Jump to content

Dieren voor GTA: IV


cretior

Recommended Posts

Lamborghinie, maar paard rijden in GTA lijkt me ook wel leuk. Ik wil wel dat er dieren inzitten maar niet dat je ze kan neerschieten. Of dat je dat zelf aan of uit kan zetten. De enige dieren in gta tot nu toe zijn: Kwallen, visjes, haaien, dolfijnen, meeuwen en een papegaai.. geef mij er nog maar meer :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 312
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    32

  • ~Lance Vance

    11

  • GekkieJ01

    10

  • Rensch

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weken later...

Ik heb niet alles doorgelezen en gechecked maar ik vind gewoon dat er dieren in SA moeten zitten.Zoals beren die je zomaar aanvallen als je langs hen loopt of wolven en andere roofdieren en natuurlijk ook huisdieren zoals honden en katten enz. :)

En het gezeik dat R* kan krijgen van de dierenbescherming is dikke bullshit.Dieren zijn niet beter dan mensen alhoewel sommige dat wel denken.Maar ik kon ook varkens doodschieten in Hitman 2 (bij die priester level) hebben de makers daarvan wel gezeik gehad ??? denk het dus niet.En dan al die saaie jaag spellen,daarin schiet je toch ook dieren dood en waarom mogen die dan wel.

:ch: Al die mensen die R* willen belemerren met het maken van een keigoede game moeten allemaal opdonderen en hun mond houden.Ze verpesten het alleen maar voor de mensen die een leuke spel willen spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dieren in GTAIV hoeft van mij apart niet niet honden of katten.. vogels kan wel en haaien dolfijnen dat zou wel weer leuk zijn maar kijk als het nou in een jungle afspeelt kun je zo een gorilla tegenkomen:P :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou 't wel leuk vinden als er dieren inkomen, maar dat als je ze wilt neerschieten dat de persoon iets zegt van "ik ben geen dierenmishandelaar" en dat je dan niet eens kan schieten erop

als er roofdieren in voorkomen die je kunnen verwonden/doden zou je wel met een verdovingsgeweer kunnen werken (zou natuurlijk ook een leuk effect op mensen hebben...)

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon dieren best, maar het moet geen dierenmishandeling worden. Mijn ouders zijn allebei vrijwilliger op een dierenambulance snapje... :D Maar dan moeten ze het bij haaien ed houden en niet dolfijnen die door boten kunnen... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik vind het ook allemaal een beetje onnodig gezeik, alsof een hondje doodknallen erger is dan iemand zn strot doorhalen met een stilletto, of iemand vergassen met een brandblusser.

Gewoon dieren in GTAIV, en dan ook blinden met blindegeleidshonden, straatkatten, vogels, enz enz.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

zouden jullie ook dieren in gta IV willen hebben ???

lijkt mij wel chill

bijvoorbeeld je loopt in een bos of zo en ziet hert :) je loopt op straat en ziet mensen hun hond uitlaten

aangevallen worden door rotweilers of pitbulls

dierenwinkel zelf een hond of zo kopen :D

>>> Door Joriz: Topic samengevoegd met bestaand topic<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel wat onnozel van mensen die absoluut tegen dieren zijn - omdat je ze dan zou kunnen vermoorden, en martelen en wat weet ik nog- en het spel dan niet meer zouden kopen. Maar mensen, oh, die zou je wel mogen verot schoppen, zelfs als ze dood zijn. Die kun je al vermoorden sinds de eerste GTA. En trouwens, het is toch niet omdat je virtuele dieren vermoord, dat je in het echte leven zou vermoorden. Het zelfde met mensen.

Dus, ik vind het wel kunnen. Als mensen kunnen, waarom geen dieren.

Edit: Waarom zou R* de dierenbescherming op zijn dak krijgen als ze er dieren in steken?

In Canis Canem Edit hadden ze er toch een hondje ingestoken, dar je kon schoppen enz. dus.... ik snap het niet.

Het zijn toch 2 games.

Bewerkt: door Think
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel wat onnozel van mensen die absoluut tegen dieren zijn - omdat je ze dan zou kunnen vermoorden, en martelen en wat weet ik nog- en het spel dan niet meer zouden kopen. Maar mensen, oh, die zou je wel mogen verot schoppen, zelfs als ze dood zijn. Die kun je al vermoorden sinds de eerste GTA. En trouwens, het is toch niet omdat je virtuele dieren vermoord, dat je in het echte leven zou vermoorden. Het zelfde met mensen.

Dus, ik vind het wel kunnen. Als mensen kunnen, waarom geen dieren.

Edit: Waarom zou R* de dierenbescherming op zijn dak krijgen als ze er dieren in steken?

In Canis Canem Edit hadden ze er toch een hondje ingestoken, dar je kon schoppen enz. dus.... ik snap het niet.

Het zijn toch 2 games.

ik snap zoiezo het verschil tussen het martelen en vermorden van mensen vs. dieren en kinderen? het is een spelletje! iemand toevallig postal 2 wel eens gespeeld? en dan de uitbreiding set Apocalypse Weekend? dan kun je mensen en dieren ledematen afhakken, door de midden seizen en in brand steken (hoe gruwelijk) als R* realisme nastreeft, dan mogen ze van mij ook dieren erindoen (huidieren zoals hondjes want dat past in de stad). maar jah blijft toch meten met 2 maatstafen. mensen wel en dieren niet :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

In Bully (Canis Canem Edit) zitten ook honden, ook deze kun je schoppen en bekogelen met stenen. Persoonlijk mag er van mij best een zwerfhondje over straat lopen, maar hier meot je dan wel iets mee kunnen doen. Iin GTA hebben we tot nu toe nog niet veel meer kunnen doen dan geweld gebruiken tegen alles en iedereen. pas bij San Andreas kwam een nieuwe methode, namenlijk het over muurtjes en objecten heen klimmen. Maar ook ladder beklimmen hebben ze hier weggelaten. Om nu dieren in GTA4 te zien, maar er niks anders mee kan doen dan ze te lijf te gaan, hoeft het van mij niet. Er niks mee kunnen doen zoals een groepje kwallen of vissen in een van de vorige GTA's is ook zo saai.

Over het algemeen ziet het er wel realistisch uit, maar een bepaalde nieuwe functie inbegrepen zou het dan ook leuk maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...