Jump to content

Dieren voor GTA: IV


cretior

Recommended Posts

Het lijkt me niet dat er een dierentuin in komt, in iedergeval was het niet in LCS en gta III , misschien zouden ze het veranderd kunnen hebben maar ik denk dat als het er was we er al screens van hadden gezien. (of het moet nog komen ;) )

verder, paarden horen toch niet in new york ? XD

het zou wel leuk zijn om wat 'stadsdieren' erin te hebben, misschien zitten er wel kakkerlakken in (als je de trailer ziet)

maar dat lijkt me ook niet echt iets voor in het spel.

Paarden horen wel in NY, in Central Park heb je politie te paard, en je kan in van die karretjes rijden die door paarden worden getrokken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 312
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    32

  • ~Lance Vance

    11

  • GekkieJ01

    10

  • Rensch

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het lijkt me niet dat er een dierentuin in komt, in iedergeval was het niet in LCS en gta III , misschien zouden ze het veranderd kunnen hebben maar ik denk dat als het er was we er al screens van hadden gezien. (of het moet nog komen ;) )

verder, paarden horen toch niet in new york ? XD

het zou wel leuk zijn om wat 'stadsdieren' erin te hebben, misschien zitten er wel kakkerlakken in (als je de trailer ziet)

maar dat lijkt me ook niet echt iets voor in het spel.

Paarden horen wel in NY, in Central Park heb je politie te paard, en je kan in van die karretjes rijden die door paarden worden getrokken :puh:

Ik heb nog nooit politie te paard gezien in central park...

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me niet dat er een dierentuin in komt, in iedergeval was het niet in LCS en gta III , misschien zouden ze het veranderd kunnen hebben maar ik denk dat als het er was we er al screens van hadden gezien. (of het moet nog komen ;) )

verder, paarden horen toch niet in new york ? XD

het zou wel leuk zijn om wat 'stadsdieren' erin te hebben, misschien zitten er wel kakkerlakken in (als je de trailer ziet)

maar dat lijkt me ook niet echt iets voor in het spel.

Paarden horen wel in NY, in Central Park heb je politie te paard, en je kan in van die karretjes rijden die door paarden worden getrokken :puh:

Ik heb nog nooit politie te paard gezien in central park...

Ben jij wel eens in Central park geweest dan :? ?

En je ziet het wel eens in films en ik weet ook dat er politie te paard is in NY :Y.

Ik denk dat het wel realistischer wordt als er dieren in GTA IV zitten, dat is in het echt ook, dus waarom niet in gta? :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

QUOTE GTA PRO: ik souw het wel grappig vinden om een dier te killen hahahahahaha en dan het is maar een spel jongen je jullie zitten je hier echt druk om te maken volgens mij zit jij achter je computer hierom te huilen

Jij mag eerst leren spellen. Het maakt mij niks uit of er dieren in zitten of niet. Maar het gaat om het gezeik hier om, waarom in godsnaam wil iedereen hier dieren in GTA?? Wat is jullie punt? Stel dat er honden rondlopen, so what? Ik lig er niet wakker om maar wtf maakt het nou uit als ze er wel of niet inzitten.....

Bewerkt: door martijnn
Link to comment
Delen op andere websites

QUOTE GTA PRO: ik souw het wel grappig vinden om een dier te killen hahahahahaha en dan het is maar een spel jongen je jullie zitten je hier echt druk om te maken volgens mij zit jij achter je computer hierom te huilen

Jij mag eerst leren spellen. Het maakt mij niks uit of er dieren in zitten of niet. Maar het gaat om het gezeik hier om, waarom in godsnaam wil iedereen hier dieren in GTA?? Wat is jullie punt? Stel dat er honden rondlopen, so what? Ik lig er niet wakker om maar wtf maakt het nou uit als ze er wel of niet inzitten.....

Goed gezegd ^_^ GTA gaat volgens mij altijd al om het stelen van auto`s en het volgen van opdrachten om mensen te vermoorden die de opdrachtgever in de "weg" staan..

Als je echt zo graag dieren wil ga dan The Sims huisdieren spelen ofzo :?

Voor mij hoeven er geen dieren in dus..

Bewerkt: door Klokkie89
Link to comment
Delen op andere websites

QUOTE GTA PRO: ik souw het wel grappig vinden om een dier te killen hahahahahaha en dan het is maar een spel jongen je jullie zitten je hier echt druk om te maken volgens mij zit jij achter je computer hierom te huilen

Jij mag eerst leren spellen. Het maakt mij niks uit of er dieren in zitten of niet. Maar het gaat om het gezeik hier om, waarom in godsnaam wil iedereen hier dieren in GTA?? Wat is jullie punt? Stel dat er honden rondlopen, so what? Ik lig er niet wakker om maar wtf maakt het nou uit als ze er wel of niet inzitten.....

Goed gezegd ^_^ GTA gaat volgens mij altijd al om het stelen van auto`s en het volgen van opdrachten om mensen te vermoorden die de opdrachtgever in de "weg" staan..

Als je echt zo graag dieren wil ga dan The Sims huisdieren spelen ofzo :?

Voor mij hoeven er geen dieren in dus..

Ja maar dat is geen argument, er zitten zoveel dingen in die niet met het stelen van auto's enzo te maken hebben. Je kan beter GTA 1 gaan spelen als dat het enige is.

Overigens denk ik ook dat het geen slimme zet zou zijn, maar als je voor de tweede keer het zelfde al weerlegde argument aanvoert kan je geen discussie voeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het slappe mensen die voor hun plezier ingame of niet dieren willen afmaken. Wat is je achterliggende gedachte? Het is GTA.... waarom zou je daar dieren willen schieten? Waar is het mis gegaan in de opvoeding?

Bewerkt: door martijnn
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het slappe mensen die voor hun plezier ingame of niet dieren willen afmaken. Wat is je achterliggende gedachte? Het is GTA.... waarom zou je daar dieren willen schieten? Waar is het mis gegaan in de opvoeding?

Ik snap je mening wel, maar wat is het verschil met dieren afmaken of mensen afmaken? Zolang het ingame blijft wat is dan het probleem? Voor mij maakt het persoonlijk helemaal niets uit als er dieren in IV zouden komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Veel mensen hebben mededelijden met de dieren want zij zijn schatiig vb katten, honden enzo. Maar gewone mensen hebben ze geen mededelijden dus...

Bewerkt: door studio dewolf
Link to comment
Delen op andere websites

Maar wat heeft het in godsnaam met GTA te maken? Ik heb me altijd vermaakt met alle GTA's zonder dieren. Waarom dan nu wel? Omdat er een stel 15 jarige schreeuwen dat ze graag beesten willen afknallen? Grow up, dit is GTA en GTA is zoals het moet zijn. Geen fratsen, dat scheelt.

Bewerkt: door martijnn
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...