Jump to content

Dieren voor GTA: IV


cretior

Recommended Posts

Aangezien het dierendag is post ik hier ook maar ff :puh:

Ik hoop dat er wel wat honden (aan de lijn) en katten lopen, maar niet dat je op dat dier kan locken.

Maar het denk ik best veel werk om voor elk dier weer een aparte figuur te maken + animaties.

En verder mogen dieren wegblijven, politiehonden wordt denk ik niet echt vet. Alleen een aantal vogels zou erg leuk zijn. En insecten 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 312
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    32

  • ~Lance Vance

    11

  • GekkieJ01

    10

  • Rensch

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aangezien het dierendag is post ik hier ook maar ff :puh:

Ik hoop dat er wel wat honden (aan de lijn) en katten lopen, maar niet dat je op dat dier kan locken.

Maar het denk ik best veel werk om voor elk dier weer een aparte figuur te maken + animaties.

En verder mogen dieren wegblijven, politiehonden wordt denk ik niet echt vet. Alleen een aantal vogels zou erg leuk zijn. En insecten 0_0

insecten :duh: denk niet dat da mooi zal zijn het zullen dan waarschijnelijk platten zwarte stipjes zijn

daar maakt het ook niet mooier op.

@:dat voetgangers dieren aan de lijband hebben wie weet maar ik zie het niet gebeuren

Link to comment
Delen op andere websites

Sjonge jonge. Hoe oud waren we ook al weer. Ik vind huisdieren ed. erg lief en ik heb zelf ook een hond waar ik heel veel van hou, maar wat is er mis met dieren in GTA. Het is tenslotte maar een video spel, lekker dieren overrijden, heerlijk ruitenwissers aan. Haha.. aww zielig misschien maar toch, i remember Postal, een kat op je pistool en wegschieten maar, je hoorde het arme beest piepen als je schoot, in het begin zielig maar je moet er niet te lang bij na denken en gewoon schieten. Daarbij jij speelt je HOEFT ze niet dood te schieten.

Oh en last time i checked zijn mensen ook gewoon dieren, alleen wat verder ontwikkeld, tenzij je gelovig bent. Evolutie theorie ftw.

Oh well, ik denk helaas met al die zijkende mensen van tegenwoordig dat dit niet gaat gebeuren... maar toch zou erg bruut zijn op een koe springen en door de stad drive-by's doen... hilarisch toch. Waarom zo negatief, bekijk het van de zonnige kant, beetje jammer dat het allemaal zo moet tegenwoordig.

Oh kwam postal 3 niet uit, zal ook wel weeer comitie over komen. Oh well. Ik zie het probleem niet, aan het eind van de dag kun je het spel gewoon uitdoen en respawnen de beesten ook weer gewoon, t is niet alsof er echt iemand dood gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Aan het uiterlijk van Niko te zien, zou het wel toepasselijk zijn om er een ongewassen Labrador ofzo bij te proppen, maar nee. Dieren in GTA hoef ik niet. Ik bedoel, wat heb je aan een parkiet in de woonkamer?

Link to comment
Delen op andere websites

Aan het uiterlijk van Niko te zien, zou het wel toepasselijk zijn om er een ongewassen Labrador ofzo bij te proppen, maar nee. Dieren in GTA hoef ik niet. Ik bedoel, wat heb je aan een parkiet in de woonkamer?

voor mensen die van de sims houden :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

ik persoonlijk zou het wel leuk vinden moesten er dieren in gta zijn, maar ik zou er dan wel niet op schieten.

over dat de dierenbescherming er tussen zou komen is overdreven , er bestaan namelijk genoeg games (shooters) met dieren erin waar je ook op kunt schieten ( neem nu bijvoorbeeld farcry daar lopen everzwijnen rond (of waren het nu varkens :? ) en om die dieren kan je ook schieten ( deed ik perongeluk :$ :bonk: ) er vliegen daar ook papegaaien enzo waar je vermoedelijk ook op kan schieten) maarbon mijn punt is dieren mogen in gta :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Rock * heeft gezegd dat er politiehonden komen dus er komt tenminsten honden in voor

O, heeft Rockstar dat gezegd dan. Dat wist ik helemaal niet. Waar heb je dat gelezen?

Dat wist ik ook niet. Weet je dat zeker? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Rock * heeft gezegd dat er politiehonden komen dus er komt tenminsten honden in voor

O, heeft Rockstar dat gezegd dan. Dat wist ik helemaal niet. Waar heb je dat gelezen?

Dat wist ik ook niet. Weet je dat zeker? :?

Ja dat heeft ie van een bron die niet klopt. Er ging een tijd geleden neppe info het internet over dat afkomstig zou zijn van een turks xbox blad, daar stond ook bij dat er politiehonden zouden zijn. Maar dit is gewoon door iemand op een forum verzonnen dus het klopt niet wat hij zegt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Rock * heeft gezegd dat er politiehonden komen dus er komt tenminsten honden in voor

O, heeft Rockstar dat gezegd dan. Dat wist ik helemaal niet. Waar heb je dat gelezen?

Dat wist ik ook niet. Weet je dat zeker? :?

Ja dat heeft ie van een bron die niet klopt. Er ging een tijd geleden neppe info het internet over dat afkomstig zou zijn van een turks xbox blad, daar stond ook bij dat er politiehonden zouden zijn. Maar dit is gewoon door iemand op een forum verzonnen dus het klopt niet wat hij zegt :puh:

O oke ik dacht al, Turken he :D nee geintje :puh:

Bewerkt: door philip14
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...