Jump to content

Dieren voor GTA: IV


cretior

Recommended Posts

dieren in gta IV is vervelend als er opeens een straathond oversteekt en jij hem aanrijd :puh:

Lijkt me wel grappig als er zo een ongeluk gebeurde als laatst op de A9

'een hond stak over en vervolgens ging iemand op de rem en toen knalde er 4 wagen waaronderer een bestelwagen en een vragtwagen tegen elkaar opknalden'

allemaal door een hond :puh: :P

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 312
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    32

  • ~Lance Vance

    11

  • GekkieJ01

    10

  • Rensch

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

dieren in gta IV is vervelend als er opeens een straathond oversteekt en jij hem aanrijd :puh:

Lijkt me wel grappig als er zo een ongeluk gebeurde als laatst op de A9

'een hond stak over en vervolgens ging iemand op de rem en toen knalde er 4 wagen waaronderer een bestelwagen en een vragtwagen tegen elkaar opknalden'

allemaal door een hond :puh: :P

haha, ja dat kwam dan omdat de auto's op de rem gingen ^^ maar zou jij remmen in GTA IV als er een hond (a.k.a. pixelhoop) overstak :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja hoor je wordt echt niet gelijk aangehouden als je met een kettingzaag over straat loopt. Of heb jij liever dat ze die eruit laten? Kanje je wel opgeven voor de Jack Thompson-club, AKA de GTA-verneukers

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie het al voor me in het ECHTE NY,Een kettingzaakmaniak achtervolgd door de politie :bonk:

nee dat gebeurt alleen in texas. Rockstar heeft zelf gezegd dat 'onrealistische' wapens, die zij wel leuk vinden er ook gewoon in komen. En je kan best met een kettingzaag over straat lopen in het echt..zo lang hij maar niet aan staat :puh: hoe moet je anders een kettingzaag vervoeren als je ff geen auto hebt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie het al voor me in het ECHTE NY,Een kettingzaakmaniak achtervolgd door de politie :bonk:

nee dat gebeurt alleen in texas. Rockstar heeft zelf gezegd dat 'onrealistische' wapens, die zij wel leuk vinden er ook gewoon in komen. En je kan best met een kettingzaag over straat lopen in het echt..zo lang hij maar niet aan staat :puh: hoe moet je anders een kettingzaag vervoeren als je ff geen auto hebt :puh:

Dat is geen probleem je stopt hem gewoon in je broekzak :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie het al voor me in het ECHTE NY,Een kettingzaakmaniak achtervolgd door de politie :bonk:

nee dat gebeurt alleen in texas. Rockstar heeft zelf gezegd dat 'onrealistische' wapens, die zij wel leuk vinden er ook gewoon in komen. En je kan best met een kettingzaag over straat lopen in het echt..zo lang hij maar niet aan staat :puh: hoe moet je anders een kettingzaag vervoeren als je ff geen auto hebt :puh:

Dat is geen probleem je stopt hem gewoon in je broekzak :puh:

ja bij de vorige gta's kon je de grote wapens gewoon laten verdwijnen :puh: maar bij gta 4 moet je er iets anders op vinden om ze uit het zicht te houden :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...