Jump to content

Dieren voor GTA: IV


cretior

Recommended Posts

Ik denk he dat R* dieren in GTAIV zouden stoppen honden katten paarden noe maar op. dan zouden ze misschien toch problemen krijgen met vele mensen omdat hun dat gaan zeggen het is zinloos geweld. En het mag niet worden vertoond in het openbaar of zoiets.

ik weet niet hoe jullie er over denken maar ik zo iedergeval :$

-ScOrp1 :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 312
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    32

  • ~Lance Vance

    11

  • GekkieJ01

    10

  • Rensch

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

GTA IV speelt zichaf in New York. Als jullie een paard vinden in New York die daar over straat loopt krijgt die gene een 100 euro van me.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV speelt zichaf in New York. Als jullie een paard vinden in New York die daar over straat loopt krijgt die gene een 100 euro van me.

Misschien hier ^_^

klikken voor op de url

Ontopic: Dieren vind ik een beetje zielig om af te knallen. Maar aan de andere kant zou het lollig zijn als we vogels of zeemeeuwen kunnen neerschieten of ze dan ook wegvliegen wanneer je een geweerschot hoort :)

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me net zo overbodig en sadistisch als kinderen en bejaarden. Ga dan Duck Hunt spelen ofzo, als je dieren wilt mishandelen. De essensie van Grand Theft Auto is toch echt om auto's te jatten, dieren of kinderen zullen weinig auto's hebben om te jatten. Bejaarden zaten er in SA ook al in, maar ik hoop toch echt dat die *$%!#%-45 kilomter per uur karretjes er niet inkomen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou dieren in GTA geweldig vinden, het zou enorm bijdragen aan een realistischere GTA. En tja, wat betreft het 'afknallen' van dieren. Waarom zou dat zielig zijn? Ik neem aan dat de gemiddelde mens toch wel onderscheid kan maken tussen een dier in een game en een dier in het echt. Het zijn gewoon maar nullen en eentjes hoor, niks zielig aan lijkt mij. En tja het stuk vlees wat in de vleespan zit te sudderen, zal ook wel geen geweldig leven gehad hebben, alleen heeft dat dier echt geleefd, en de afgeknalde koei (Amerikaanse vleeshamster) in GTA is niets meer dan een regeltje programmeertaal :-(

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV speelt zichaf in New York. Als jullie een paard vinden in New York die daar over straat loopt krijgt die gene een 100 euro van me.

Misschien hier ^_^

klikken voor op de url

Die is gephotoshopt :puh:

Anyway ik las iemand over politiehonden...dat lijkt me weer wel vet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had het over politie honden. Volgens mij zou dit enorm veel realisme brengen aan GTA IV. Honden voor SWAT-teams. Of ook drugshonden...

Maarja, elk zijn mening hierover natuurlijk.

En wat betreft die paarden, dan dacht ik aan paarden die ingezet worden om groepen uit elkaar te houden zoals in voetbalmatchen, manifestaties... Geen renpaarden dus 0_0

Bewerkt: door mad_ce
Link to comment
Delen op andere websites

waarom zou je geen dieren afknallen er worden toch ook oude omaatjes in gestopt die je dood knuppelt of schiet wat dan ook .

en zinloosgeweld zit er zoiezo al in :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, maar die oude omatjes zijn fictie. Het klopt dan natuurlijk ook niet helemaal.....Maar dit omatje bestaat in het echt niet.

Een hond echter? :duh: Die zijn non-fictie want ik heb geen idee hoe je een dier fictief zal moeten maken.

O ja! geef het 2 hoofden of 2 staarten. Maar dat is fictie en dus zal het dier snel gezien worden als mutant.

En de dierenbescherming zal het niet zo leuk vinden als er zó de spot gedreven wordt met dieren.

Trouwens hoe kun je nou zeggen: "en zinloosgeweld zit er zoiezo al in :puh:" Moet het dan erger? Is het niet erg genoeg om een massamoord op fictieve mensen te plegen?

Als je echt zo'n sadist bent lijkt me een psychiater geen slecht idee voor je.

Bewerkt: door Verrity
Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, maar die oude omatjes zijn fictie. Het klopt dan natuurlijk ook niet helemaal.....Maar dit omatje bestaat in het echt niet.

Een hond echter? :duh: Die zijn non-fictie want ik heb geen idee hoe je een dier fictief zal moeten maken.

O ja! geef het 2 hoofden of 2 staarten. Maar dat is fictie en dus zal het dier snel gezien worden als mutant.

En de dierenbescherming zal het niet zo leuk vinden als er zó de spot gedreven wordt met dieren.

Trouwens hoe kun je nou zeggen: "en zinloosgeweld zit er zoiezo al in :puh:" Moet het dan erger? Is het niet erg genoeg om een massamoord op fictieve mensen te plegen?

Als je echt zo'n sadist bent lijkt me een psychiater geen slecht idee voor je.

Het is toch helemaal hetzelfde of je nu mensen of dieren afknalt, wat is dit nu??

