Jump to content

og loc

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Og Loc - Passed!

Ik heb de missie: 'Og Loc' zonder cheats en/of mods gehaald. In deze missie moet je Freddy vermoorden, want hij heeft iets van Jeffrey ook wel Og Loc gestolen. Je moet eerst naar de gevagenis om Jeffrey op te halen van daar rijden jullie naar het huis van Freddy hij zal vluchten op een motor. Jij kan er gewoon achteraan rijden het maakt eigenlijk niet uit, want hij stopt op een aantal plekken, maar let wel op je moet wel in de buurt blijven anders raakt hij je kwijt. Een tip is gewoon blijf rustig rijden en probeer de bochten vooral wat rustiger te nemen en als je over de kop vliegt of ergens tegenaan rijd zo snel mogelijkw eer opstappen en verder gaan. Aan het eind moet je op een stilstaande plek in de buurt van de Hood Freddy vermoorden, je hoeft hem dus niet te vermoorden 'op' de motor, maar gewoon aan het einde. Als je dit gedaan hebt is de missie voltooid en heb je weer een respect + erbij.

Ik heb de missie opgeslagen in de Buurt van de burger tent bij het strand van Los Santos in de buurt. Het is een nieuwe huis, maar zoals ik kon zien had je al veel geld dus dat maakt zekers te weten niks uit. Verder is het een versie 1 savegame en bevind zich in de bijlage van dit bericht.

gtasa2006081316460689kr4.th.jpg gtasa2006081317180701ou5.th.jpg gtasa2006081317214617yj7.th.jpg

Bewerkt: door SummerBase
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...