Natasja24 Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Ik ben met Robbery bezig met SA.(op de PS2)als ik in een huis ben waar moet ik dan op drukken?als ik iets moet stelen? Reageren
SummerBase Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 (bewerkt) Stelen kan je niet met de hand doen, maar voor het stelen heb je een speciale bus dit is de 'Boxville'. Als je savonds in deze bus gaat zie je bij diverse huizen in de buurt Gele markers voor de deuren die deuren zijn open en daar kun je dus in breken, je loopt er gewoon op af en dan breek je in, maar let wel op je moet er op letten dat je heel rustig loopt anders merken de bewoners je. Je sluipt door de linker ALT in te houden tijdens het lopen, en je pakt als ik het me niet vergis de gevonden goederen op met 'Enter(L2) of Tab (L1)'. Dan breng je dat terug naar de bus en dan ga je weer naar een ander huis je krijgt voor deze gestolen dingen geld. Je kan tevens de Boxville 'hier' vinden in de Staat SanAndreas. Ik wens je veel succes en ik hoop dat het inbreken gaat lukken, mocht je nog iets niet snappen zeg het dan gerust! Kijk ook 'hier' voor de besturingen van San Andreas. Bewerkt: 13 augustus 2006 door SummerBase Reageren
ASPHALT Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 (bewerkt) ìk help wel even (PS2'er hier ) Je kunt de missie starten door op R3 te drukken (de Rechter Anlogstick in drukken). Je kunt hurkend lopen door eerst op L3 (de Linker Anlogstick in drukken) en dan met de Anlogstick te lopen. Zo kun je het doen maar ik raad je aan om te sluipen door middel van de Linker Anlogstick lichtjes naar voren te duwen en dan te lopen door de Camera te verschuiven met de Rechter Anlogstick. Nu zal CJ lopen in de richting waar jij de Camera heen draait. Goederen pak je op met het driehoekje /\ (< Deze weet ik niet geheel zeker) Als je bij de Boxville bent kun je er goederen in leggen door het Driehoekje /\ in te drukken. Bewerkt: 13 augustus 2006 door ASPHALT Reageren
Natasja24 Geplaatst: 13 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 oke bedankt en je kon toch ook in die villa inbreken?maar als je daar heen moet rijden?Dat red je toch niet? Die mansion bedoel ik zeg maar Reageren
Bling Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 (bewerkt) oke bedankt en je kon toch ook in die villa inbreken?maar als je daar heen moet rijden?Dat red je toch niet?Die mansion bedoel ik zeg maar Nee, daar kun je niet inbreken. Je moet er wel een keer met een missie een rymeboek stelen van Madd Dogg. Dan sluip je rond door zijn Mansion opzoek naar zijn rymeboek. Eigenlijk is dit ook een soort inbraak, maar je kunt er met de robbery missies niet in, aangezien deze mansion later in het spel een savehuis wordt. Voor meer informatie over die missie, klik je hier. Bewerkt: 13 augustus 2006 door Bling Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.