Marc Tibben Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 (bewerkt) Hallo ik wil jullie mijn zelfgemaakte Cheater laten zien. Hoe werkt het? - Je voert bij elk cijfer een code in. Dan klik je op 'Start' dan open je je spel in dit geval Gta dan kun je bij de NumlockToetsen(Toetsen op het rechterstuk van je toetsenbord) op een 1t/m9 klikken en dan voert hij de code uit die je bij dat getal in had gevoerd. Ik heb hem even geedit want er kwam iedere keer ook een 1 voor te staan. Graag even zeggen wat jullie ervan vinden! Cheater.rar Bewerkt: 13 augustus 2006 door Marc Tibben Reageren
Wauzie Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Vette tool . Goed gedaan. Reageren
Marc Tibben Geplaatst: 13 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Bedankt voor je reactie ! Hij is gemaakt in Visual Basic. Reageren
qbdown Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 (bewerkt) (BUMP) Nogal simpele tool, je haalt gewoon de input van een text boxje op en start een timer en laat hem checken of een toets is ingedrukt, als dat zo is zend hij de keys met Sendkeys........Ik geef hem een 6.5 omdat het allemaal een beetje basis kennis is. Hier wat tips: Als iemand op de start button drukt: Private Sub Start_Button() (Hier jouw code) Me.WindowState = 1 ' Dit minimalizeerd het form... End sub En je kan bijvoorbeeld kijken of het process in het geheugen zit, moet je maar eens googlen op: VB6 ProcessRunning dacht ik. Je moet mijn PM ook maar eventjes lezen. En dan als hij bijv. weer afgesloten wordt (moet je weer checken met die functie dus een timer bijvoorbeeld met die functie erin.) dat hij weer Me.WindowState = 0 ' Dit zet het form gewoon weer op normaal wordt zeg maar.. Bewerkt: 22 februari 2007 door Robbin237 Reageren
Jarno Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Bump is het wel ja. Maar zeker een nuttige post voor Marc Tibben. Overigens is dit inderdaad heel simpel te maken. Ik raad je aan de memory hacking tutorial te lezen (Gebruik zoek functie). Reageren
Official Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Dit is eerder een gewoon Keybind programma. Die zijn zat te vinden. En is dit nog best wel lastig voor degene die numlock ook gebruiken voor iets anders. dan kan je beter numlock 1+3 bijvoorbeeld dat je die gelijk in moet drukken om hem pas te laten werken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.