Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Besturing

Vraag: Hoe werkt de besturing in San Andreas?

Je bestuurt CJ met de Linker-Analoge Stick.

Vraag: Ik vind deze besturing niet erg prettig. Kan ik mijn D-Pad ook gebruiken, en zo ja, is dit in te stellen?

Nee. Dit is helaas niet mogelijk. Het D-Pad wordt al gebruikt voor het reageren op personen en het verwisselen van radiostations. Je zult het dus met de Analoge Stick moeten doen.

• 2 weken later...
Geplaatst:

ik vind de nieuwe besturing super fijn. je kunt nu flauwe bochtjes maken op de motor en met de auto.

• 2 weken later...
Geplaatst:

ik heb gta san anreas en fifa 2005 ik vindt et allebij leuke spellen maar met fifa loop ik gewoon met de pijltjes en met san andreas met de left analoge stick dus moet ik wel steeds ff wennen :)

Geplaatst:

ik kreeg van die pijltjes bij andere spellen altijd pijn in me vingers <_<

daarom ben ik ook met de analoog stick gaan spelen

Geplaatst:

Irritant is het trainen met gewichten, wat een kramp krijg je daarvan in je handen zeg :o

• 2 weken later...
Geplaatst:

Voor het rijden in een auto prefereer ik nog altijd de pijltjes. Ik ben nou eenmaal een racespelletjes verslaafde :puh:

Geplaatst:

Ik vind de besturing wel relax je kunt nu ook lekker slome bochten maken, en dat maakt het nog realistischer. :D

Geplaatst:

in het begin was het even wennen, maar na een tijdje is het wel makkelijk, maar als ik dan een ander spel ga doen is het wel even omschakelen naar de bediening met de pijltjes

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...