Jump to content

Dieren voor GTA: IV


cretior

Recommended Posts

GTA IV speelt zich af in de stad dus ik denk niet dat er Plattelands/zandgebieden in komen!

nee inderdaad, er zijn geen plattelands en woestijn gebieden, dat is al lang bevestigd :puh:

ik weet niet waar hij heeft gelezen over grote plattelands en zandgebieden maar dat zit er dus niet in :puh:

Uit de post van Richie01 die zei dat er dieren van platteland/zandgebieden uit kwamen.

ik had het met "hij" ook over Richie01 :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 312
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    32

  • ~Lance Vance

    11

  • GekkieJ01

    10

  • Rensch

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

'Hij' heet inderdaad Richie01.

En ik ben dan ook nog zo slim om te weten dat GTA IV zich in Liberty City afspeelt, maar het is al lang bekend, dat er wel plattelandgebieden in voorkomen. Die worden niet op de kaart weergeven, maar zijn er wel. Nogmaals: Geen commentaar leveren, dat zorgt voor onnuttige kritiek!

Link to comment
Delen op andere websites

'Hij' heet inderdaad Richie01.

En ik ben dan ook nog zo slim om te weten dat GTA IV zich in Liberty City afspeelt, maar het is al lang bekend, dat er wel plattelandgebieden in voorkomen. Die worden niet op de kaart weergeven, maar zijn er wel. Nogmaals: Geen commentaar leveren, dat zorgt voor onnuttige kritiek!

Waar haal jij in godsnaam je info vandaan. Het is zelfs meerdere keren in bladen bevestigd dat er GEEN platteland of woestijn gebieden zijn, in de eerste previews al. Als ik heel ff zoek kan ik je zo de bron geven. jij moet je bronnen is beter controleren want echt jouw info klopt voor geen meter.

Er is niet eens wat bekend voor de rest over de kaart..waarom zouden er plattelandsgebieden zijn die niet op de kaart zijn weergegeven? je kan er niet heen dus het is er niet, het zit niet in de map van gta 4, daar zit alleen de stad liberty city in. sjongejongejongejongejonge, jij zegt elke keer dat ik je niet moet tegenspreken, maar blijkbaar haal jij je info gewoon van zulke verkeerde bronnen, dat je alles doorelkaar hebt over gta 4.

Link to comment
Delen op andere websites

'Hij' heet inderdaad Richie01.

En ik ben dan ook nog zo slim om te weten dat GTA IV zich in Liberty City afspeelt, maar het is al lang bekend, dat er wel plattelandgebieden in voorkomen. Die worden niet op de kaart weergeven, maar zijn er wel. Nogmaals: Geen commentaar leveren, dat zorgt voor onnuttige kritiek!

Waar haal jij in godsnaam je info vandaan. Het is zelfs meerdere keren in bladen bevestigd dat er GEEN platteland of woestijn gebieden zijn, in de eerste previews al. Als ik heel ff zoek kan ik je zo de bron geven. jij moet je bronnen is beter controleren want echt jouw info klopt voor geen meter.

Er is niet eens wat bekend voor de rest over de kaart..waarom zouden er plattelandsgebieden zijn die niet op de kaart zijn weergegeven? je kan er niet heen dus het is er niet, het zit niet in de map van gta 4, daar zit alleen de stad liberty city in. sjongejongejongejongejonge, jij zegt elke keer dat ik je niet moet tegenspreken, maar blijkbaar haal jij je info gewoon van zulke verkeerde bronnen, dat je alles doorelkaar hebt over gta 4.

Alweer moet ik B4rt gelijk geven..... maar Richie ... misschien zou je ons je bronnen kunnen geven... dan kunnen wij je zeggen of ze nep zijn of niet ... B4rt is hier op dit forum degene die op het moment misschien wel het meest afweet van heel GTA IV en die heeft het allemaal van betrouwbare bronnen afgehaald. Vandaar dat hij je vaak tegenspreekt. Hij probeert je alleen te vertellen hoe het wél is, maar je reageert er elke keer vrij fel op ... misschien moet je nagaan bij jezelf of jij misschien niet degene bent die de verkeerde bronnen gebruikt... (dit is feedback, geen afzeiking)

Bewerkt: door Rensch
Link to comment
Delen op andere websites

Ik verdoe mijn tijd niet meer door het praten met jullie.

Back to the point;

Nogmaals vindt ik dit een leuk idee, maar is het gewoon niks voor GTA. Het overgrote gedeelte van de GTA-spelers zullen waarschijnlijk zwerfhonden of andere dieren aanrijden, en daar springt niet alleen de dierenbescherming op. Er zullen genoeg andere mensen zijn die dit niet zullen toestaan, vanwege het mishandelen van dieren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verdoe mijn tijd niet meer door het praten met jullie.

Back to the point;

Nogmaals vindt ik dit een leuk idee, maar is het gewoon niks voor GTA. Het overgrote gedeelte van de GTA-spelers zullen waarschijnlijk zwerfhonden of andere dieren aanrijden, en daar springt niet alleen de dierenbescherming op. Er zullen genoeg andere mensen zijn die dit niet zullen toestaan, vanwege het mishandelen van dieren.

Sorry hoor dat ik weer op je reageer..(al waren alle keren volledig terecht omdat jij denkt dat jouw bronnen betrouwbaar zijn oid)

Maar waarom zit je op een forum als je niet met de mensen wilt praten? :puh:

en de dierenbescherming doet niks tegen geweld tegen dieren in videogames. je hebt toch ook geen rellen tegen videogames waarin je mensen kunt vermoorden van de bescherming van mensenrechten?

Er zijn al zoveel games waarin je dieren kunt/moet vermoorden, dus waarom zou het in gta nu opeens niet meer mogen.

Het vermoorden van mensen (in een game) lijkt mij toch nog altijd veel erger dan het vermoorden van dieren (in een game)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
ik heb het als je op een dier richt dan locked je wapen en slaan kan niet want je kan niet te dichtbij komen

dan hou je beide partijen te vriend

Dat zou wel een goede oplossing zijn ja. :Y

Bewerkt: door pilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik verdoe mijn tijd niet meer door het praten met jullie.

Back to the point;

Nogmaals vindt ik dit een leuk idee, maar is het gewoon niks voor GTA. Het overgrote gedeelte van de GTA-spelers zullen waarschijnlijk zwerfhonden of andere dieren aanrijden, en daar springt niet alleen de dierenbescherming op. Er zullen genoeg andere mensen zijn die dit niet zullen toestaan, vanwege het mishandelen van dieren.

arrogantie 1ste klasse :N,zijn we dan te min voor jou!?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...