Jump to content

Dieren voor GTA: IV


cretior

Recommended Posts

Een paar wilde dieren in een bos is gewoon leuk, of haaien :D Als je dan zwemt en er komt een haai achter je aan moet je heel hard zwemmen, of je wordt opgegegeten :*D En aasgieren enzo midden in de woestijn :D

Maar je kan ook vissen in GTA of Meeuwen doodschieten (in Vice City in ieder geval) Dus lijkt me dat gediscusseer over een rechtzaak iets overdreven :puh:

Bewerkt: door Stefantjuh
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 312
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    32

  • ~Lance Vance

    11

  • GekkieJ01

    10

  • Rensch

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mij maakt het niet uit! Je kan wel op ze schieten, maar de meeste mensen doen dat opzichzelf denk ik al niet! En als je dat doet dat je dan de DIERENBESCHERMINGGANG achter je aan krijgt! :D

En mensen doden mag dan wel?

Bewerkt: door Stefantjuh
Link to comment
Delen op andere websites

Mij maakt het niet uit! Je kan wel op ze schieten, maar de meeste mensen doen dat opzichzelf denk ik al niet! En als je dat doet dat je dan de DIERENBESCHERMINGGANG achter je aan krijgt! :D

En mensen doden mag dan wel?

Jaa maar dat gebeurt al in zo veel spellen maar dieren killen is beetje zwak hea .. die kunnen ook niet trek schieten

die gangs enzo wel :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Lol de dierentuin is losgebroken springt er een leeuw op je, tja alles kan dus dieren kunnen in een kudde zichzelf heus wel verdedigen vind ik :Y

tuurlijk dan wel

maar wat als een zwerf kat op de straat licht te slapen hea

en jij met een grote rpg in je handen hebt en dan op het beestje richt

dan ben ik benieuwd hoe hij zich verdedigt hoor

oftewel Dieren MIshandeling

Link to comment
Delen op andere websites

Kom op, als GTA IV ietswat realistischer moet worden lijkt het me toch wel beter als er dieren in voorkomen.. ja en doden maar het is in het spel, als je dan buiten die beestjes ziet lopen zou je ze echt niet zo gauw meer neerschieten, dat weet ik zeker, en het wordt er gewoon realistischer door!

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik denk niet dat er dieren in gaan komen. Het zou zeker worden afgekeurd, als je ze dan kan doden. Het is opzich wel leuk dat er iemand vredig zijn hond uitlaat in een park.

Maar mensen doden is minder erg dan dieren vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Kom op, als GTA IV ietswat realistischer moet worden lijkt het me toch wel beter als er dieren in voorkomen.. ja en doden maar het is in het spel, als je dan buiten die beestjes ziet lopen zou je ze echt niet zo gauw meer neerschieten, dat weet ik zeker, en het wordt er gewoon realistischer door!

tuurlijk maar dan moeten ze het wel doen zoals in san andreas

daar vlogen ook volgels rond maar als je op ze schoot gebeurde er niks

en als nederland al een spel zoals bully verbied denk je dan echt dat ze dieremoord dan wel goed vinden

dalijk komt ineens de partij van de dieren aan de pas :duh:

Bewerkt: door Speciial_marc.5
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind van niet, want dan krijg je automaties die dieren beschermers achter je aan.

Nee, zou het ook wel sneu vinden als je een paard in de (been, toch??) langwerpige ding waar er 4 van zijn, waar hij op staat, schiet. :N geen dieren zoals honden, katten, PAARDEN enz.

Wel vogels... :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar laat je denk ik niet eens op dieren schieten... maar het lijkt me wel tof als ze erin zitten !

En dat je met elk dieren iets kan doen bijvoorbeeld die hond het bos in laten lopen ofso of wat iemand al zei paardrijden...

Ohja mensen die wiollen paardrijden koop gun,,, je rijd bijna alleen op je paard :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

mischien paar konijntjes in het bos die je net als bij de vogels niet kan neerschietten en heel schichtig zijn en dat je die wel op de foto kanz etten ofzo dat zou leuker zijn of mischien wel katten die je ook neit neer kan schietten maar bijvoorbeeld wel kan aaien :D

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm het zou wel vet zijn... en over dat neerschieten: Ze zouden ook iets kunnen scripten dat als je (in de buurt) op die dieren schiet, dat ze dan wegrennen; realistisch en je krijgt geen ruzie met de dierenbescherming :klap: !!

Link to comment
Delen op andere websites

dieren mogen van mij wel komen zo als een hondje die je kan uitlaten of zo maar dood schieten nee dat vind ik gwn zielig :-( en zeg nou zelf zit je nou liever op een paard of in een lamborghini? 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...