sludgemeijer Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Als ik in de gym kom en wil trainen staat er , You trained enough for today come back tommorow. Ik weet zeker dat ik al minstens 3 dagen niet getrained heb en ik gebruik geen codes en heb ongeveer 60% fat en 50% spieren...
Flying Dutchman Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Dit probleem komt vaker voor. Save een paar keer, zodat er zeker een hele dag (of meer) voorbij gaat. Kijk daarna nog eens of je kunt trainen. Meestal lukt het dan wel. Mocht het dan nog niet lukken, dan kun je het hier altijd vragen.
~Mario~ Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 (bewerkt) Beste sludgemeijer, als dit er komt te staan dan betekent het dat je genoeg hebt getraint,er staat dan ook come back tommorow, dat betekent, dat je de volgende dag weer terug kan komen en opnieuw kan trainen, meestal kan je zo,n 10 minuten in werkelijkheid trainen, dan moet je weer wachten tot de volgende dag, om dat allemaal sneller te doen, ga naar 1 van je save houses, en sla daar 2 keer op, want elke keer dat je opslaat gaat je tijd weer 6 uur vooruit. naar 12 uren wachten kan je dan gewoon weer trainen. Bewerkt: 13 augustus 2006 door ~Mario~
sludgemeijer Geplaatst: 13 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Ja da weet ik ook wel maar da heb ik al gedaan ik heb in het spel al 5 dagen niet meer getrained nu
~Mario~ Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Naar welke Gym ga je dan altijd? misschien handig om het eens bij verschillende te proberen
sludgemeijer Geplaatst: 13 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Ja alle 3 en altijd komt er te staan You've worked out enough for today come back tommorow...? En ik heb ook al geprobeerd te saven en er zijn zeker al 6 dagen voorbijgegaan nu
~Mario~ Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 (bewerkt) Ik snap echt niet hoe dat kan misschien moet je alle apparaten nog eens proberen, of gewoon je game opnieuw laden, en niet gelijk verder spelen naar het saven. Bewerkt: 13 augustus 2006 door ~Mario~
sludgemeijer Geplaatst: 13 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Hoe bedoel je opnieuw laden en niet gelijk verder spelen naar het saven
~Mario~ Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 (bewerkt) door gewoon eerst te saven, en naar het saven niet gelijk verder spelen in de game, maar eerst het opgeslagen spel laden, want het kan zijn dat je een cheat hebt gebruikt. Bewerkt: 13 augustus 2006 door ~Mario~
LBG Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Dit is een bug, ik heb het ook gehad. Ik had op een ander forum gelezen dat je het krijgt als je saved bij Mad Dogg's huis. Ik kon toen ook niet meer basketballen, dat zal bij jou ook wel zo zijn of niet? Ik had ergens een soort kleine trainer gedownload, dan moet je 1 keer op een knopje drukken en dan is het probleem voor altijd weg. Ik weet niet meer waar ik hem vandaan had maar je kunt het even met google proberen.
sludgemeijer Geplaatst: 13 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Nee het werkt echt niet
~Mario~ Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 (bewerkt) Dat is niet waar Cenman, ik heb zo vaak gesaved bij Madd dogs zijn huis, en nog kan ik zo vaak trainen als ik wil, het enigste wat je niet meer kan naar het saven bij Madd dog zijn huis is basketballen. Bewerkt: 13 augustus 2006 door ~Mario~
sludgemeijer Geplaatst: 13 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Wat moet ik dan intypen bij google? En ik ga ff kijken of ik nog kan basketballen Je hebt gelijk ik kan niet meer basketballen, maar er moet tog een manier zijn waarop ik die bug heb gekregen want als mario hem niet heeft..
~Mario~ Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Nee die hoor je ook normaal niet te krijgen, of misschien komt het omdat ik hem op de xbox speel
sludgemeijer Geplaatst: 13 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Maar ik kan geen trainer vinden die die bug onschadelijk maakt weet iemand de site daarvan?
Recommended Posts