TheGuardian Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Heey, Omdat er op dit forum nogal vele mensen zitten die heel veel kennen van IPB en zelfs errors eruit kunnen halen, vraag ik dus ook bij deze hulp aan jullie. Me forum is geinstalleerd, en alles staat ook online. Echter zijn er 2 dingen die een error afgeven. Eerst en vooral als je op report klikt, kun je een klacht intypen, maar als je dan op verzenden klikt krijg je deze error: mySQL query error: SELECT m.name, m.email, mod.member_id FROM ibf_moderators mod, ibf_members m WHERE mod.forum_id='1' and mod.member_id=m.idmySQL error: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'mod, ibf_members m WHERE mod.forum_id='1' and mod.member_id=m.id' at line 1 mySQL error code: Date: Sunday 13th of August 2006 04:18:50 PM Ook al je onderaan aan de index op me forum klikt op moderatie team krijg je deze error: mySQL query error: SELECT m2.id, m2.name, m2.email, m2.hide_email, m2.location, m2.aim_name, m2.icq_number, f.id as forum_id, f.read_perms, f.name as forum_name, c.state FROM ibf_moderators mod LEFT JOIN ibf_forums f ON(f.id=mod.forum_id) LEFT JOIN ibf_categories c ON(c.id=f.category AND c.state != 0) LEFT JOIN ibf_members m2 ON (mod.member_id=m2.id) mySQL error: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'mod LEFT JOIN ibf_forums f ON(f.id=mod.forum_id) ' at line 3 mySQL error code: Date: Sunday 13th of August 2006 04:24:21 PM Nergens anders op me forum heb ik deze fouten. Ik hoop echt dat iemand me kan helpen deze errors eruit tekrijgen. Want in IPB ben ik niet zo echt een handige harry.. Alvast bedankt TheGuardian Reageren
The Mafia Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 (bewerkt) Dat van de report knop dan heb je volgensmij een te nieuwe versie van MySQL. <Klik> Kan het wezen dan je ook niet bij je instelingen kunt ? Anders heb je wel een te nieuwe versie van MySQL (Dit komt voor als je IPB 1.3 hebt op Byethost.com) Bewerkt: 13 augustus 2006 door The Mafia Reageren
TheGuardian Geplaatst: 13 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 (bewerkt) Moderatie team werkt, superhard bedankt The Mafia Alleen de report knop geeft nog errors af Bij instellingen kan ik wel Bewerkt: 13 augustus 2006 door TheGuardian Reageren
Joriz Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 IPB 1.3 is achterhaald en onveilig en daardoor zie je dat terug in deze fouten. Nogmaals raad ik iedereen af IPB 1.X te gebruiken als je geen tijd en kennis hebt om dit geheel te herzien en herbeveiligen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.