Jump to content

Dieren voor GTA: IV


cretior

Recommended Posts

Onschuldige mensen schiet ik in het spel ook zonder reden kapot. Een dier zou ik ook kapot schieten in het spel(ik ben wel een echte dierenvriend, maar ik heb ook veel mensen als vriend ;) ) No difference. En je ziet toch ook veel kinderen in New York, die zullen in het spel ook echt niet rondlopen.

whahaha hoe droog :schater: maar helemaal de waarheid. Als k in gta rondloop moeten er ook menig mensen aan geloven en worden volgepompt met lood of aan flarden gezaagd met een chainsaw. :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 312
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    32

  • ~Lance Vance

    11

  • GekkieJ01

    10

  • Rensch

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er moeten dieren in GTA: IV en dan bedoel ik niet van die slappe dolfijnen die soms dwars door boten heen gaan :ch: . Dieren als paarden waar je op kan rijden (en die sterven als ze worden beschoten) :) , honden die mensen op je af kunnen sturen (als je inbreekt) of gewoon wat betere vogels. Want van die platte vogels in GTA: SA wordt niemand vrolijk. :N

de vogels mogen van mij maar een paart die je schiet

niet voor mij :duh::cya:

Ik kan er echt met mn kop niet bij dat er mensen zijn die het idee alleen al zo erg vinden om dieren neer te kunnen schieten in spellen. (Onschuldige) mensen wel gewoon hoor, maar dieren nee hoor. Kom op zeg wat is erger, een mens in het echt neer schieten of een dier?

En newsflash: er zijn al lang spellen waarin je dieren kan neerschieten zelfs paarden en vooral veel honden komen in spellen voor, en nee de dieren bescherming komt daar niet voor in aktie..het gaat in godsnaam op virtuele neppe dieren. De mensenrechten activisten komen toch ook niet elke keer in aktie als er een spel uit komt waarin je mensen kunt doden..

Link to comment
Delen op andere websites

Er moeten dieren in GTA: IV en dan bedoel ik niet van die slappe dolfijnen die soms dwars door boten heen gaan :ch: . Dieren als paarden waar je op kan rijden (en die sterven als ze worden beschoten) :) , honden die mensen op je af kunnen sturen (als je inbreekt) of gewoon wat betere vogels. Want van die platte vogels in GTA: SA wordt niemand vrolijk. :N

de vogels mogen van mij maar een paart die je schiet

niet voor mij :duh::cya:

Ik kan er echt met mn kop niet bij dat er mensen zijn die het idee alleen al zo erg vinden om dieren neer te kunnen schieten in spellen. (Onschuldige) mensen wel gewoon hoor, maar dieren nee hoor. Kom op zeg wat is erger, een mens in het echt neer schieten of een dier?

En newsflash: er zijn al lang spellen waarin je dieren kan neerschieten zelfs paarden en vooral veel honden komen in spellen voor, en nee de dieren bescherming komt daar niet voor in aktie..het gaat in godsnaam op virtuele neppe dieren. De mensenrechten activisten komen toch ook niet elke keer in aktie als er een spel uit komt waarin je mensen kunt doden..

Waarom zou R* de dierenbescherming achter zich aan krijgen,

Je hebt voor de Xbox360 African safari, daar moet je vogels en herten afschieten en er zijn nog veel meer dit soort spellen.

En mensen, come on, het is een spel, als iets in een spel gebeurt maakt het in RL niks uit.

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

Er moeten dieren in GTA: IV en dan bedoel ik niet van die slappe dolfijnen die soms dwars door boten heen gaan :ch:. Dieren als paarden waar je op kan rijden (en die sterven als ze worden beschoten) :) , honden die mensen op je af kunnen sturen (als je inbreekt) of gewoon wat betere vogels. Want van die platte vogels in GTA: SA wordt niemand vrolijk. :N

Honden die mensen op je afsturen? :schater: Ik denk toch eerder mensen die honden op je af sturen.

Ontopic: Van mij mogen er wel dieren in het spel het is toch allemaal NEP

Bewerkt: door Adren4Line
Link to comment
Delen op andere websites

Er moeten dieren in GTA: IV en dan bedoel ik niet van die slappe dolfijnen die soms dwars door boten heen gaan :ch:. Dieren als paarden waar je op kan rijden (en die sterven als ze worden beschoten) :) , honden die mensen op je af kunnen sturen (als je inbreekt) of gewoon wat betere vogels. Want van die platte vogels in GTA: SA wordt niemand vrolijk. :N

Honden die mensen op je afsturen? :schater: Ik denk toch eerder mensen die honden op je af sturen.

Ontopic: Van mij mogen er wel dieren in het spel het is toch allemaal NEP

Ja maar volgens de dierenrechtenorganisaties (bv. GAIA) is dat aanzet tot dierenmishandeling :Y

wat natuurlijk larie is :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Er moeten dieren in GTA: IV en dan bedoel ik niet van die slappe dolfijnen die soms dwars door boten heen gaan :ch:. Dieren als paarden waar je op kan rijden (en die sterven als ze worden beschoten) :) , honden die mensen op je af kunnen sturen (als je inbreekt) of gewoon wat betere vogels. Want van die platte vogels in GTA: SA wordt niemand vrolijk. :N

Honden die mensen op je afsturen? :schater: Ik denk toch eerder mensen die honden op je af sturen.

Ontopic: Van mij mogen er wel dieren in het spel het is toch allemaal NEP

Ja maar volgens de dierenrechtenorganisaties (bv. GAIA) is dat aanzet tot dierenmishandeling :Y

wat natuurlijk larie is :puh:

Geef is 1 voorbeeld van een spel waar dieren in zitten die je ook kan neerschieten, een dierenrechtenorganisatie achter zich aan heeft gekregen.

Link to comment
Delen op andere websites

Er schijnt een leuk spel te zijn voor op de Nintendo DS waarbij je een paard moet verzorgen, misschien is dat wat voor je?

Dieren in GTA, ga toch weg.

WHAHAHAHAHA :schater:

Goede post voor je postaantal

:tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Er schijnt een leuk spel te zijn voor op de Nintendo DS waarbij je een paard moet verzorgen, misschien is dat wat voor je?

Dieren in GTA, ga toch weg.

WHAHAHAHAHA :schater:

Goede post voor je postaantal

:tu:

Tijdelijk off-topic: Loop niet te zaniken :) het aantal posts dat ik heb gemaakt boeit me geen ene moer. Overigens heeft jouw post ook geen toegevoegde waarde aan het topic net zoals deze reactie in de feiten topic:

- Busjes van hetzelfde bedrijf zullen naar elkaar toeteren als ze elkaar op de weg tegen komen

:schater:

Dus als je off-topic posts zelf tegen wil gaan kijk eerst even in je digitale spiegel voor je je digitale mond opentrekt :).

Back on-topic: Het zou mij leuk lijken als je wel honden, katten en ratten zou hebben uiteraard meeuwen die zitten er vast en zeker wel in. Maargoed het heeft dusdanig weinig toegevoegde waarde dat Rock* waarschijnlijk zoiets heeft van laat die dieren maar zitten, enkele meeuwen en de rest laten we achterwege. Zag van de week nog op tv over rattenverdelgers in New York :puh:, bijbaantje voor Niko als het wel gebeurt? :puh:

Bewerkt: door MarXmaN
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet nog van Canis Canem Edit. De jongen moest de ratten doodmaken :bonk: Misschien zal Niko moet ook de ratten doodmaken ofwel kakkerlakken. 1 keer bom gooit dan is de missie al voltiood :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...