Jump to content

Dieren voor GTA: IV


cretior

Recommended Posts

  • Reacties 312
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    32

  • ~Lance Vance

    11

  • GekkieJ01

    10

  • Rensch

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zie het al voor me in het ECHTE NY,Een kettingzaakmaniak achtervolgd door de politie :bonk:

nee dat gebeurt alleen in texas. Rockstar heeft zelf gezegd dat 'onrealistische' wapens, die zij wel leuk vinden er ook gewoon in komen. En je kan best met een kettingzaag over straat lopen in het echt..zo lang hij maar niet aan staat :puh: hoe moet je anders een kettingzaag vervoeren als je ff geen auto hebt :puh:

Dat is geen probleem je stopt hem gewoon in je broekzak :puh:

ja bij de vorige gta's kon je de grote wapens gewoon laten verdwijnen :puh:maar bij gta 4 moet je er iets anders op vinden om ze uit het zicht te houden :puh:

Waarom gaan we gewoon niet naar de Runescape stijl? Dat je een tas hebt en je wapens daarin stopt, bijvoorbeeld :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Dan kan het beter zo'n metalen koffertje zijn net als in Hitman, dat lijkt me wel wreed

Het lijkt mij beter als je een sniper uit je koffertje kan pakken..

Staat wat beter dan een kettingzaak :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Dan kan het beter zo'n metalen koffertje zijn net als in Hitman, dat lijkt me wel wreed

nee het word eerder zo'n tas als al in de trailer te zien was. hmm trouwens moest dit topic niet over dieren gaan? :puh:

hier zie je de tas die niko gebruikt/om heeft:

med_gallery_58_107047.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Dieren???

nee dat zou het spel verpesten ik ben dan een dierenliefhebber ^_^

maar als ze de vogels wat echer maken en bijvoorbeeld in SA kan je gewoon door kwallen zemmen terwijl je bij ons dood zou zijn dus dat mag wel veranderen

Link to comment
Delen op andere websites

Dieren???

nee dat zou het spel verpesten ik ben dan een dierenliefhebber ^_^

maar als ze de vogels wat echer maken en bijvoorbeeld in SA kan je gewoon door kwallen zemmen terwijl je bij ons dood zou zijn dus dat mag wel veranderen

Nou je gaat er niet dood van hoor :puh: Tis net als een aantal wespensteken ofzo ... maar dood gaan is nogal overdreven ... of je zou een Portugees Oorlogsschip tegen moeten komen, die zijn wel dodelijk :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is inderdaad een leuk idee:

- Blindgeleidenhonden

- Speurhonden (o.a. politie)

- Straathonden

Maar nu spreken we alleen nog maar over honden. Er werdt eerder al gesproken over het platteland en grote zandgebieden. Inderdaad is het niet toepasselijk als de vogels zo plat zijn als een dekglaasje van een preparaat of dolfijnen waar je doorheen kunt varen en er levenloos uit zien, maar als ze wat creatiever gaan denken en van die platte vogels en levenloze dolfijnen wat animatie toevoegen, dan is dit éne probleem alweer opgelost en kijken we alweer tevreden toe hoe GTA het 'm opnieuw weer flikt.

Maar even back to the point...

Ik vertelde eerder in deze post dat er al eerder werdt gesproken over grote delen platteland en grote zandgebieden. Enige ideeën op het gebied van dit topic-onderwerp 'Dieren' zijn o.a.:

Platteland:

- Vee (koeien, varkens, kippen, etc.)

- Paarden & Ezels

Zandgebieden:

- Kamelen

- Ezels

En op 't gebied van gevogelte is het ook niet mis om bij een strand wat mooie meeuwen rond te laten fladderen, die compleet in de 3D-wereld zijn gecreeërd. Misschien bij enkele riviertjes of meertjes een klein aantal eendjes. Dat brengt al snel een compleet en realistisch gevoel met zich mee en dat is dan toch ook net wat Rockstar deze keer met GTA IV wilt bereiken?

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV speelt zich af in de stad dus ik denk niet dat er Plattelands/zandgebieden in komen!

nee inderdaad, er zijn geen plattelands en woestijn gebieden, dat is al lang bevestigd :puh:

ik weet niet waar hij heeft gelezen over grote plattelands en zandgebieden maar dat zit er dus niet in :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV speelt zich af in de stad dus ik denk niet dat er Plattelands/zandgebieden in komen!

nee inderdaad, er zijn geen plattelands en woestijn gebieden, dat is al lang bevestigd :puh:

ik weet niet waar hij heeft gelezen over grote plattelands en zandgebieden maar dat zit er dus niet in :puh:

Uit de post van Richie01 die zei dat er dieren van platteland/zandgebieden uit kwamen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...