Jump to content

NeLSoN PS Showoff

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Nja, ik Photoshop pas weer sinds een paar weekjes (had t te druk met school :duh: )

Maarja, kijk maar wat jullie er van vinden:

Een paar siggie's:

G-Unitcopy.jpg

Anacopy.jpg

RachelStevens-Sig.jpg

NFS.jpg

*EDIT*

Deze heb ik vandaag gemaakt, grotendeels omdat ik me verveelde :puh: (K*tregen ook)

JenniferLopezcopy.jpg

==========

En dit meer als tijdverdrijf en grap bedoeld :puh: (Hout-Blerick is waar ik woon, sommige plaatjes vervangen door de Hout-Blerickse kerk, de Hout-Blerickse basischool en een of andere ouwe pimperige Mercedes en dit zoveelmogelijk in SA style :puh:)

gtahbwb9.th.jpg

(Klik op plaatje voor vergroting)

Rates & feedback zijn welkom!

NeLSoN

Bewerkt: door McNelly

Ik vind ze geweldig!! :klap:

Zijn het je eerste sig's?

Ik geef de bovenste en onderste 7/10, want ze zien er niet zo 'speciaal' uit als die andere.

Die andere geef ik 8/10, ze zijn veel beter bewerkt en ik vind die effecten echt goed en de kleuren passen en bij.

:klap:

Bewerkt: door Lord of War
Geplaatst:

Dat kan kloppen, aan de bovenste en de onderste sigs heb ik veel minder tijd besteed :(!

Tog bedankt voor je rates... Iemand anders nog???

NeLSoN

Geplaatst:

Heey MC Nelly,

Ik zal je siggy 1 voor 1 rate met hele uitleg erbij, wat ik er goed en slecht aanvind en natuurlijk de eindscores van de siggys.

Op het eerste gezicht vind ik ze er al knap uitzien.. :klap:

Siggy 1:

Commentaar: Ook al is die stijl niet echt me smaak, ik vond hem er al heel knap uitzien

- punten: -

+ punten De achtergrond past goed bij de render, ook al is het zo donker. Ook het lettertype en fond sluiten zich daarbij aan, zodat het 1 mooi geheel is aan + punten

EindTotaal Punten: 9.8

Eindbesluit: Ik wou je graag een 10 geven, maar iets in mij zegt er dat er nog iets mist aan de sig..

Mooi resultaat :klap:

Siggy 2

Commentaar: Ik vond je sig er opzich wat kaal uitzien

- punten: Als je je er naam of kenmerk had opgezet, was het minder kaal, en ook beter aangevuld dus

+ punten De render sluit goed aan bij de achtergrond

EindTotaal Punten: 8.4

Eindbesluit: Jammer dat je je kenmerk of naam er niet bijgezet had. Daardoor zou je siggy er minder kaal uitgezien hebben, dus ook hogere score. ook kon ik dan je fond en lettertype rate ;)

Mischien was die N wel het kenteken, maar daar kon je wel veel meer mee doen. Die N is amper zichbaar en maakt de siggy nog steeds erg kaal..

Siggy 3

Commentaar: Ik vond deze sig er beter uitzien als siggy 1

- punten: Als je je er naam of kenmerk had opgezet, was het minder kaal. Nu was je siggy kaal..

+ punten De render sluit goed aan bij de achtergrond

EindTotaal Punten: 8.6

Eindbesluit: Zelfde rate als siggy 2. Maar deze vond ik er wel leuker en mooier uitzien, vandaar dat hier je puntenscore iets hoger ligt dan siggy 2

Mischien was die N wel het kenteken, maar daar kon je wel veel meer mee doen. Die N is amper zichbaar en maakt de siggy nog steeds erg kaal..

Siggy 4

Commentaar: Deze sig vond ik er schitterend uitzien, goed voor je eindscore..

- punten: -

+ punten Je render past uitstekend bij de achtergrond. Zowel je render en achtergrond appart zijn ook echt prachtig om te zien. Ook je lettertype en fond past er heel goed bij..

EindTotaal Punten: 10

Eindbesluit: Ik vind dat je deze 10 zeker en vast verdient :klap:

PS 2 GTA San Andreas cover:

Ik vond hem er goed uitzien. Ik had eerst zelfs niet door wat er aan veranderd was, omdat hij er zo echt mooi uitzag. Net alsof de cover er zo echt uitziet.

Me complimenten :klap:

Een 9.5

Tot slot, allemaal prachtwerken vind ik van je. Ik bewonder je sigs en andere graphics zeker en vast. Ga zo door, ik sta te popelen om je volgende werken eens te kunnen raten! ;)

TheGuardian :cya:

Geplaatst:

Pfew... dat is nog 's een rate lol.