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind van de eene kant.

Dieren zou leuk zijn maar het zou problemen veroorzaken tja.

Ik vind het ook zielig maar ik vind dat ze er gewoon in moeten komen.

Omdat: Er toch ook zovaak mensen worden afgeknalt

Ik bedoel dat er dieren in komen waar mensen mee kunnen wandelen

die schoten etc. kunnen ontwijken een soort matrix-hond (LOL)

voor nico lijkt het me nou niks om zelf een huisdier of op een paard te rijden maar goed.

Stijn :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, maar die oude omatjes zijn fictie. Het klopt dan natuurlijk ook niet helemaal.....Maar dit omatje bestaat in het echt niet.

Een hond echter? :duh: Die zijn non-fictie want ik heb geen idee hoe je een dier fictief zal moeten maken.

O ja! geef het 2 hoofden of 2 staarten. Maar dat is fictie en dus zal het dier snel gezien worden als mutant.

En de dierenbescherming zal het niet zo leuk vinden als er zó de spot gedreven wordt met dieren.

Trouwens hoe kun je nou zeggen: "en zinloosgeweld zit er zoiezo al in :puh:" Moet het dan erger? Is het niet erg genoeg om een massamoord op fictieve mensen te plegen?

Als je echt zo'n sadist bent lijkt me een psychiater geen slecht idee voor je.

Da's kant klare onzin. Ieder character in GTA IV is gebasseerd op een echt persoon. Zelfde met honden, ook die zijn gebasseerd op 'echte' honden. Natuurlijk valt er weinig aan te een hond te 'faken', maar ik neem aan dat je toch wel het verschil ziet tussen een animatie en bijvoorbeeld een foto van een 'echte' hond ? Ik weet dat GTA IV erg mooie graphics zal gaan bevatten, maar verschil tussen real en fake zal nog goed waarneembaar blijven. Verder vraag ik me af waarom een character gebasseerd op een mens fictie zou zijn, en een character gebasseerd op een hond non-fictie, ik bedoel het dier bestaat toch niet echt, het is gewoon een virituele benadering. Trouwens hoe zou je een hond helemaal perfect, tot het laatste vlekje na kunnen bootsen ? En wat als nou een mens in GTA IV op een hond lijkt, is afknallen dan ook zielig, of verlos je diegene juist uit zijn lijden ? En wat nou als er geen honden met flaporen bestaan in deze wereld en in GTA IV wel een hond met flaporen voorkomt ? Maakt afknallen dan niets meer uit? Beetje krom, vind je niet ? :-)

Verder een beetje off-topic. De dierenbescherming doet goed werk, maar laat ze zich liever concentreren op een veel groter probleem bijvoorbeeld de walvisjacht, ipv een game die gewoon FICTIEF is. Maar da's mijn mening :-)

Link to comment
Delen op andere websites

Dit vind ik echt een beetje onzin hoor. Mensen in een spel mishandelen en afslachten mag wel is wel normaal, maar als je het bij dieren in een spel zou doen dan zou het opeens te ver gaan. Dan ga je toch denken dat mensen meer om dieren dan om mensen levens geven?

En over bejaarden..die zitten eral in gta 3 in hoor :bonk:

in ieder geval, als er dieren in gta iv zitten en mensen gaan daar moeilijk over doen, denk ik toch echt dat die mensen zich na moeten laten kijken..er zouden eerder mensen een spel moeten verbieden omdat je zinloos iedereen in een fictieve stad zou kunnen neerschieten.

Als in een boek of een film een dier word mishandeld of vermoord hoor je daar toch ook niemand over wat is dit toch :bonk: Zelfde geld eigenlijk voor kinderen. Rockstar zou eigenlijk gewoon kinderen en dieren in spellen mogen doen, maarja sommige mensen denken dat fictie vaak niet van de werkelijkheid is te onderscheiden.

Trouwens over kinderen..die zaten voor gta 3 uitkwam er eerst wel in. Als je op youtube naar gta 3 beta o.i.d. zoekt kun je dat zien. Er zat ook een schoolbus in en in een missie zou je die schoolbus met kinderen op moeten blazen, maar dit heeft rockstar er later uitgehaald. voor gta 3, vc, en sa is zon filmpje gemaakt die de beta met de uiteindelijke versie vergelijkt. daar kan je goed op zien wat voor verschillen er wel niet zitten tussen de uiteindelijke versie en de beta versie. maar dit is btje off-topic excuses,

Link to comment
Delen op andere websites

Dit vind ik echt een beetje onzin hoor. Mensen in een spel mishandelen en afslachten mag wel is wel normaal, maar als je het bij dieren in een spel zou doen dan zou het opeens te ver gaan. Dan ga je toch denken dat mensen meer om dieren dan om mensen levens geven?

Dat komt omdat kinderen en dieren weerloos zijn, die kunnen niet veel terugdoen. Daarom is het veel erger als er kinderen of dieren in zitten..

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...