Jump to content

Gangs


Chi

Recommended Posts

  • 3 weken later...
  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MrSelected

    4

  • tonio

    3

  • Samurai

    3

  • jussie123

    2

ik heb nu inn san fierro ook van die gangs mensen zitten aleen dan nie van mij maar van de gele en de paarse moet je die ook veroveren?? en hoe zorg je er voor dat ze nooit meer terug komen in san andreas???? :huh:

PS: echt dom dat ze ook in san fierro komen

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nu inn san fierro ook van die gangs mensen zitten aleen dan nie van mij maar van de gele en de paarse moet je die ook veroveren?? en hoe zorg je er voor dat ze nooit meer terug komen in san andreas???? :huh:

PS: echt dom dat ze ook in san fierro komen

ja die moet je ook veroveren.

btw.ik heb alleen die bij de bootschool want ik kan die andere niet vinden(alleen die bootschool hat een andere kleur en de rest van san fierro niet :( <_< ). wie kan mij de exacte locatie zeggen please

Link to comment
Delen op andere websites

ike :puh: bij city hall(dat is geel) en daaro bij paradiso( is trouwens een bestwel groot gebied en het is paars)

en bij het bigin had k ze ook alleen nog maar bij die boot school en vandaag ging k kijken en zag ik het ineens paar en geel gekleurt :angry: :puh:

ik dacht dat het kwam doordat k bij los santos nog nie alles had veroverd ( want in me andere save heb k dat nie aleen bij de bootschool en had ik dus alles verovert wat kon :D)

Link to comment
Delen op andere websites

ike :puh: bij city hall(dat is geel) en daaro bij paradiso( is trouwens een bestwel groot gebied en het is paars)

en bij het bigin had k ze ook alleen nog maar bij die boot school en vandaag ging k kijken en zag ik het ineens paar en geel gekleurt :angry: :puh:

ik dacht dat het kwam doordat k bij los santos nog nie alles had veroverd ( want in me andere save heb k dat nie aleen bij de bootschool en had ik dus alles verovert wat kon :D)

thnx tonio ga gelijk kijken :D

Link to comment
Delen op andere websites

Dit kun je zien aan de kleuren op de kaart. Het kan zijn dat je dit uitgezet heb,. Dan moet je even naar de ingame-map, X drukken en dan gang terretory aanzetten.

* * * SPOILER * * *

LET OP: je bezit alleen gebieden vanaf missie Doberman t/m missie The Green Sabre en na missie Los Desparados aan ht einde van het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb de storyline uitgespeeld. :D

Ik ben nu bezig met de restanten te veroveren, heb nu zo een 80%.

Maar een heel klein stukje geel en paars rechtsboven 'glen park' willen niet weg omdat daar gewoon nooit vagos of ballas rondlopen. Echt irritant.

En ik heb volgens mij geen territory in SF die ik kan veroveren? :blink:

edit: ohw jah helemaal linksbovenin bij de boat school. :)

Bewerkt: door MrSelected
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb total respect, en ik kon er 8 of 10 meenemen, ik weet het niet precies.

Mijn ervaring met meenemen van gangmembers is slecht. Ze staan telkens in je schotsveld, schieten op willekeurige mensen, gaan SNEL dood. Ik neem ze dus niet meer mee.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...