Jump to content

Dieren voor GTA: IV


cretior

Recommended Posts

  • Reacties 312
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    32

  • ~Lance Vance

    11

  • GekkieJ01

    10

  • Rensch

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

een paard waarop je kunt rijden, zie ik wel zitten, ofwel paard en koets/kar

Heb je inderdaad kans op, aangezien paard en wagen erg veel rondrijden in New York.

Link to comment
Delen op andere websites

Als er een rat voorbij rent ofzo in GTA IV dan is het wel grappig enzo

alleen dieren zijn weerloos dus vind niet dat je ze dood zou moeten kunnen schieten

of kunnen aanrijden als ze het erin doen ..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat wel sommige dieren in GTAIV kunnen zoals zeedieren onderandere dolfijnen of haaien en vissen maar aangezien je geen dolfijnen hebt in New York of haaien kun je beter vissen en vogels erin plaatsen GTAIV is zoiezo geen plaats voor dieren het is een drukke stad en ik zie niet vaak dat een mens met zijn hond door de stad loopt of hem daar uitlaat kijk in San Andreas kan dat natuurlijk wel daar heb je wel zulk soort plekken.

Maar zelf zou ik geen dieren in GTAIV willen.

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me wel leuk,maar geen schattig hondje of katje of hamster.Dan wordt het meer de Sims.Wat ik wel zou willen is straathonden of Pitbulls die je op mensen af kan sturen 8):*D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat wel sommige dieren in GTAIV kunnen zoals zeedieren onderandere dolfijnen of haaien en vissen maar aangezien je geen dolfijnen hebt in New York of haaien kun je beter vissen en vogels erin plaatsen GTAIV is zoiezo geen plaats voor dieren het is een drukke stad en ik zie niet vaak dat een mens met zijn hond door de stad loopt of hem daar uitlaat kijk in San Andreas kan dat natuurlijk wel daar heb je wel zulk soort plekken.

Maar zelf zou ik geen dieren in GTAIV willen.

Wat dacht je van Central park, Hier komen dagenlijks duizenden honden met hun baasjes (of andersom).

Overigens zijn er in de buitenwijken van New York erg veel straat/zwerf honden te vinden.

er zitten zo ie zo dieren in GTA IV als je in de trailer kijkt zie je dat er vogels zijn...xD

Ook vind je vissen in de trailer, (welliswaar dood, maar ze zijn er). In het water liggen doode vissen, (eerder opgemerkt in het feiten topic van Summerbase).

@Da_Phoenix Hieronder: Lees het nou nog eens een keer, dan zul je merken dat ik andwoord gaf na aanleiding van

GTAIV is zoiezo geen plaats voor dieren het is een drukke stad en ik zie niet vaak dat een mens met zijn hond door de stad loopt of hem daar uitlaat

Het is dus 'wel' een drukke stad waar honden veel uitgelaten worden, zoals dus het aangegeven Central Park.

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Link to comment
Delen op andere websites

Als ze er dieren in zullen doen die doodgeschoten of overreden kunnen worden, zullen ze wel weer heel veel gezeik krijgen, maar daar en tegen kun je hetzelfde wel met mensen doen dat lijkt me toch iets erger,

Dus om het realistiche aspect van het spel te verhogen zou een diersoorten zeker niet verkeerd zijn,

In het water kunnen ze best wat meer soorten vis proppen die je eventueel zou kunnen vangen tijdens het vissen op je luxe jacht of een dierentuin in het midden van de stad, waar je de dieren niks kan aandoen, lijkt me ook wel leuk, wat meer soorten vogels.

Voor mij zou het wel een toegevoegde waarde zijn, maar ik zou er ook niet wakker van liggen als het niet er in zou zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

mss een paar honden en katten in de verlaten steegjes en gaten en mensen buiten de stad (in de wijken) die met honden lopen. dat mss wel maar paarden die zijn goed voor op mijn bord :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...