Jump to content

Dieren voor GTA: IV


cretior

Recommended Posts

Blijkbaar heb jij niet of nauwelijks gevoel voor dieren.... Het doet mij eerlijk gezegd meer pijn als ik hoor dat een dier zwaar is toegetakeld en mishandeld.

Ja oke, maar wat vind je erger..dat dat een mens aangedaan word of een dier. Beide is niet leuk, maar als het van mensen in spellen word geaccepteerd, waarom dan niet voor dieren? Ik zeg niet dat het niet erg is als het bij een dier gebeurt, alleen minder erg dan bij een mens.

Omdat het niet hoeft, in dit spel is het sociale contacten tussen mensen. Dieren staan hier volledig buiten.

Ze proberen een realistischere wereld te maken. Dieren horen daar toch eigenlijk bij, als ze de stad echt levend willen maken. Het spel is niet alleen om sociale contacten tussen mensen, het is meer een misdaad simulator.

Iets niet in een spel zetten, omdat het niet hoeft is een beetje rare reden :puh: Dan zou pgr 4 geen motors hebben, gta sa geen vliegtuigen en zou je in gta uberhaupt niet onschuldige mensen kunnen vermoorden.

Wil jij graag dieren afmaken? Blijkbaar maakt het je zelf ook niet uit als mensen worden afgemaakt want je speelt zelf GTA.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 312
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    32

  • ~Lance Vance

    11

  • GekkieJ01

    10

  • Rensch

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

't is maar een spelletje.....

precies, stop er maar gewoon dieren in, en als het je niet aanstaat, loop je met een bochtje er omheen ipv dat je een kogel erop afraast

Link to comment
Delen op andere websites

't is maar een spelletje.....

precies, stop er maar gewoon dieren in, en als het je niet aanstaat, loop je met een bochtje er omheen ipv dat je een kogel erop afraast

Misschien kunnen jullie beter Deer Hunter aanschaffen als je toch zo graag dieren neerschiet.

Link to comment
Delen op andere websites

Blijkbaar heb jij niet of nauwelijks gevoel voor dieren.... Het doet mij eerlijk gezegd meer pijn als ik hoor dat een dier zwaar is toegetakeld en mishandeld.

Ja oke, maar wat vind je erger..dat dat een mens aangedaan word of een dier. Beide is niet leuk, maar als het van mensen in spellen word geaccepteerd, waarom dan niet voor dieren? Ik zeg niet dat het niet erg is als het bij een dier gebeurt, alleen minder erg dan bij een mens.

Omdat het niet hoeft, in dit spel is het sociale contacten tussen mensen. Dieren staan hier volledig buiten.

Ze proberen een realistischere wereld te maken. Dieren horen daar toch eigenlijk bij, als ze de stad echt levend willen maken. Het spel is niet alleen om sociale contacten tussen mensen, het is meer een misdaad simulator.

Iets niet in een spel zetten, omdat het niet hoeft is een beetje rare reden :puh: Dan zou pgr 4 geen motors hebben, gta sa geen vliegtuigen en zou je in gta uberhaupt niet onschuldige mensen kunnen vermoorden.

Wil jij graag dieren afmaken? Blijkbaar maakt het je zelf ook niet uit als mensen worden afgemaakt want je speelt zelf GTA.

Oh dus als je GTA speelt dan geef je niet om het afmaken van mensen in de echte wereld? Kom op zeg, het is een spel! Zoveel mensen vinden het leuk om mensen af te knallen in SPELLEN, anders zouden wo2 shooters niet zo populair zijn.

Je argumenten raken denk ik gewoon een beetje op :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

't is maar een spelletje.....

precies, stop er maar gewoon dieren in, en als het je niet aanstaat, loop je met een bochtje er omheen ipv dat je een kogel erop afraast

Misschien kunnen jullie beter Deer Hunter aanschaffen als je toch zo graag dieren neerschiet.

Hahaha, who is this guy....

Met alle respect hoor, maar ik snap niet, na al jouw argumenten te hebben gelezen, wat je op dit forum doet....

Link to comment
Delen op andere websites

Blijkbaar heb jij niet of nauwelijks gevoel voor dieren.... Het doet mij eerlijk gezegd meer pijn als ik hoor dat een dier zwaar is toegetakeld en mishandeld.