Ja die N is idd mijn, zoals jij het noemt "kenteken", aangezien ik 'NeLSoN' heet (toen ik me hier aanmelde was die naam al bezet, daarom mijn 2de alias gebruikt).

Thx voor de rates :D

NeLSoN

Geplaatst:

V1:is niet men stijl,maar vind het wel mooi meer kan ik op deze sig niet zeggen :)

Punten:8.5/10

V2 :vind ik een beetje te donker,maar de achtergrond vind ik goed

7.75:10

V3:vind ik echt mooi de achtergrond vind ik heel mooi en volgens mij zijn die n en n je naam

9.5/10

V4: vind ik prachtig die most wanted sig vind ik heel mooi gedaan en mooi begewerkt en mooi je naam is mooi gedaan ,je sigs zijn heel goed :)

Geplaatst:

oke,ik zet ze in de volgorde van laag naar hoog

op 4 V2 mooie sig,maar ik vind het plaatje niet mooi

op 3 V3geld net als bij V2

op 2 V4 zeer mooi NFS:MW sig,net iets minder mooi dan V2

op 1 V1 g-g-g-g-g-UNIT :puh: heel mooi

Geplaatst:

Lol thanks y'all for rating!

Hij staat hierboven er ook al bij, maar hier nog een keer:

JenniferLopezcopy.jpg

Vandaag gemaakt (A)

NeLSoN

Sig 1:

Ik vind 't een beetje een statische sig, er staat niet veel speciaals op ook. De achtergrond is echter wel leuk gedaan, en ook het lettertype past goed in de afbeelding. Maar toch, meer een sig voor een fan dan een hele speciale sig.

Rate: 4/10

Sig 2:

Geweldig! Niet alleen omdat er zo'n mooie meid opstaat, maar ook de gloed die er vanaf komt! Heel erg mooi gedaan! De kleuren passen ook goed, het is niet eentonig, terwijl het toch veel van dezelfde kleuren zijn (rood, oranje, geel). De achtergrond ziet er super uit, en door die 'draden' die samen een N vormen is ze meer verweven met de achtergrond. Heel erg mooi gedaan!

Rate: 9.5/10

Sig 3:

Deze lijkt een beetje op de tweede, alleen het model is anders. Met de achtergrond is eigenlijk niets mis, het is alleen dat ie een beetje lijkt op de tweede achtergrond. Ook is de N dit keer een beetje misplaatst, dwars door haar gezicht, en was één N wel voldoende geweest. Ook het rechteroog is nogal "verminkt", ik denk dat je 't bewerkt hebt ofzo, want hij zien er anders uit dan het linkeroog. Toch niet echt een geweldige sig, vind ik.

Rate: 6/10

Sig 4:

Waardeloze sig in mijn ogen... Ten eerste zie je dat stuur gewoon zitten, ik weet niet of het idee is dat ze in een auto zit? De achtergrond is eigenlijk wel mooi, maar wordt een beetje verpest door die witte 'wolk' waar je Nelson in hebt geschreven... Nee, het enige herkenbare voor mij in deze sig is het model en dat stuur, en die lijken ook nog eens gewoon op de achtergrond te zijn geplakt. Dat is ook zo naturlijk, maar hier valt het te veel op.

Rate: 1/10

Sig 5:

Een beetje een rare sig... Een mooie dame, op een achtergrond van hel en verdoemenis ofzo? Op zich kan het best leuk worden, maar die witte gloed om haar heen verpest het effect van duisternis een beetje, net als haar witte jurk. Ze kijkt ook niet echt bang, terwijl de achtergrond volgens mij wel angstaanjagend moet zijn, dus misschien had je beter een andere foto kunnen kiezen? Nee, deze vind ik niet echt speciaal of mooi.

Rate: 5/10

Aangepaste cover:

Prachtig gewoon! Ik had niet van: "Dat heb je geknipt en geplakt, dat heb je eventjes een ander kleurtje gegeven, en dat is hetzelfde gebleven..." Ik moest echt even kijken voordat ik het allemaal doorhad... Heel erg mooi gedaan! Dat Lettertype is precies hetzelfde, en de plaatjes die zijn aangepast vallen helemaal niet op tussen de andere plaatjes! Heel erg mooi gedaan!

Rate: 10/10 :bier: (Wow! Mijn eerste tien!)

Bewerkt: door Phate
Geplaatst:

Lol thx, for je rates, hoewel die niet allemaal even goed waren (A)!

Ik btw, totally LOVE je signature :D

NeLSoN

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...