Chi Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 Het duurt nog eventjes voordat de walktrough op de site verschijnt. Ik heb echter zo mijn twijfels over deze manier van de Walkthrough presenteren. Willen jullie de walkthrough zo onder mekaar gepresenteerd? Of hebben jullie liever een tijdelijke site waar je door menu's je gewenste missie kunt selecteren? Onthoud, de walkthrough is geschreven voor gebruikersgemak, dus geen rare argumenten of raar commentaar. - Ik vraag jullie om wel te reageren, want dit is in het belang van iedereen. Zeg gewoon je mening. Zelfs als je niet in de walkthrough zult kijken. - Reageren
Chi Geplaatst: 31 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 Mijn fout. Ik moet jullie natuurlijk wel voldoende inlichten. De layout is niet gericht op mooi zijn, maar effectief. De Menu's worden vanzelfsprekend en voor degene die er niet uitkomt, zal ik een helpfuntie inbouwen. Screenshot bij de missie is natuurlijk niet altijd leverbaar. Wij proberen deze natuurlijk zoveel mogelijk te leveren. Het ratingsysteem is opgebouw uit sterren afkomstig van GTA. Op deze manier vinden gebruikers het verband met GTA gemakkelijker terug. De layout zal er zo ong. uit komen te zien: Reageren
Juliuzz Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 Zo'n tijdlijke site lijkt me veel handiger... Is overzichtelijk en ziet er ook mooier uit Reageren
Sasuke Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Ja wat hij zei, dit vind ik beter, vooral ook hoe moeilijk het is. Mooie lay-out ook ! Maar als je bij een moeilijke missie ben, moet je even wat meer plaatjes maken dan bij makkelijke.. :rolleyes: Reageren
CJ-SA Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Idd zoeen site lijkt me veel handiger Reageren
Majus Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 idd , dat je zo op de naam van de baas moet klikken en dan de naam van elke missie krijgt , dat is mooi en overzichtelijk Reageren
Ken-D Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Mooie site. En ja zo is het veel handiger:) Postaldude Reageren
GoD.Anubis Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Dat is zekker een goed idee lekker overzichtelijk en ziet er goed uit Reageren
Pablo Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 helemaal mee eens, een extra site is lekker overzichtelijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.