem ferre

origineel,nieuw, verfrissend, mooie tekst

RonaldVC: ook heel mooi maar een beetje te veel sharpend, geen fan van kleuren.

Geplaatst:

Stem Ferre

Ik vind de sig mooier dan die van RonaldVC.

>>> Door RonaldVC: Gelieve gewoon mijn nickname te gebruiken, ik noem jou ook niet "Yakuza".<<<

Geplaatst:

Stem Ferre..

Ik vind die van RonaldVC niet zo mooi..

Toen was hij net nog beginner.

Maar nu ben je veel beter geworden Ronald.

Je bent heel erg gegroeid in GFX in een paar maandjes applaus voor jou.!

Groeten Achille

Geplaatst:

Stem: RonaldVC

Ik vind de achtergrond van Ferre's Sig niet bij de render passen. Wel een, zoals eerder gezegd, een nieuw verfrissende signature!

NeLSoN

Geplaatst:

Sorry ferre, maar mijn stem gaat ook naar RonaldVC ..

Ik vind jouw sig eentonig door die kleur, bij RonaldVC maakt dat de sig leuker en vrolijker

Ook vind ik zijn achtergrond en render leuker.

Wat wel bij jouw leuker is, is het lettertype en fond Ferre :Y

Maar toch, me stem gaat naar RonaldVC :klap:

Geplaatst:

Eindstand aan het eind van 15 augustus: 4 - 4.

Battle verlengt, stemmen kan vandaag nog, tot en met 16 augustus!

@ TheGuardian: wil je de volgende keer even op de datum letten met stemmen? Ik weet dat je maar 50 minuutjes te laat bent, maar officieel gesproken telt je stem dan niet meer mee. Toch bedankt voor je stem. :puh::)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...