Jump to content

Dieren voor GTA: IV


cretior

Recommended Posts

Ik begrijp niet waarom bij GTA IV mag geen dieren door mishandeling terwijl Canis Canem Edit mag wel vb ratten dood,hond pijn doen. Terwijl hetzelfde bedrijf :?

Ja de mensen die het zeggen dat het aanleiding zou geven tot dieren mishandeling praten ook onzin :puh: Dieren rechten organisaties kijken er gewoon niet naar, en niemand/niks heeft rockstar verboden om dieren in gta 4 of elk ander spel te zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 312
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    32

  • ~Lance Vance

    11

  • GekkieJ01

    10

  • Rensch

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Postal 2 is 1 van de ergste spel die veel ideren dood. Je kunt de kat pakken en steekt de gat van de kat in de machinegeweer en je schiet door de mond van kat naar doelwit. Je kunt ook de kop van kat onthoofd. Hond,olifant,... Je kunt zien hoe de koe wordt afgeslacht door de machine. Dat spel is echt vies meer vies dan dat spel. Levende mens in vuur en zie je binennkant enzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Er moeten dieren in GTA: IV en dan bedoel ik niet van die slappe dolfijnen die soms dwars door boten heen gaan :ch: . Dieren als paarden waar je op kan rijden (en die sterven als ze worden beschoten) :) , honden die mensen op je af kunnen sturen (als je inbreekt) of gewoon wat betere vogels. Want van die platte vogels in GTA: SA wordt niemand vrolijk. :N

geen dieren voor mij begalve wat realistischer vogels en waterdieren

ik wil niet met een auto tegen een paard botsen wie ruimt het karkas dan op :Y

Bewerkt: door js007
Link to comment
Delen op andere websites

Postal 2 is 1 van de ergste spel die veel ideren dood. Je kunt de kat pakken en steekt de gat van de kat in de machinegeweer en je schiet door de mond van kat naar doelwit. Je kunt ook de kop van kat onthoofd. Hond,olifant,... Je kunt zien hoe de koe wordt afgeslacht door de machine. Dat spel is echt vies meer vies dan dat spel. Levende mens in vuur en zie je binennkant enzo.

Ja ik heb dat spel, zalig spel gewoon :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Postal 2 is 1 van de ergste spel die veel ideren dood. Je kunt de kat pakken en steekt de gat van de kat in de machinegeweer en je schiet door de mond van kat naar doelwit. Je kunt ook de kop van kat onthoofd. Hond,olifant,... Je kunt zien hoe de koe wordt afgeslacht door de machine. Dat spel is echt vies meer vies dan dat spel. Levende mens in vuur en zie je binennkant enzo.

Ja ik heb dat spel, zalig spel gewoon :puh:

:ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Postal 2 is 1 van de ergste spel die veel ideren dood. Je kunt de kat pakken en steekt de gat van de kat in de machinegeweer en je schiet door de mond van kat naar doelwit. Je kunt ook de kop van kat onthoofd. Hond,olifant,... Je kunt zien hoe de koe wordt afgeslacht door de machine. Dat spel is echt vies meer vies dan dat spel. Levende mens in vuur en zie je binennkant enzo.

ja en?

denk je dat R* dat zo gaat uitbeelden?

ik hoop dat er dieren komen dat maakt het spel een stuk realistischer!

hoeveel mensen zie je smorgens de hond niet even uitlaten?

dat bedoel ik!

ik hoop het maar het is nog nooit gebeurd dus het wordt afwachten ik denk het niet anders had het heus wel in een screen gestaan

Link to comment
Delen op andere websites

Postal 2 is 1 van de ergste spel die veel ideren dood. Je kunt de kat pakken en steekt de gat van de kat in de machinegeweer en je schiet door de mond van kat naar doelwit. Je kunt ook de kop van kat onthoofd. Hond,olifant,... Je kunt zien hoe de koe wordt afgeslacht door de machine. Dat spel is echt vies meer vies dan dat spel. Levende mens in vuur en zie je binennkant enzo.

Ja ik heb dat spel, zalig spel gewoon :puh:

haha lijkt me wel grappig om een keer te spelen ik heb het opgezocht op youtube:P

echt grappig een kat aan je geweer vast maken met zn gat maar als je eerlijk bent het spel slaat werkelijk nergens op XD

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Postal 2 is 1 van de ergste spel die veel ideren dood. Je kunt de kat pakken en steekt de gat van de kat in de machinegeweer en je schiet door de mond van kat naar doelwit. Je kunt ook de kop van kat onthoofd. Hond,olifant,... Je kunt zien hoe de koe wordt afgeslacht door de machine. Dat spel is echt vies meer vies dan dat spel. Levende mens in vuur en zie je binennkant enzo.

Ja ik heb dat spel, zalig spel gewoon :puh:

haha lijkt me wel grappig om een keer te spelen ik heb het opgezocht op youtube:P

echt grappig een kat aan je geweer vast maken met zn gat maar als je eerlijk bent het spel slaat werkelijk nergens op XD

Ja, dat was mijn eerste spel ooit. Dat je zo'n kat kon zetten op je geweer en wachten tot dat de kat weg vloog. Die missies sloegen wel nergens op (ga een pak melk halen :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja de volgende gta moet ook maar zonder mensen worden.. Alleen auto's (die natuurlijk niet beschadigd kunnen worden), geen wapens, en je moet je aan de regels houden anders sluit het spel af. Zo komen al die 'activisten' niet klagen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Die moet ik denken aan flikken videogame. Je kunt niet stappen, schieten enzo alleen auto rijden en moet aan regels houden anders is missie mislukt.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...