Jump to content

Dieren voor GTA: IV


cretior

Recommended Posts

Mij maakt het niet uit. Het is natuurlijk realistischer met dieren in GTA, maar ze worden verkeerd gebruikt. Maar het is leuk om bijvoorbeeld een hond te kopen in de dierenwinkel en te vervoeren naar je huis met een picador. Dan heb je een waakhond in huis.Als het maar een 3D hond is en niet z'n platte vierplatvoeter. Ook leuk is dat je andere huisdieren kunt houden, maar wat veel mensen doen is dan dieren vermoorden. Maar dieren vermoorden is zielig, maar mensen vermoorden mag wel???

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 312
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    32

  • ~Lance Vance

    11

  • GekkieJ01

    10

  • Rensch

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weken later...

nou dieren op straat zoals katten en honden wil ik liever nie zien maar herten en wolven in het bos lijkt me een prachtig beeld. Ik hou er namelijk van om gewoon lekker te cruise in San andreas en in Gun schoot je paarde de bene en hoofde deraf enzo :? Dus ik zie het probleem nie zo da er zon gezeur om een paar beestjes in het bos word gemaakt... bedoel als je ze leuk vind rijd er dan omheen en voor de ziek psychopate onder ons moete we de mogelijkheid om ze te dode schrappe ... het moe als het ware een soort decor worde om de bossen en landschappen wat realistischer te make ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik denk ook niet dat dat zal gaan gebeuren, van mij hoeft het ook niet allerlei dieren. Gta is geen game om er dieren in toe te voegen die vervolgens ook nog neergeknald te kunnen worden? Lijkt me een beetje raar als je opeens op een paard kan rijden door de stad of honden die neergeschoten worden.. Dat zal dus niks gaan worden. Maar het zal wel leuk zijn als je in de bossen een enkel hert ziet lopen... Maar niet 1 die je neerkan schieten, dat vind ik dan echt te ver gaan..

Link to comment
Delen op andere websites

Dieren in een GTA??

Mwoaah, heb er verschillende meningen over.. aan de ene kant wel, omdat het het spel levendiger maakt..

Aan de andere kant vind ik dat dieren er niet echt perse in moeten..

Waarom??

Omdat R* dan weer rechtszaken krijgt, en dan raken ze een keer ECHT failliet, en dan komt er GEEN nieuwe GTA!

En dat mag absoluut niet gebeuren..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ook niet dat dat zal gaan gebeuren, van mij hoeft het ook niet allerlei dieren. Gta is geen game om er dieren in toe te voegen die vervolgens ook nog neergeknald te kunnen worden? Lijkt me een beetje raar als je opeens op een paard kan rijden door de stad of honden die neergeschoten worden.. Dat zal dus niks gaan worden. Maar het zal wel leuk zijn als je in de bossen een enkel hert ziet lopen... Maar niet 1 die je neerkan schieten, dat vind ik dan echt te ver gaan..

Het spel word er wel realistischer op. Maar ze moeten wel gewoon op het gras of in weilanden of in de bossen staan, niet dat er bijvoorbeeld een kudde koeien op de weg loopt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dieren in een GTA??

Mwoaah, heb er verschillende meningen over.. aan de ene kant wel, omdat het het spel levendiger maakt..

Aan de andere kant vind ik dat dieren er niet echt perse in moeten..

Waarom??

Omdat R* dan weer rechtszaken krijgt, en dan raken ze een keer ECHT failliet, en dan komt er GEEN nieuwe GTA!

En dat mag absoluut niet gebeuren..

Dat. Lijkt me heel sterk. Je kunt natuurlijk bedenken dat de dierenorganisatiesblablala gaan klagen, maar dan zouden ze dat eerder bij de mensen doen omdat dat toch wel iets erger is. En dat doen ze geloof ik niet echt.

Mij lijkt het wel leuk, dieren, als honden. Ik hoop ook dat ze kinderen in het spel voegen, al denk ik dat ze daar wel problemen mee kunnen krijgen (niet failliet ofzo).

Link to comment
Delen op andere websites

Het enige wat er eventueel kan gebeuren, is een verbod op het verkopen van het spel. Failliet raken is dan wat overdreven als gevolg ervan, maar het zou wel een financiele domper zijn natuurlijk.

En dan nog niet overal, lijkt me. Ze kunnen er idd geld mee verliezen. Maar waarom zou je wel hele lieve onschuldige mensjes mogen neerschieten en geen dieren?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

het zou wel zielig zijn om dieren er in te stoppen en ze neer te kunnen schieten. Waarom vinden de meeste het vooor dieren zieliger? Ik denk omdat die dieren ich minder goed kunnen verweren tegen wat die mensen allemall doen enmensen schieten of vechten terug dus dat maakt het voor dieren zieliger. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind GTA ook helemaal geen spel voor dieren.. :/ als je zograag een hond wil verzorgen op een console ga lekker op je Nintendo DS spelen ofzo.. maar GTA is gewoon een spel van Auto's, Wapen's, Criminaliteit, en neit van dieren imo

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik heb het hele topic niet gelezen maar ik weet wel.

R* wou in eerdere gta's al dieren instoppen (en dan heb ik het niet over dolfijnen en vogels)

maar echte dieren zoals een hond.

De dierenbescherming protesteerde daartegen omdat mensen de dieren dan misschien afzouden schieten.

Dus R* heeft toen (zo ver ik weet in gta VC) De dieren eruitgehaald.

Dus er is nu omgerekend 53%kans dat ze die dolfijnen en volgels gaan verbeteren.

en 0,15% kans dat er echte dieren in voor komen.

En deze percentages heb ik na lang zoekken geveonden en van al die ijvers het gemiddelde uitgerekend.

Dus conclusie er komen geen dieren in GTA:IV voor.

Rinaldootje :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...