Jump to content

Dieren voor GTA: IV


cretior

Recommended Posts

  • Reacties 312
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    32

  • ~Lance Vance

    11

  • GekkieJ01

    10

  • Rensch

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zie het nog wel gebeuren dat de Politie met honden gaat lopen. Vooral als GTA4 naar NL komt kunnen ze die makkie verwerken met Coke o.i.d. te zoeken.

Ik denk niet dat GTA ooit in Nederland plaatsvindt, maar dat van die honden zou kunnen. Maar dan doen ze het wel zo dat je de honden niet kunt raken. Bijv. bij het vliegveld, dan zie een je een lopende band met bagage en daar snuffelt dan een hond tussen. Maar dan staat er wel een hek voor zodat je evengoed nog niet kan schieten

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

Tis gewoon een hard spel...

Laat anderen er maar aan wennen

Daar ben ik het dus mee eens, GTA is een spel waarin je mensen afknalt zodat jij of anderen er beter van worden, mensen bedreigt, ze intmideert, kelen doorsnijd, organen eruit zaagt met kettingzagen, wat is er dan zo erg aan een neergeknalde hond?

Link to comment
Delen op andere websites

ze moeten nu wel ufos en bigfoots enzo derin doen dat lijkt me pas egt cool egt wat voor rockstar mijn lijst:

1.Ufo's

2.Bigfoot

3.Haaien die je aanvallen als je zien

4.Een Zeemonster Zoiets als het monster van loch ness :clown:

5.Dat je bijv kouwgom kan kopen en als je dan bijv geslagen word dat je derin stikt

6.coolere wapens.

7.meer easter eggs

8.En dat er bijv die dieren in de bossen lopen zoals:cheetas,leeuwen en als je derop schiet dat ze wel geraakt worden maar dat ze je dan gelijk aanvallen en dat je dan opgegeten word

9.dat je drugs kan kopen dat je hele beeld gaat draaien enzo en ook dronken worden :cab:

10. als iemand op je schiet en er rijd politie langs dat ze dan nix doen maar als jij ineens schiet moet je gelijk dood dus het punt is:politie moet achter andere mensen aangaan als er word geschoten.

Link to comment
Delen op andere websites

het zou wel zielig zijn als je honden of paarden of herten ofzo kan doden. en inderdaad dan streeft de dieren bescherming ernaar om GTAIV te verbieden. dat zou jammer zijn en bovendien ben ik dierenvriend :ch: .

Link to comment
Delen op andere websites

Tja mijn antwoordt is net als veel anderen,,, het is leuk maar geen mishandeling,,,, En als rockstar er voor gaat zorgen dat je ze niets kunt doen. Wat mij betreft geen dieren !!! want dat is zo nep,, vooral voor zo'n topspel

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...