Ferre Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Hallo allemaal Ik heb dus sinds het begin van de zomervakantie Half-Life 2 Game Of The Year Edition gekocht. Na het installeren kreeg ik 7 desktop icoontjes: Ik heb dus nu wat vragen. 1. Wat is eigenlijk het verschil tussen Half-Life: Source en Half-Life 1: Source ? 2. En is het zo dat ik nu Half-Life 1 heb of is Half-Life (1): Source een andere versie? 3. En als ik Half-Life Anthology* koop, heb ik dan misschien niet al een van de games die hier op staat? (ik denk van niet, maar ik weet hier niet zeker) *In HL Anthology zit: Half Life, Half Life: Opposing Force, Half Life: Blue Shift, Team Fortress Classsic. Alvast bedankt Reageren
Marius Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Ik heb dus nu wat vragen.1. Wat is eigenlijk het verschil tussen Half-Life: Source en Half-Life 1: Source ? 2. En is het zo dat ik nu Half-Life 1 heb of is Half-Life (1): Source een andere versie? 3. En als ik Half-Life Anthology* koop, heb ik dan misschien niet al een van de games die hier op staat? (ik denk van niet, maar ik weet hier niet zeker) 1. Het zijn allebei precies dezelfde spellen. 2. Je hebt gewoon Half-Life (1). Het enige verschil is dat door de Source Engine het water er beter uit ziet en heeft het spel goede physis. 3. Als je gewoon Half-Life koopt voor een paar euro kan je volgens mij al die andere dingen gratis downloaden inclusief Counter-Strike. Reageren
Ferre Geplaatst: 13 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 3. Als je gewoon Half-Life koopt voor een paar euro kan je volgens mij al die andere dingen gratis downloaden inclusief Counter-Strike. HL¹ is volgens mij niet meer te koop (in de winkel). En gaat dat downloaden dan via Steam? En welke Counter-Strike? Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 1.6 lijkt mij dan hè. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.