Cabron Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Waar wilt millie perkins eten ? er staat op gtagames.nl ten zuidwesten van haar huis maar waar is dat? kan iemand het aub aangeven op een kaartje ? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 (bewerkt) Tijdens de missie Key to her Hearth hoef je nergens te eten. Maar dat maakt niet uit, om je vraag te beantwoorden. Als je tijdens een eetdate bezig bent, zie je een mes en vork op je radar staan. Dat is ten zuid-westen van je huis. Maar ik zal voor de duidelijkheid even een kaartje maken waar het is. Momentje pleas Bewerkt: 13 augustus 2006 door Ruurd31 Reageren
Cabron Geplaatst: 13 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 huh maar toen ik daar naar toe ging vond ze het niet leuk volgensmij want ze gooide sprunk naar mij toe Reageren
Cabron Geplaatst: 13 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 ze vindt het helemaal niet leuk de progress met millie meter gaat steeds achteruit.. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Doe de 'Neuk'-manier. Misschien beetje grof gezegt, maar doe je Gimp Suit aan die je na de missie "Key to her Hearth" in je warederobe te vindenis. Start de date. Nu gaan ze even krikken en is de date afgelopen. Nu krijg je veel meer procenten dan een gewone date, maar toch heb je gedate. Dit is de korste en snelste klap. Reageren
Cabron Geplaatst: 13 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 haha oke zal ik doen dankjewel Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 vermoord haar gewoon da's de snelste manier Reageren
Vercetty Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 ja, dat heb ik ook gedaan ik had zo'n mislukte date en toen had ik haar vermoord mocht ik de card ophalen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.