Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben bezig met een eiland in Gta Sa. maar op een of andere manier verschijnt hij niet.

het is al wel een lege gta, en aan de ipl en ide kan het niet liggen want die had ik al getest

toen hij nog niet gestript was. Je hoeft niet te helpen maar het zal wel aardig zijn.

Geplaatst:

Kijk eens in de Master Tutorial List, hier kun je tuts vinden over hoe je eilanden en objecten ingame zet, misschien kun je daar ontdekken wat je fout hebt gedaan...

Donwell

Geplaatst:

waarschijnlijk zijn je coördinaten niet goed of je eiland is te groot en je bent te ver van het middelpunt van het eiland af zodat hij niet gespawned wordt (dat is mijn probleem dus daarom raad ik je aan om je eiland in stukken ingame te zetten)

Geplaatst:

tjahh ik dacht, misschien lukt een eiland niet maar een simpele box wel, nou dat werkte ook niet.

Moet je misschien iets aan je lege gta veranderen voordat je iets er in kan plaatsen???

Geplaatst:

dit heb ik ook wel eens gehad.

je moet ff naar de gta.dat gaan en dan warschijnlijk bij de ipl daar staat een # voor haal die weg dan staat je eiland ingame.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...