Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ga binnenkort als tussendoorprojectje een kleine mod maken waarbij je meerdere paintjobs hebt bij de tunebare auto's. Ook nieuwe paintjobs. Je hebt dan bij elke lowrider of Streetracer dan een keus uit 10 paintjobs of meer. Ik heb al eerder geprobeerd om er meer mogelijk te maken maar toen was ik nog een n00bje binnen de .dat bestanden dus ik had gewoon de naam elegy1.txd gekopieerd en een nieuwe paintjob gemaakt en die elegy4.txd, volgende elegy5.txd enzovoort... probleem: je kan max. 4 paintjobs per auto. Dit ga ik veranderen d.m.v. de shoppinglist editten en ga zo maar door. Ik ga eerst kijken of het überhaupt mogelijk is (waarschijnlijk wel).

Geplaatst:

Leuk idee, maar ik denk niet dat het gaat lukken.

Het aantal paintjobs dat je op een auto kan doen, is hardcoded(correct me if I'm wrong) en dus ontzettend moeilijk te kraken.

Je zou bij elke auto één nieuwe paintjob kunnen maken, maar dat is niet echt veel.

Maar misschien lukt het je wel, ik hoop het in ieder geval wel.

Greets,

Mickey

Geplaatst:
Het aantal paintjobs dat je op een auto kan doen, is hardcoded.

Is inderdaad hordcoded in de EXE, en is een van de vele boundaries in SA.

Ik dacht dat het maximum paintjobs per auto 6 of 7 was.

Niet echt veel dus.

Maar toch genoeg als je voor elke auto het maximum paintjobs gaat maken.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

hm ok misschien heb je gelijk maar ik d8 van: je kan ook meerdere bumpers en kits toevoegen bij nieuwe auto's (bijvoorbeeld die Buick van Harlequin (zoiets)) en dus waarom niet met paintjobs?

Geplaatst:

Dat komt omdat bumpers en kits werken met een aparte dff file en txd.

En die worden aangegeven in carmods.dat, en paintjobs niet.

Als je op een of andere manier een dff van een paintjob zou kunnen maken, zou het je misschien nog kunnen lukken.

Greets,

Mickey

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...