Jump to content

Dieren voor GTA: IV


cretior

Recommended Posts

  • Reacties 312
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    32

  • ~Lance Vance

    11

  • GekkieJ01

    10

  • Rensch

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dit vind ik echt een beetje onzin hoor. Mensen in een spel mishandelen en afslachten mag wel is wel normaal, maar als je het bij dieren in een spel zou doen dan zou het opeens te ver gaan. Dan ga je toch denken dat mensen meer om dieren dan om mensen levens geven?

Dat komt omdat kinderen en dieren weerloos zijn, die kunnen niet veel terugdoen. Daarom is het veel erger als er kinderen of dieren in zitten..

ja maar zoals ik ook al zei: het is en blijft fictie. en als er kinderen en dieren mishandeld of vermoord worden in boeken of films dan word er niks over gezegd.. maar omdat je het verhaal speelt kan het opeens niet. a

en je neemt alsnog een mensenleven..fictief..maar toch. dat is toch minstens net zo erg als een dier. ik weet niet hoor maar bij mij staan altijd nog mensenlevens bovenaan het rijtje.. :bonk:

Bewerkt: door b4rtsimps0n
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom blijven mensen hierover discuseren

Er zitten geen dieren of kinderen in GTA en ik had niets anders verwacht

waarom zou ik kleine kinderen dood rijden leuker vinden dan grote mensen.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom blijven mensen hierover discuseren

Er zitten geen dieren of kinderen in GTA en ik had niets anders verwacht

waarom zou ik kleine kinderen dood rijden leuker vinden dan grote mensen.

Niet zozeer het vermoorden van dieren of kinderen vinden mensen leuk, maar gewoon het realisme wat dat toevoegt. Ik zou in princiepe ook wel kinderen en dieren willen, maar het afschieten ervan zou ik zelfs niet digitaal willen. Volwassen mensen is toch iets heel anders..

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk ! Een hond op straat en ook duiven en meeuwen die rondvliegen en katten die heel snel weglopen! Maar dan moet er wel een functie zijn dat je hun niet kunt doodschieten. Dat is niet goed voor de kinderen onder de 18. (ik ook :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

Dit vind ik echt een beetje onzin hoor. Mensen in een spel mishandelen en afslachten mag wel is wel normaal, maar als je het bij dieren in een spel zou doen dan zou het opeens te ver gaan. Dan ga je toch denken dat mensen meer om dieren dan om mensen levens geven?

Dat komt omdat kinderen en dieren weerloos zijn, die kunnen niet veel terugdoen. Daarom is het veel erger als er kinderen of dieren in zitten..

Wat kleine honden en kinderen betreft heb je wel een beetje gelijk, al blijf ik bij mijn standpunt dat het fictie is. Maar als je het over bijvoorbeeld een rottweiler, of husky hebt, die zijn echt niet weerloos hoor, als zo'n hond een beetje opgefokt is, mag je blij zijn als jij wint en niet de hond :-)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat kleine honden en kinderen betreft heb je wel een beetje gelijk, al blijf ik bij mijn standpunt dat het fictie is. Maar als je het over bijvoorbeeld een rottweiler, of husky hebt, die zijn echt niet weerloos hoor, als zo'n hond een beetje opgefokt is, mag je blij zijn als jij wint en niet de hond :-)

Klopt, maar de meeste honden kunnen doorgaans geen shotgun hanteren (ik laat Lassie hier even buiten), en Nico zal dat wel kunnen. Maar goed ik weet ook dat ze fictief zouden zijn als ze er in zaten maar toch..

