pinballjunky Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Hallo ik zit ook weer eens met probleempje heb kei vette auto in GTA: SA staan maar heb er joekels van velgen onder zitten echt veels te groot Weet iemand hoe ik ze op normale grote krijg?? Grtzz SEE YOU AT THE CROSSROADS Reageren
Puma Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 in de readme staat waarschijnlijk een vehicle.ide lijn die moet je replacen in de vehicle.ide in de data folder (was het nou .ide of .dat of...?) Reageren
pinballjunky Geplaatst: 13 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 huh daar snap ik niks van dat is allemaal abacadabra voor mij Reageren
Matiscus Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Je moet in Vehicle.ide de wielgrootte aanpassen. Ik ben niet thuis dus ik kan je geen voorbeeld geven. Je moet de laatste getallen wisselen naar 0,7 en nog eens 0,7 groot. Dan zal normaal je wiel kleinder zijn. Of je kan ook de wielen en de dummies scalen, dan worden de wielen ook kleiner. Als ik thuis ben geef ik wel een voorbeeld. Reageren
pinballjunky Geplaatst: 13 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 ja maar da zal wel lukken ik moet alleen weten hoe ik in vehicles.ide kom hoe moet ik da openen?? GRTZZ Reageren
Puma Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 ga naar je gta: san andreas map en open de 'data' map. hierin vind je een bestandje dat 'vehicles.ide' heet. dubbelklik hierop. nu krijg je een soort berichtje dat windows het bestandje niet kan openen. kies de optie 'het bijbehorende programma in de lijst selecteren' en kies kladblok. nu krijg je een lang bestand. open de readme van de auto. hierin zal hoogstwaarschijnlijk een 'vehicles.ide' lijn staan. vooraan staat een cijfer, daarna wat namen en wat cijfers. selecteer en kopieer alles wat die lijn inhoud, van nummer tot het eind van die regel. ga nu weer naar de 'vehicle.ide' toe en doe Ctrl+F en typ de naam van het voertuig in. nu kom je bij de regel uit van dat voertuig. hier plak je de hele regel die je net uit je readme hebt gekopieerd. indien dit alleen nummers zijn, vervang je het laatste deel van die regel in de 'vehicle.ide', als het begint met een cijfer zoals 415 dan vervang je de hele regel in 'vehicle.ide'. nu sla je 'vehicle.ide' op en als het goed is zijn de wielen nu normale grootte. succes en grtz puma. Reageren
DonLeone Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Heey ik heb hetzelfde probleem. Ik heb een Back to the Future DeLorean gedownload maar de wielen zijn gewoon veeeel te groot. Ik heb die twee op 0.7 staan en dat cijfer ervoor op -1. Er is niets speciaals aan ten opzichte van andere autos in dat .ide bestand, maar toch zijn die wielen zo enorm. Kan iemand me helpen? Reageren
Puma Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Probeer 'm met SAMI (San Andreas Mod Installer) te installeren, dit überprogramma kun je hier downloaden. Hoe je vervolgens je voertuig moet installeren met dit programma kun je in deze tutorial leren. Succes, Grtz Puma. Reageren
DonLeone Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 (bewerkt) Probeer 'm met SAMI (San Andreas Mod Installer) te installeren, dit überprogramma kun je hier downloaden. Hoe je vervolgens je voertuig moet installeren met dit programma kun je in deze tutorial leren.Succes, Grtz Puma. Okee dank je ik zal eens kijken of het nu lukt Edit: Nee, hij werkt niet Ik heb de juiste GTA:SA folder geselecteerd, ook met detect nog geprobeerd, en ook de mod's juiste map geselecteerd. Maar hij doet het niet.. Nog tips? Bewerkt: 18 mei 2007 door DonLeone Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.