Jump to content

Dieren voor GTA: IV


cretior

Recommended Posts

dieren in gta IV is vervelend als er opeens een straathond oversteekt en jij hem aanrijd :puh:

als je met dieren wilt spelen ga je tog the sims 2 huisdieren kopen

maar als ze in een dierentuin zitten agter slot zou meschien nog wel leuk zijn !

maar als het egt uitgebreidt zal zijn is het een slegt iedee

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 312
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    32

  • ~Lance Vance

    11

  • GekkieJ01

    10

  • Rensch

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

dieren in gta IV is vervelend als er opeens een straathond oversteekt en jij hem aanrijd :puh:

als je met dieren wilt spelen ga je tog the sims 2 huisdieren kopen

maar als ze in een dierentuin zitten agter slot zou meschien nog wel leuk zijn !

maar als het egt uitgebreidt zal zijn is het een slegt iedee

ja er is ook een dierentuin in new york..als ze die erin doen doen ze er ook wel dieren in denk ik :puh:

en straathonden heb je midden in new york denk ik geen last van, als er honden zijn zijn ze wel aangelijnd bij hun baasjes. In central park kunnen ze dan vrij rondlopen en uitgelaten worden :puh: misschien in de achterbuurten dat er honden/katten vrij rondlopen. zou denk ik toch wel ingewikkeld zijn allemaal in zo'n spel als gta te verwerken.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

dieren in gta IV is vervelend als er opeens een straathond oversteekt en jij hem aanrijd :puh:

als je met dieren wilt spelen ga je tog the sims 2 huisdieren kopen

maar als ze in een dierentuin zitten agter slot zou meschien nog wel leuk zijn !

maar als het egt uitgebreidt zal zijn is het een slegt iedee

ja er is ook een dierentuin in new york..als ze die erin doen doen ze er ook wel dieren in denk ik :puh:

en straathonden heb je midden in new york denk ik geen last van, als er honden zijn zijn ze wel aangelijnd bij hun baasjes. In central park kunnen ze dan vrij rondlopen en uitgelaten worden :puh: misschien in de achterbuurten dat er honden/katten vrij rondlopen. zou denk ik toch wel ingewikkeld zijn allemaal in zo'n spel als gta te verwerken.. :puh:

Haha dan zouden ze zeg maar zo'n realistisch spel moeten maken dat het ook echt gewoon 100% realiteit allemaal is :puh: en das vrij ongelooflijk onmogelijk ^^

Link to comment
Delen op andere websites

dieren in gta IV is vervelend als er opeens een straathond oversteekt en jij hem aanrijd :puh:

als je met dieren wilt spelen ga je tog the sims 2 huisdieren kopen

maar als ze in een dierentuin zitten agter slot zou meschien nog wel leuk zijn !

maar als het egt uitgebreidt zal zijn is het een slegt iedee

ja er is ook een dierentuin in new york..als ze die erin doen doen ze er ook wel dieren in denk ik :puh:

en straathonden heb je midden in new york denk ik geen last van, als er honden zijn zijn ze wel aangelijnd bij hun baasjes. In central park kunnen ze dan vrij rondlopen en uitgelaten worden :puh: misschien in de achterbuurten dat er honden/katten vrij rondlopen. zou denk ik toch wel ingewikkeld zijn allemaal in zo'n spel als gta te verwerken.. :puh:

Haha dan zouden ze zeg maar zo'n realistisch spel moeten maken dat het ook echt gewoon 100% realiteit allemaal is :puh: en das vrij ongelooflijk onmogelijk ^^

ja terwijl ik dat aan het typen was dacht ik..hmm, omdat allemaal in gta te verwerken..hebben ze nog wel een langere uitstel nodig :puh:

misschien in de next-next-next-gen versie van gta ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ja terwijl ik dat aan het typen was dacht ik..hmm, omdat allemaal in gta te verwerken..hebben ze nog wel een langere uitstel nodig :puh:

misschien in de next-next-next-gen versie van gta ;)

:schater: Daar moeten we dan maar op gaan wachten. Misschien moeten we ons toch in gaan laten vriezen Bart ^^

Link to comment
Delen op andere websites

ja terwijl ik dat aan het typen was dacht ik..hmm, omdat allemaal in gta te verwerken..hebben ze nog wel een langere uitstel nodig :puh:

misschien in de next-next-next-gen versie van gta ;)

:schater: Daar moeten we dan maar op gaan wachten. Misschien moeten we ons toch in gaan laten vriezen Bart ^^

Hahah kan maar nee ik wil liever GTa Iv spelen :puh: maar met dat dierentuin lijkt me best leuk als die dieren gewoon echt goed bewegen en zo en geluiden maken. als het erin komt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil best dieren in de dierentuin zien, maar ik wil niet dat een dier afgeslacht word. Dat is namelijk makkelijker dan een mens te vermoorden, dus als het bijv. een kind de verkeerde invloed geeft en diegene een huisdier heeft... :N

Bewerkt: door Steel Dogg
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een zéér slecht idee!

Dieren in Grand Theft Auto is erg belachelijk!

GTA draait om diefstal, drugs, hoeren en moorden!

Grand Theft Auto is geen liefdadigheidgame!