Link to comment
Delen op andere websites

Wat kleine honden en kinderen betreft heb je wel een beetje gelijk, al blijf ik bij mijn standpunt dat het fictie is. Maar als je het over bijvoorbeeld een rottweiler, of husky hebt, die zijn echt niet weerloos hoor, als zo'n hond een beetje opgefokt is, mag je blij zijn als jij wint en niet de hond :-)

Klopt, maar de meeste honden kunnen doorgaans geen shotgun hanteren (ik laat Lassie hier even buiten), en Nico zal dat wel kunnen. Maar goed ik weet ook dat ze fictief zouden zijn als ze er in zaten maar toch..

nee de meeste mensen daarentegen ook niet :puh: mensen zijn ook nogal weerloos als je die vermoord daarop straat in gta. als jij daar een grote bazooka of machinegun hebt, dan zijn mensen ook nogal weerloos..dus dat kinderen en dieren weerloos zijn is eigenlijk ook niet echt een goed punt waarom die niet in het spel zouden moeten kunnen. de meeste mensen in het spel zijn ook erg weerloos.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat kleine honden en kinderen betreft heb je wel een beetje gelijk, al blijf ik bij mijn standpunt dat het fictie is. Maar als je het over bijvoorbeeld een rottweiler, of husky hebt, die zijn echt niet weerloos hoor, als zo'n hond een beetje opgefokt is, mag je blij zijn als jij wint en niet de hond :-)

Klopt, maar de meeste honden kunnen doorgaans geen shotgun hanteren (ik laat Lassie hier even buiten), en Nico zal dat wel kunnen. Maar goed ik weet ook dat ze fictief zouden zijn als ze er in zaten maar toch..

Haha Lassie :-D. Een hond kan inderdaad weinig doen tegen een shotgun, evenals een mens. (Alhoewel, ik ernstige bedenkingen heb over Samson, die is nogal vrij gewelddadig ;-). Dus in dat opzicht geef ik je gelijk. Ik ging eigenlijk uit van het verweer zonder wapens. In dat geval zal een rottweiler even veel kans van slagen hebben als een gemiddeld mens :-)

Bewerkt: door Markant
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel grappig dieren. :clown:

Komt er opeens een paard lopen. :bier:

Lijkt me lache als je die dier dan kan neerschieten.

Want het is toch een spel zeg ik altijd .

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet, het zal wel leuk zijn, in Bully zaten ook honden, die kon je ook schoppen enzo, en beschieten met een elastiek gun. :puh: maar ja, in Bully zaten geen echte wapens, dus ik denk in GTA IV geen dieren, alleen die vogels uit de trailer dan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Vogels zitten er zoiezo in (zie plaatje onder, in de trailer zie je ze ook bewegen).

Of je die vogels dood kan schieten weet ik niet zeker, het zou wel realistisch zijn maar misschien krijgen ze dan problemen met dieren organisaties.

Verder zullen er weinig dieren inzitten, hooguit wat dieren in zee.

post-7629-1180774755.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Vogels zitten er zoiezo in (zie plaatje onder, in de trailer zie je ze ook bewegen).

Of je die vogels dood kan schieten weet ik niet zeker, het zou wel realistisch zijn maar misschien krijgen ze dan problemen met dieren organisaties.

Verder zullen er weinig dieren inzitten, hooguit wat dieren in zee.

ik denk niet dat ze daar problemen mee zullen krijgen als die vogels dood kunnen. Je hebt namelijk ook jaagspellen waarin het enige doel is om dieren te vermoorden :puh: en dan wel bedreigdere diersoorten dan de vogel :puh:

en je ik denk dat je weer vissen zult kunnen zien zwemmen in ide zee inderdaad.

Het zou helemaal realistisch zijn als je ook mensen hun hond ziet uitlaten e.d. maar dat moeten we nog maar zien.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV speelt zichaf in New York. Als jullie een paard vinden in New York die daar over straat loopt krijgt die gene een 100 euro van me.

Misschien hier ^_^

klikken voor op de url

Die is gephotoshopt :puh:

deze nie :puh:

Paardje

maar ik vindt dieren onnodig in GTA IV, ze moen er wel dieren in doen en als mensen et leuk vinden om ze neer te schieten, heb ik daar geen probleem mee. maar ik zou niks met dieren doen in gta...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...