Jump to content

Dieren voor GTA: IV


cretior

Recommended Posts

zou erg leuk zijn, toch leuk om bv met een paard door central park te gaan, en dan eekhoorntjes in bomen zit, eendjes in de vijver enzo.

en als je effe gaat zwemmen ineens een haai achter je aan hebt zitten :schater:

maar waarom zou iemand voor de lol die beesten afschieten? wat is daar nou zo leuk aan?

dus dierenmishandeling nee, tenzij er idioten zijn die het leuk schijnen te vinden :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • Reacties 312
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    32

  • ~Lance Vance

    11

  • GekkieJ01

    10

  • Rensch

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik denk dat de dieren bescherming hier ook niet zo blij mee is. Beginnen ze misschien weer te lullen dat dat aanleiding is voor dierenmishandeling. En bovendien is het zielig. Ik woon zelf op een varkensbedrijf maar we hebben nog meer dieren en ik zou het zielig vinden als die dood gingen

Waarom mag het dan wel in Cod4? Daar kan/moet je ook een hond de nek omdraaien om te overleven of als je op tijd bent gewoon neerknallen.

Link to comment
Delen op andere websites

zou erg leuk zijn, toch leuk om bv met een paard door central park te gaan, en dan eekhoorntjes in bomen zit, eendjes in de vijver enzo.

en als je effe gaat zwemmen ineens een haai achter je aan hebt zitten :schater:

maar waarom zou iemand voor de lol die beesten afschieten? wat is daar nou zo leuk aan?

dus dierenmishandeling nee, tenzij er idioten zijn die het leuk schijnen te vinden :duh:

in het echt zou het je lijkt mij ook niet doen, paar jaar geleden waren er van die jongen die met stenen naar eendjes gooide 1 iemand raakte en die eend was dood
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Oh well, ik denk helaas met al die zijkende mensen van tegenwoordig dat dit niet gaat gebeuren... maar toch zou erg bruut zijn op een koe springen en door de stad drive-by's doen... hilarisch toch. lijkt me echt leuk gaat die koe effe zitten grazen moet je wegreenen

Link to comment
Delen op andere websites

Oh well, ik denk helaas met al die zijkende mensen van tegenwoordig dat dit niet gaat gebeuren... maar toch zou erg bruut zijn op een koe springen en door de stad drive-by's doen... hilarisch toch. lijkt me echt leuk gaat die koe effe zitten grazen moet je wegreenen

Het is New York/Liberty City, geen Nederland :puh: of een boerengehucht in de VS :7

Maar het zou wel leuk zijn als er honden, katten en ratten enzo in het spel zouden zitten. Die kom je genoeg tegen in New York. Aan de andere kant, Rockstar heeft uiteraard geen zin in nog meer zeikerds zoals Jack Thompson die denken dat criminaliteit wordt veroorzaakt door videospelletjes.

Bewerkt: door MarXmaN
Link to comment
Delen op andere websites

Er zouden trouwens toch ook kakkerlakken in komen? :puh: Zijn dat geen dieren dan :schater:

Maargoed ik denk dat GTA IV zo goed zal worden dat we er geen eens erg in zullen hebben dat er geen dieren in voorkomen. Besides, wat boeit het ook, straks kan je ook nog een hond kopen en dan moet je em uitlaten, nee dat wil je :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Er zouden trouwens toch ook kakkerlakken in komen? :puh: Zijn dat geen dieren dan :schater:

Maargoed ik denk dat GTA IV zo goed zal worden dat we er geen eens erg in zullen hebben dat er geen dieren in voorkomen. Besides, wat boeit het ook, straks kan je ook nog een hond kopen en dan moet je em uitlaten, nee dat wil je :schater:

Nee kakkerlakken zijn geen dieren maar insecten :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Er zouden trouwens toch ook kakkerlakken in komen? :puh: Zijn dat geen dieren dan :schater:

Maargoed ik denk dat GTA IV zo goed zal worden dat we er geen eens erg in zullen hebben dat er geen dieren in voorkomen. Besides, wat boeit het ook, straks kan je ook nog een hond kopen en dan moet je em uitlaten, nee dat wil je :schater:

Nee kakkerlakken zijn geen dieren maar insecten :puh:

ongeDIERTE ;):puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop zeker dat het dieren aanwezig zal zijn: net in het echte leven! Maar je moet ze ook kunnen vermoorden bv( paard in de kont schieten: tot hij eerst op hol slaat en daarna neer valt, schapjes afscheren, koetjes mishandelen, visjes ontvoeren, kipjes de nek omdraaien, en nog veel meer. En wat ook lachen zou zijn is. dat er een dierentuin zal zijn: dan kun je bezoekje brengen met het pistooltje, lol. Niet sadistisch bedoelt hoor: het is maar 1 spel! :D^_^:cya:8):?:bonk:)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat R zal niet akkoord zijn van die dierenmishandeling. Er is wel dierentuin in New York. Vogels zullen zeker vliegen in GTA IV want vorige GTA zijn er ook vogels dus...

Link to comment
Delen op andere websites

Er moeten dieren in GTA: IV en dan bedoel ik niet van die slappe dolfijnen die soms dwars door boten heen gaan :ch: . Dieren als paarden waar je op kan rijden (en die sterven als ze worden beschoten) :) , honden die mensen op je af kunnen sturen (als je inbreekt) of gewoon wat betere vogels. Want van die platte vogels in GTA: SA wordt niemand vrolijk. :N

de vogels mogen van mij maar een paart die je schiet

niet voor mij :duh::cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Onschuldige mensen schiet ik in het spel ook zonder reden kapot. Een dier zou ik ook kapot schieten in het spel(ik ben wel een echte dierenvriend, maar ik heb ook veel mensen als vriend ;) ) No difference. En je ziet toch ook veel kinderen in New York, die zullen in het spel ook echt niet rondlopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...