Jump to content

kan iemand me helpen

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een probleem met me pc als hij geladen heeft (als er windows xp staat met dat laad balkje er onder)

is me beeld helemaal zwart en staat in het midden out of range

Geplaatst:

Dan houdt in dat de resolutie van windows te groot is voor je monitor om te kunnen weergeven. Ik raad je aan om Windows in safe-mode op te starten en dan je resolutie wat lager te zetten, todat je geen "out of range" melding meer krijgt.

Geplaatst: (bewerkt)

ik weet niet veel van computers dus hoe zet ik heb in die safe stand en wat moet ik lager zetten :?

Bewerkt: door gta-man2
Geplaatst: (bewerkt)

De safemode noemt men ook wel de 'Veilige modus' in het Nederlands, met dit trucje heb je weinig toegang tot veel programma's zoals games en vul de lijst zelf, maar je kunt de resolutie wel veranderen. En dat is nodig zoals Marius dat al had vermeld in zijn bericht. Je komt in de Safemode oftewel Veiligemodus door direct aan het begin van het opstarten op F8 te drukken teminste dat kan in mij heugen, dan krijg je een menu kies dan voor veilige modus met of zonder netwerkmogelijkheden. Als je dan op je bureaublad bent druk je op de 'rechtermuisknop > Eigenschappen > Instellingen > Beeldschermresolutie'. Pas dan met de schuifmaat de resolutie van het scherm aan. Ik hoop dat het duidelijk is waardoor Windows weer normaal gaat werken, ik wens je veel succes en mocht er nog een probleem wezen dan zeg je het maar! :cya:

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:

ik ga het meteen proberen heel erg bedankt allemaal als ik jullie ooit kan helpen zal ik het graag doen _O_

Geplaatst:

Als het daar ook al niet lukt, moet je dit doen.

Druk op de menu-knop van de monitor en doe Auto-Adjust (of iets anders wat het scherm laat aanpassen.

Dit werkt bij sommige monitors, ik weet niet welke.

(Bij mij had ik eerst dat het scherm uit het beeld was :puh:)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...