Ja oke, maar wat vind je erger..dat dat een mens aangedaan word of een dier. Beide is niet leuk, maar als het van mensen in spellen word geaccepteerd, waarom dan niet voor dieren? Ik zeg niet dat het niet erg is als het bij een dier gebeurt, alleen minder erg dan bij een mens.

Omdat het niet hoeft, in dit spel is het sociale contacten tussen mensen. Dieren staan hier volledig buiten.

Ze proberen een realistischere wereld te maken. Dieren horen daar toch eigenlijk bij, als ze de stad echt levend willen maken. Het spel is niet alleen om sociale contacten tussen mensen, het is meer een misdaad simulator.

Iets niet in een spel zetten, omdat het niet hoeft is een beetje rare reden :puh: Dan zou pgr 4 geen motors hebben, gta sa geen vliegtuigen en zou je in gta uberhaupt niet onschuldige mensen kunnen vermoorden.

Wil jij graag dieren afmaken? Blijkbaar maakt het je zelf ook niet uit als mensen worden afgemaakt want je speelt zelf GTA.

Oh dus als je GTA speelt dan geef je niet om het afmaken van mensen in de echte wereld? Kom op zeg, het is een spel! Zoveel mensen vinden het leuk om mensen af te knallen in SPELLEN, anders zouden wo2 shooters niet zo populair zijn.

Je argumenten raken denk ik gewoon een beetje op :puh:

Daar komt nog bij, dat door games te spelen waarin je mensen afschiet, je je agressie verliest en je je vaak minder agressief gedraagd in real life.

Over die dieren, tja, ik vind het een heel erg mierenneukerig detail. Ik zou er niet wakker van liggen als ze er niet of wel in kwamen. Wat me wel "leuk" zou lijken is, dat als de politie op een bepaald level achter je aan zit, ze ook honden inzetten. Verder heb ik geen dieren nodig bij mijn avonturen in New York, denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

't is maar een spelletje.....

precies, stop er maar gewoon dieren in, en als het je niet aanstaat, loop je met een bochtje er omheen ipv dat je een kogel erop afraast

Misschien kunnen jullie beter Deer Hunter aanschaffen als je toch zo graag dieren neerschiet.

Hahaha, who is this guy....

Met alle respect hoor, maar ik snap niet, na al jouw argumenten te hebben gelezen, wat je op dit forum doet....

idd.. anders hadde we wel jack thompson uitgenodigd

Link to comment
Delen op andere websites

Wil jij graag dieren afmaken? Blijkbaar maakt het je zelf ook niet uit als mensen worden afgemaakt want je speelt zelf GTA.

ik souw het wel grappig vinden om een dier te killen hahahahahaha en dan het is maar een spel jongen je jullie zitten je hier echt druk om te maken volgens mij zit jij achter je computer hierom te huilen

grtje 070

Link to comment
Delen op andere websites

Wil jij graag dieren afmaken? Blijkbaar maakt het je zelf ook niet uit als mensen worden afgemaakt want je speelt zelf GTA.

ik souw het wel grappig vinden om een dier te killen hahahahahaha en dan het is maar een spel jongen je jullie zitten je hier echt druk om te maken volgens mij zit jij achter je computer hierom te huilen

grtje 070

Link to comment
Delen op andere websites

waarom zouden er zoiezo dieren in een stad als new york moeten zijn ?

ik vindt het overbodig dat er in central park bijv konijntjes of herten rondlopen :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

maar in central park heb je wel een dierentuin in het echt hoop ook dat dat hier is dat je se gwn lekker overhoop ken schieten wat bonkito wil mij pakken mooi niet ik pak hem eerst :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

maar in central park heb je wel een dierentuin in het echt hoop ook dat dat hier is dat je se gwn lekker overhoop ken schieten wat bonkito wil mij pakken mooi niet ik pak hem eerst :puh:

:ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me niet dat er een dierentuin in komt, in iedergeval was het niet in LCS en gta III , misschien zouden ze het veranderd kunnen hebben maar ik denk dat als het er was we er al screens van hadden gezien. (of het moet nog komen ;) )

verder, paarden horen toch niet in new york ? XD

het zou wel leuk zijn om wat 'stadsdieren' erin te hebben, misschien zitten er wel kakkerlakken in (als je de trailer ziet)

maar dat lijkt me ook niet echt iets voor in het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...