Jump to content

Tacktiek Gang War


Stievie

Recommended Posts

Wat is jullie tacktiek bij Gang Wars: Bij het overnemen van territories?

De mijne:

Ik start eerst een gang war, dan verberg ik mij op mijn plaats (die ik daarvoor uitgezocht heb) en dan blijf ik zitten en knal ze allemaal af.. Mijn plaatsen zijn meestal : op een dak of tussen twee muren waar ze je niet langs van achter kunnen afknallen! (Zo kunnen ze me meestal minder tot niet raken)

Soms doe ik ook deze: ik start een gang war en rij met mijn moto rond en knal ze zo af.. Makkelijk en snel beweegbaar.(Zo kunnen ze me meestal minder tot niet raken)

Wat zijn jullie tacktieken?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ~Lance Vance

    4

  • Stievie

    4

  • Clowntje_93

    3

  • Ruurd31

    2

Mijn taktiek is gewoon heel simpel. Ik neem een aantal goedde guns mee, zoals een Sniper voor om ze alvast van afstand te vermoorden en ik ga op een dak zitten. Dit kan makkelijk bij Gangwars zoals de Gangwar tijdens de missie Grove 4 life. De eerste wave is altijd gemakkelijk dus gebruik ik meestal de MP5 om kogels te sparen voor een moeilijkere wave. In de laatste wave ga ik altijd bukken, de richter is kleiner en ik richt op het hoofd, door `1 kogel kun je dan al een Ballas/Vagos member vermoorden (headshot). Ik neem het gewoon snel en krachtig, of ik val ze gewoon aan door op ze af te lopen, bespaard weer tijd! :)

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn tacktiek op Gang wars, Meestal koop ik een shotgun/desert eagle.

Die hit lekker, Ik ga op een afstandje staan, en ik knal ze weg.

Als ze mijn toch ( goed ) raken, ga ik wel achter iets staan, maar dat gebeurt weinig,

Motor is niet echt slim idee, als ze je benzine klep raken, dan is het :BOOM: doei cj :cya:

Bewerkt: door Vinewood
Link to comment
Delen op andere websites

Nee een motor is zeker niet slim, ze kunnen je er vanaf slaan, of wat Vinewood al zei, dat als ze op je benzine klep schieten, ben je er ook geweest, hetgene wat ik altijd deed, is op een dak gaan staan en dan van die granaten, of Satchtels naar beneden gooien, als ze dan in 1 groepje bij elkaar staan en zo,n granaat ontploft dan zijn ze ook allemaal teglijk dood, dat kost je in 1 keer een hoop kogels, als dat niet lukt ga dan achter een gebouw staan en sluip verzichtig op je knieen om ze van achteren 1 voor 1 dood te schieten.

Bewerkt: door ~Mario~
Link to comment
Delen op andere websites

Ja met geluk kan je hem doorstaan, 9 van de 10 keer wordt je van je motor afgeschoten,

of er worden wat kogels tegen je benzine klep aangeschoten, dus ik zou het zo niet doen.

Bewerkt: door ~Mario~
Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe het meestal met de Minigun, midden op de straat gaan staan en iedereen omleggen als ze nog aan het rennen zijn

En anders met een Shotgun of een M4 achter een muurtje, crouchen en vanachter het muurtje vandaan rollen en zo snel mogelijk iedereen omleggen

Link to comment
Delen op andere websites

ik gebruik dezelfde taktiek als de starter van dit topic, en met die missies Beat down on B Dup en Grove 4 Life(Glen Park en Idlewood terugnemen van de Ballaz) dan ga ik op een motor, Sweet achterop met zijn AK-47, en dan knallen maar! Ik met mijn SMG en Sweet met zijn AK op 1 motor, dat kunnen die Balals dope pushers echt niet aan da's altijd grappig :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zie dit:

Gang Territories Sectie

Omdat mensen soms toch ngo moeite hebben met Gang territories, volgen hier een paar welbekende tips.

Mensen Recruteren

Het wil soms nog wel is handig zijn om wat van je OG makkers bij je te hebben. Ga naar een van je GS gebieden en zoek naar een groep mensen met groene kleren. Richt met je gweer op hun en druk op G of H. Vanaf nu hoort die gozer bij jou!

Zorg dat andere gang members je volgen.

Dit houdt in dat wanneer je geen gang members vind, dat je naar een naastgelegen gebied gaat, en een gang member neerslaat. Zij zullen je volgen, ga dus nu snel in het andere gang gebied en schiet ze daar neer. Nu start je een gang war.

Wacht op de Ambulance.

Wacht op de Ambulance. Schiet 2 gang members neer, blijf wachten tot de Ambulance komt en ze weer "oplapt" . Nu schiet je ze opnieuw neer. Je hebt nu weer een gang war gestart.

Tijdens een war...

Ga tijdens een war op een beschutbare plek staan. Niet midden op een brug, waar je makkelijk kan worden ingesloten. Ga liever op een huis staan, met sniper, M4/AK47, en Satchel Charges wanneer de gang members zodanig onder je zitten dat je ze niet kan raken.

Heb je Vertical Bird al gehaald..?

Ga dan naar Toreno's Mansion, pak de minigun en save, pak weer de minigun en save. Doe dit net zo lang totdat je genoeg kogels denkt te hebben. ga naar LS en start een gangwar. Pak je minigun en knallen maar :puh: !!

Wees voorbereid

Wees altijd goed voorbereid met volle healt en armor, Ambulance en Politiemissies voltooid hebben helpt altijd. Soms kan uit een heel klein gang gebied nog zo'n grote macht komen dan dat er uit een erg groot gebied komt. Wees dus altijd goed voorbereid!

Heb je meer tips? Of zie je fouten? PM mij dan en ik zal het aanpassen.

Ruud misschien ook volgende keer ff de eerste post lezen, hij wil weten wat je tactiek is.

En er klopt trouwens iets niet aan die quote, je GS homies die je kan recuiten zijn geen OG's. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het niet zeker maar OG zal Original Gangster betekenen.

Het komt erop neer dat een OG een speciaal lid is van de gang, een oprichter, of iemand die veel voor de gang gedaan heeft.

Sweet, Big Smoke, CJ, en Ryder zijn de OG's van Grove Street.

Als je GTA San Andreas: The Introduction kijkt zie je dat een paar Ballas praten over de moord op CJ's moeder, maar het doelwit was oorspronkelijk Sweet.

Één van de Ballas zegt dan: "You sure this alright? Taking out one of their OG's!"

In de missie Cleaning The Hood noemt Ryder een Ballas OG, a.k. de Balla drugsdealer die je een minuut later moet vermoorden in dat Crack Huis.

Woozie en Ran Fa Li zou je ook als OG's kunnen zien, maar zij gebruiken die benaming niet omdat de Triads meer een maffia zijn dan een gang.

Bewerkt: door Lance Dance
Link to comment
Delen op andere websites

wat is een OG dan als ik vragen mag? Ik dacht dat OG net zoveel betekende als homie :?

OG = Orange Grove, de Originele naam van de Grove Street gang is 'Orange Grove Street Families'. Dus OG is een soort afkoriting van de gang en niet Original Gangster :schater:

@ Lance Dance, die quote is mijn taktiek. Gewoon op gebouwen staan, en makkelijk vermoorden. Voor jou een edit :puh:

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...