Wie dieren wil, is er niet voor niets The Sims!!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een zéér slecht idee!

Dieren in Grand Theft Auto is erg belachelijk!

GTA draait om diefstal, drugs, hoeren en moorden!

Grand Theft Auto is geen liefdadigheidgame!

Wie dieren wil, is er niet voor niets The Sims!!

da is de fu**ing WAARHEID

en het is ook waar da dieren zo makkelijk te vermoorden zijn en tzou zo zielig zijn om zo een hondje dood te zin liggen:p,een mens vind ik nie zo zielig,tis gwn een gevoel,kwee nie oe da komt,mss om da mensen nie andere mensen uitlachen,niet tegenspreken,geen lastige vragen stellen:p

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie vinden het niet erg om mensen neer te knallen maar dieren hebben jullie problemen mee? Sorry maar dat klopt echt niet. De enige reden waarom je dat zegt is omdat vanaf GTA1 je altijd al mensen af moest knallen. Als er van het begin af aan al dieren in hadden gezeten had je het ook doodnormaal gevonden. Laat me je zeggen dat een mens doden 10x zo erg is als een dier doden. Een mens heeft familie die om hem/haar geeft en verdrietig is als hij/zij doodgaat. Een dier heeft dat ook, maar niet zo erg. En ja ik spreek nu in realiteit, maar dat doen jullie ook al de hele tijd. Dit is GTA, geen real life. Als je het niet erg vind om agenten af te schieten, nietsvermoedende voorbijgangers verrot te zagen met een kettingzaag, of iemand's strot doorhakken met een mes, dan kan je dieren doodmaken ook niet erg vinden.

Bewerkt: door ~Lance Vance
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom besluiten we niet om met z'n alle GTA IV niet te kopen en in plaats daarvan doen we één grote groepsknuffel! :duh:

Komop mensen, al die ideeën die jullie willen in GTA komen er toch niet in. R* moet zich ook aan bepaalde grenzen houden. En er wordt iedere keer gezegd dat 'als je volwassen mensen kapot kan slaan, dan kun je ook kinderen en dieren kapot slaan!' Maar waarom doet R* er dan geen kinderen en dieren in????? Misschien zouden we ze eens serieus moeten mailen met deze vraag.

Conclusie: dieren komen er toch niet in. En kinderen (off-topic) ook niet!! Face the facts!!

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom besluiten we niet om met z'n alle GTA IV niet te kopen en in plaats daarvan doen we één grote groepsknuffel! :duh:

Komop mensen, al die ideeën die jullie willen in GTA komen er toch niet in. R* moet zich ook aan bepaalde grenzen houden. En er wordt iedere keer gezegd dat 'als je volwassen mensen kapot kan slaan, dan kun je ook kinderen en dieren kapot slaan!' Maar waarom doet R* er dan geen kinderen en dieren in????? Misschien zouden we ze eens serieus moeten mailen met deze vraag.

Conclusie: dieren komen er toch niet in. En kinderen (off-topic) ook niet!! Face the facts!!

over kinderen heb je gelijk, maar dieren niet.

Dieren zitten gewoon al lang in games waarin je ze helemaal kapot kan knallen, honden, wolven,, paarden, exotische dieren als tijgers e.d. het is allemaal al lang gedaan en er word geen probleem over gemaakt. Dus bij gta kan het ook gewoon, alleen het is ingewikkeld om het in een spel als gta te verwerken, dus is het er sowieso nooit echt van gekomen bij de last-gen gta's.

Dieren in een spel zetten waarin je ze kan afknallen is niet over de grens gaan, het ligt zelf ver onder mensen vermoorden in een spel, en is al lang gedaan en het kan en mag dus nu niet opeens bij gta zeggen dat het over de grens gaan is :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom besluiten we niet om met z'n alle GTA IV niet te kopen en in plaats daarvan doen we één grote groepsknuffel! :duh:

Komop mensen, al die ideeën die jullie willen in GTA komen er toch niet in. R* moet zich ook aan bepaalde grenzen houden. En er wordt iedere keer gezegd dat 'als je volwassen mensen kapot kan slaan, dan kun je ook kinderen en dieren kapot slaan!' Maar waarom doet R* er dan geen kinderen en dieren in????? Misschien zouden we ze eens serieus moeten mailen met deze vraag.

Conclusie: dieren komen er toch niet in. En kinderen (off-topic) ook niet!! Face the facts!!

over kinderen heb je gelijk, maar dieren niet.

Dieren zitten gewoon al lang in games waarin je ze helemaal kapot kan knallen, honden, wolven,, paarden, exotische dieren als tijgers e.d. het is allemaal al lang gedaan en er word geen probleem over gemaakt. Dus bij gta kan het ook gewoon, alleen het is ingewikkeld om het in een spel als gta te verwerken, dus is het er sowieso nooit echt van gekomen bij de last-gen gta's.

Dieren in een spel zetten waarin je ze kan afknallen is niet over de grens gaan, het ligt zelf ver onder mensen vermoorden in een spel, en is al lang gedaan en het kan en mag dus nu niet opeens bij gta zeggen dat het over de grens gaan is :puh:

Ok ok ok ok, dan houden we het wel op de groepsknuffel :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...